حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گواهینامه ۳C گلکسی Z Fold 3 از سرعت شارژ ۲۵ وات این گوشی حکایت دارد

نوشته

2 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گفته می شود که سامسونگ به زودی گوشی گلکسی Z Fold 3 را معرفی می کند. اگر شایعات صحت داشته باشند، نسل بعدی تلفن هوشمند تاشو این شرکت تا خرداد ۱۴۰۰ به بازار عرضه می شود. پیش از عرضه اما، برخی از جزئیات اصلی دستگاه فاش شده است. در جدیدترین این موارد شاهد تاییدیه گواهینامه 3C برای سرعت شارژ این گوشی هستیم. این نشان می دهد که این دستگاه با پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات ارائه می شود. پیش از این، این تلفن همراه با باتری 4275 میلی آمپر ساعت در وب سایت 3C مشاهده شده بود. حال بیایید نگاهی به مشخصات و ویژگی های فاش شده گلکسی سامسونگ Z Fold 3 بیندازیم.

گواهینامه ۳C و مشخص شدن سرعت شارژ گلکسی Z Fold 3

به گزارش mysmartprice، تاییدیه 3C قابلیت شارژ باتری دستگاه را نشان می دهد. طبق این لیست، گوشی گلکسی Z Fold 3 از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی است که دقیقا معادل نسل پیشین آن یعنی گلکسی Z Fold ۲ می باشد. پیش از این، این دستگاه در وب سایت گواهینامه 3C نیز مشاهده شده بود. در آن زمان، جزئیات ظرفیت باتری این گوشی نمایش داده شد. طبق لیست، Z Fold 3 دارای باتری دو سلولی است. این گوشی با یک باتری 2060 میلی آمپر ساعتی و 2215 میلی آمپر ساعتی همراه خواهد بود که در مجموع به یک باتری 4275 میلی آمپری در درون خود ختم می شود. این باتری اما کوچکتر از مدل گلکسی Z Fold ۲ است که با باتری 4500 میلی آمپر ساعت ارائه شده بود.

سرعت شارژ گلکسی Z Fold 3

سرعت شارژ گلکسی Z Fold 3

مشخصات احتمالی گوشی تاشو سامسونگ

پیش از این شایعه شده بود که این دستگاه با نمایشگر کمی کوچکتر از مدل قبلی عرضه خواهد شد. صفحه نمایش داخلی در گلکسی Z Fold 3 احتمالا 7.5 اینچ خواهد بود، در حالی که نمایشگر بیرونی آن 6.2 اینچ طول خواهد داشت.

همچنین شایعه شده است که این گوشی هوشمند تاشو از یک دوربین سلفی در زیر نمایشگر(UDC) بهره می برد. طبق اطلاعات منتشر شده، سامسونگ در حال آزمایش UDC بر روی Z Fold 3 است. با این وجود و به دلیل مشکلات نامعلوم، اضافه شدن این دوربین هنوز تأیید نشده و در هاله ای از ابهام قرار دارد. اگر این شرکت تصمیم بگیرد که دوربین زیر نمایشگر را استفاده کند، Z Fold 3 با یک دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی در نمایشگر اصلی عرضه می شود. همچنین یک دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی نیز بر روی نمایشگر جلویی دستگاه قرار خواهد گرفت.

در پشت گوشی نیز ترکیب دوربین سه گانه وجود دارد. این دوربین ها شامل سنسور های 12+12+16 مگاپیکسلی می شود. همچنین شایعه شده است که گلکسی Z Fold 3 با پشتیبانی از قلم S Pen ارائه می شود که ترکیبی بین S Pen موجود در S21 Ultra و سری Note 20 خواهد بود.

فریم گلکسی زد فولد ۳ مستحکم تر و سبک تر از نسل قبل خود خواهد بود

نظر شما در مورد گوشی گلکسی Z Fold 3 سامسونگ و سرعت شارژ لو رفته آن چیست؟ به نظر می رسد کمپانی سامسونگ فعلا تصمیمی برای افزایش سرعت شارژ گوشی های خود ندارد،‌ موردی که شرکت های چینی روز به روز در آن پیشرفت می کنند و تعداد گوشی های خود را که از شارژ فوق سریع بهره می برند،‌ افزایش می دهند.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The Destroyer

سلام دوستان
از طرفداران سامسونگ و بقیه اعضای سایت بابت اسپم عذر میخوام
یه ویدئویی هست که فکر میکنم دیدنش خالی از لطف نباشه البته این قسمت اول از یه برنامه‌‌س و الان تا قسمت سوم اومده

https://t.me/c/1289527218/2057

بازم ببخشید بابت اسپم
فقط دیدم جالب بود گفتم با شما هم به اشتراک بذارم

Auroro

اوم‌… شاید باورت نشه ولی نمیاد

Mohammadr

چون عضو گروه ک این ویدیو توش قرارداده شده نیستیم، نمایش داده نمیشه…
.
فقط مشکل خط افتادن با ناخن رو حل کنن تو تاشوها، هیچی دیگه لازم نیست…
بنظر هم سامسونگ اینکارو زودتر از بقیه انجام بده، چون تو این زمینه پیشروعه… ببینیم چی میشه..

The Destroyer

آره ممنون که گفتید
https://t.me/ali_marvi/25
این درستشه

صدرا مخملی

شاید بازم باورش برات سخت باشه ولی اینم که فرستادی نمیاد

صدرا مخملی

نمیفهمم سامسونگ رو آخه چطور میشه که گوشی سال 2019 بتونه 45 وات رو پشتیبانی کنه اما مال سال 2021 فقط 25 وات رو پشتیبانی کنه !!
تازه از a52 تا s21uletra و زد فولد 3 میتونن تا 25 وات رو پشتیبانی کنند
( میخواستم بنویسم سرعت شارژ ولی سرعت شارژ تو هر گوشی متفاوته )

Milad7

نمیگیم دوایس جدیدت ۱۲۰ وات باشه چون واقعا نیازی نیست ولی دیگه ۴۵ وات را پشتیبانی بکنه🤕

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی