حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آمار پرفروش ترین گوشی های تاشو در سراسر جهان منتشر شد

گوشی‌های تاشو محصولاتی نوپا و صد البته محبوب هستند. اگرچه این دستگاه‌ها هنوز هم فاصله زیادی تا تبدیل شدن به اصلی‌ترین دستگاه‌های بازار دارند، اما با این وجود فروش خوب آن‌ها، بیانگر موفقیت حاصل شده است. اخیرا نیز آمار پرفروش ترین گوشی های تاشو در سراسر جهان منتشر شده است. با ترنجی همراه باشید.

آمار پرفروش ترین گوشی های تاشو منتشر شد؛ سامسونگ همچنان در مقام اول

بازیگران اصلی در بازار گوشی‌های هوشمند تاشو، سامسونگ و هواوی هستند. با این حال، با ممنوعیت هواوی، ایالات متحده موفق شده است که نوعی انحصار در بخش گوشی‌های هوشمند تاشو ایجاد کند. بر اساس داده‌های موسسه DSCC، مجموع عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ حدود ۲.۲۲ میلیون دستگاه بوده است.

این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۵۷۱ درصد افزایش داشته است. در میان آن‌ها، گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ حدود ۵۱ درصد از سهم بازار گوشی‌های هوشمند تاشو در سراسر جهان را به خود اختصاص داده است. این موضوع باعث می‌شود که این دستگاه به پرفروش‌ترین گوشی هوشمند تاشو در جهان در سه ماهه اول امسال تبدیل شود.

آمار پرفروش ترین گوشی های تاشو

از سوی دیگر، گلکسی زد فلیپ ۳ برای سه فصل متوالی رهبری بازار را به خود اختصاص داده است. گلکسی زد فولد ۳ دومین گوشی هوشمند تاشو محبوب در سه ماهه اول امسال است. سامسونگ در حال حاضر با سهم بازار ۷۴ درصدی، رهبر بازار گوشی‌های هوشمند تاشو می‌باشد. علاوه بر این، سهم بازار هواوی از بازار گوشی‌های هوشمند تاشو نیز در حال افزایش است که دقیقا به دنبال سامسونگ است.

آمار پرفروش ترین گوشی های تاشو

به گفته GizChina، در سه ماهه اول سال جاری، سهم بازار این شرکت به ۲۰ درصد رسید که فروش P50 Pocket هواوی نقش مهمی در این میان داشته است. این آمار می‌توانست خیلی بالاتر باشد اما بخاطر ممنوعیت اعمال شده بر روی این شرکت توسط ایالات متحده، چنین امری محقق نشده است. بنابراین، هواوی و سامسونگ به تنهایی حدود ۹۴ درصد از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند تاشو را در اختیار دارند. محققان DSCC می‌گویند که بازار تلفن‌های همراه با صفحه نمایش تاشو به سرعت گسترش یافته است.

انتظار می‌رود فروش گوشی‌های هوشمند تاشو امسال تا ۱۰۷ درصد افزایش یابد و از ۱۶ میلیون دستگاه نیز فراتر رود. علاوه بر این، تولید و عرضه پنل‌های مخصوص گوشی تاشو با ۱۰۲ درصد افزایش به بیش از ۲۰ میلیون خواهد رسید. گلکسی زد فلیپ ۴ و گلکسی زد فولد ۴ (به عنوان محصولات بعدی سامسونگ) و همچنین مدل‌های تاشو جدید هواوی نیز باعث رشد این آمار خواهند شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان