حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

روش چک کردن طرح رجیستری موبایل و تبلت

حتما می دانید که از 14 آذرماه امسال فاز دوم طرح رجیستری اجرا می شود. در فاز دوم طرح رجیستری تمام موبایل و تبلت های برند اپل شامل خواهند شد. اما یک سوال بزرگ این است که هنگام خریدن موبایل یا تبلت اپل که بشود همان آیفون یا آیپد (!) باید به چه نکته ای توجه کنیم؟ مسلما این که آیا دستگاهی که می خواهیم بخریم در طرح رجیستری ثبت شده است یا نه؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا روش چک کردن طرح رجیستری موبایل و تبلت اپل را با هم بررسی کنیم.

 

روش چک کردن طرح رجیستری موبایل و تبلت اپل بسیار ساده است. موبایل خود را بردارید، وارد برنامه تماس شوید و شماره *7777# (ستاره 7777 مربع) را شماره گیری کنید. حالا که وارد طرح همتا شدید، از گزینه 1 استفاده کنید و از شما می خواهد که IMEI دستگاه خود را وارد کنید.

  • کد IMEI گوشی شما یک عدد 15 رقمی است که از روی جعبه می توانید بخوانید یا با شماره گیری *#06# (ستاره مربع 06 مربع) آن را مشاهده کنید.
فاز دوم طرح رجیستری

فاز دوم طرح رجیستری

پس از مدت کوتاهی پیامکی از شماره 7777 (نه هیچ شماره دیگری) پیامی مبنی بر ثبت بودن یا نبودن دستگاه شما در سامانه طرح ریجستری ارسال می شود. همچنین در پایان این پیامک می توانید ببینید آیا این دستگاه قبلا در بازار ایران با سیم کارت روشن شده است یا خیر!

نظر شما درباره طرح رجیستری چیست؟ فاز دوم طرح ریجستری از 14 آذر آغاز شده است، آیا شما بعد از این تاریخ دستگاهی خریده اید؟ نکته بسیار مهم این است که دستگاه های خریداری و فعال شده پیش از این طرح نیازی به فعال سازی یا چک کردن ریجستری ندارند.

آموزش چک کردن طرح رجیستری موبایل سامسونگ

آموزش ثبت IMEI گوشی مسافرتی در سایت گمرک

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mortezacs

اینم نرم افزار سامانه رجیستری
https://cafebazaar.ir/app/net.pajal.nili.hamta/?l=fa

Peiman

اینطور که معلومه فاصله چندانی با بررسی iPhone x نداریم

ARMTIN

دوستان Dxo گوشی شیاومی mi note3 در کنار u11 قرار داده و امتیاز ۹۰ کسب کرده ..
این چینی ها خوب پیشرفت کردند

https://www.dxomark.com/xiaomi-mi-note-3-exceptional-images-bells-whistles/

Arman1133

سلام خسته نباشید دوستان.من یه سوال داشتم.من برادرم برام S8 Pluse سامسونگ فرستاده و فردا میرسه به دستم می‌خواستم بدونم باتوجه به این که این گوشی اپل نیست و از ۱۴ آذر گذشته فردا من سیم کارت داخل این بذارم نیاز به رجیستری داره ، نداره یک ماه بد قطع می‌شه نمیشه؟؟؟؟ یا اقدام خاصی باید برای رجیستریش بکنم؟؟ ممنون اگر کمکی‌ کنید و راهنمائی بفرمایین.

mTAAHAAm

در حالیکه ریجستر شدن آیفون 10 قطعی نیست چرا باید طرح کاور این گوشی باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)