حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فولد تب سامسونگ به عنوان اولین تبلت تاشو این شرکت سال ۲۰۲۲ ارایه می شود؟

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

ممکن است امسال برای سامسونگ بسیار خاص باشد. غول فناوری کره ای قصد دارد ۲ گوشی هوشمند تاشو جدید را منتشر کند. تا سال آینده اما ممکن است دستگاه های تاشو بیشتری حتی به عنوان یک تبلت سه لا معرفی شود. شایعات حاکی از آن است که سامسونگ Galaxy Z Fold Tab شاید در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ یا زمستان ۱۴۰۰ معرفی شود.

گلکسی زد فولد تب سامسونگ

گوشی های تاشو Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 2 محصولات جالب از سامسونگ در سال 2021 خواهند بود. ما می دانیم که تاریخ معرفی گلکسی زد فلیپ ۲ و گلکسی زد فولد ۳ حوالی خرداد ۱۴۰۰ خواهد بود.

تبلت ۳ لا سامسونگ Galaxy Z Fold Tab اما برای اولین بار در سبد محصولات این شرکت است. ما اعتقاد داریم که می توان این محصول را تولید کرد اما بدون سختی هم نیست. ایده تبلت ۳ لا گلکسی قبلاً شنیده شده بود اما این بار دوباره گزارش هایی درباره آن منتشر شده است.

سامسونگ

سامسونگ

معرفی این تبلت تاشو در سال جاری میلادی تقریبا ممکن نیست اما این مشکلی ندارد. ابتدا سامسونگ باید آزمایش کند که Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 2 با پشتیبانی S-Pen می توانند خود را به کاربر ثابت نمایند. ما می دانیم که آنها عالی خواهند بود اما کامل نیستند. تعدادی از جزئیات مرتبط با این دستگاه ها قبلاً لو رفته بود. مثلا باتری کوچکتر ۴۳۸۰ میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از S-Pen و دوربین یکپارچه با نمایشگر فاش شده است.

در مورد سامسونگ Galaxy Z Fold Tab که یک تبلت اندرویدی است باید گفت به احتمال زیاد از S-Pen نیز پشتیبانی کند. قلمی ممکن است در مقایسه با قلم های معمولی متفاوت باشد.

طراحی ۳ لا شاید برای خانواده موبایل های Galaxy Z Fold  اتفاق نیفتد اما ممکن است در این به اصطلاح سامسونگ Galaxy Z Fold Tab اجرا شود. تجربه کردن یک تبلت ۳ لا به نظر من واقعا جالب خواهد بود، البته اگر ضخامت آن خیلی نشود.

فکر می کنید سامسونگ می تواند این کار را انجام دهد؟ سامسونگ در حال بررسی سایر ایده های طراحی تاشو است، بنابراین منتظر بمانیم.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M.Y

به نظرمن زد فولد ها و شبیه اون تبلت تاشو هستند کلا…
اگه قرار بود گوشی تاشو باشند باید تمرکز روی طرف بیرونی می‌بود و طرف داخلی و بزرگتر برای بعضی مواقع…

چه تبش چه تاشوش چه معمولیش سامسونگ تو تاشوها امسال میخواد سنگ تموم بذاره.

Mr.A

تبلت با سه لولا چیز باحالیه ولی باید اون خط تا خوردگی رو کامل از بین ببرن (اگه از بین بره خیلی خوشگل میشه) و یه فکری به حال ضخامت بکنن
درکل چیز خفنیه

Milad7

اوه اوه پس منتظر قیمت فضایی باشیم🥲

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)