حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت ۸ با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، تنها در کره جنوبی عرضه خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، سامسونگ

همانطور که ما به معرفی گلکسی نوت ۸ نزدیک می‌شویم، شاهد درز اطلاعات بیشتری از این گل سر سبد سری نوت هستیم. شایعاتی که در گذشته منتشر شده بود خبر از عرضه نسخه‌ای از گلکسی نوت ۸ با حافظه ذخیره سازی بیشتر را می‌داد. حال براساس گزارشاتی که به تازگی انتشار یافته، سامسونگ قصد دارد تا نسخه‌ای از این گوشی هوشمند را با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه کند که احتملا محدود به کره جنوبی بوده و شاهد عرضه آن در دیگر نقاط جهان نخواهیم بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طبق گزارشاتی که اخیرا منتشر شده بود، احتمالا گلکسی نوت ۸ در نسخه پایه از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره ببرد و شاهد عرضه این پرچمدار با همین حافظه داخلی در اکثر نقاط جهان باشیم. با توجه به اینکه این گوشی هوشمند از کارت حافظه microSD تا ۲۵۶ گیگابایت پشتیبانی می‌کند به نظر نمی‌رسد کاربران با مشکلی در رابطه با کمبود حافظه ذخیره سازی مواجه شوند.

اگر یادتان باشد چندی پیش شایعاتی منتشر شده بود که خبر از عرضه یک نسخه خاص از نوت ۸، با نام امپراطور را در کره جنوبی می‌داد. هنوز مشخص نیست که نوت ۸ با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی همان نسخه امپراطور باشد اما در صورت واقعیت یافتن این موضوع، ممکن است این نسخه خاص در تعداد محدود به دیگر نقاط جهان نیز ارسال شود.

به نظر شما، آیا در آینده شاهد عرضه این نسخه در دیگر نقاط جهان نیز خواهیم بود؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا