حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) در GFXBench رویت شد

نتایج بنچمارک سامسونگ گلکسی نوت 8 منشر شد و این فبلت را موردانتظارتر از قبل کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

هفته آینده گلکسی نوت 8 معرفی خواهد شد و ما منتظر بهترین فبلت تاریخ سامسونگ هستیم. امروز، GFXBench مشخصات این گوشی را مشخص کرده که ما را از پیش با این غول جدید آشنا می‌کند. با توجه به این بنچمارک، نوت 8 با صفحه‌نمایش 6.4 اینچی Infinity Display و با رزولوشن 1440×2960 معرفی خواهد شد.

نسخه تست شده از چیپست Exynos 8995 پشتیبانی می کند. این بدان معناست که پردازنده هشت هسته‌ای دستگاه تا 2.3 گیگاهرتز پیش می‌رود و کارهای گرافیک ی را Mali-G71 بر عهده گرفته است. مدل دیگر نوت 8 که برای عرضه در ایالات متحده برنامه‌ریزی شده است، از پردازنده اسنپدراگون 835 و پردازنده گرافیکی Adreno 540 استفاده می‌کند. هر دو مدل دارای 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی هستند. با وجود اینکه ما انتظار داریم که یک دوربین دوگانه در پشت فبلت داشته باشیم، این فهرست تنها یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو را به ما نشان می‌دهد.

سامسونگ برای جبران مشکلات سا قبل با نوت 7، بر روی این گوشی تمرکز خاصی کرده و نمی‌خواهد که باز هم باتری‌های معیوب باعث ترکیدن این گشی بشوند. در آن زمان Note 7 در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ترین گوشی‌هایی بود که توسط سامسونگ تولید شده است. ای شرکت کره‌ای امیدوار است که نوت 8 خاطرات بد را اذهان عمومی پاک کند و تمام این موارد از چهارشنبه آینده آغاز می‌شوند.

نظر شما در مورد نوت 8 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Big S

باز شد ۶.۴ اینج ک!!
بهتره ی هفته دیگه صبر کنیم خودمون بفهمیم این شایعات معلوم نیست کدومش درسته اخرش!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...