حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل 9 پرو در اولین تصاویر زنده درکنار آیفون 14 پرو مکس فاش شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | گوگل

انتظار می‌رود گوگل در اواخر سال جاری میلادی سری پیکسل 9 خود را معرفی کند و همان‌طور که افشاگری‌ها تاکنون نشان داده‌اند، برای اولین بار شاهد ارائه سه گوشی پرچمدار از این خانواده خواهیم بود. گفته می‌شود که گوگل به‌دنبال استراتژی آیفون با Pixel 9 استاندارد، Pixel 9 Pro قدرتمندتر اما در ابعاد کوچکتر و Pixel 9 Pro XL است که نقش یک پرچمدار بزرگ را ایفا می‌کند. تاکنون، رندرهای فاش‌شده از این سه دستگاه را دیده‌ایم و اکنون اولین تصاویر واقعی از پیکسل 9 پرو را داریم که ابعاد آن را درکنار آیفون 14 پرو مکس نشان می‌دهد.

پیکسل 9 پرو

وب‌سایت روسی Rozetked به‌طور ناشناس عکس‌های واقعی از پیکسل 9 پرو را دریافت کرده است. اگرچه این گوشی در شرایط نهایی و کامل خود نیست و می‌توان یک شبکه بزرگ از ترک‌ها را در سمت چپ بالای گوشی (وقتی از پشت دیده می‌شود) دید که با مقداری نوار درکنار هم قرار گرفته است، اما تصاویر همچنان نگاه خوبی به طراحی کلی دستگاه ارائه می‌دهند.

پیکسل 9 پرو درکنار آیفون 14 پرو مکس

پیکسل 9 پرو درکنار آیفون 14 پرو مکس

ما می‌توانیم این گوشی را در مقایسه با آیفون 14 پرو مکس با نمایشگر 6.7 اینچی ببینیم. پیکسل 9 پرو نیز با نمایشگر 6.1 اینچی خود به‌طور قابل‌توجهی کوچکتر به‌نظر می‌رسد و ترکیب دوربین سه‌گانه عقب آن نشان می‌دهد که این دستگاه یک مدل “Pro” است. از این‌رو، این احتمالاً پیکسل 9 پرو است، نه پیکسل 9 یا پیکسل 9 XL.

Pixel 9 Pro

Pixel 9 Pro

تصاویر به‌اشتراک گذاشته‌شده شامل یک نمای نزدیک از دوربین‌ها و یک تصویر از نمایشگر است که دستگاه را در حالت فست‌بوت نشان می‌دهد و برخی از مشخصات کلیدی آن را فاش می‌کند.

Pixel 9 Pro

Pixel 9 Pro

گفته می‌شود که اسم رمز پیکسل 9 پرو «caiman» است. این نسخه خاص دارای 16 گیگابایت رم LPDDR5 از Micron و 128 گیگابایت حافظه UFS نامشخص از سامسونگ است. توجه داشته باشید که پیکسل 8 پرو حداکثر 12 گیگابایت رم دارد.

منبع ناشناس همچنین تصاویر دستگاه را از هر طرف به‌اشتراک گذاشته است. ما می‌توانیم لبه‌های تخت گوشی را ببینیم، هرچند خوشبختانه، به‌نظر می‌رسد یک انحنای خوب در لبه‌ها وجود دارد.

اگر دقت کنید، یک بریدگی در بالای گوشی خواهید دید. ما گمان می‌کنیم که این می‌تواند یک بریدگی آنتن برای آنتن mmWave باشد، مشابه آنچه در Pixel 8 Pro وجود دارد.

به‌خاطر داشته باشید که این تصاویر تا حد زیادی با آنچه در رندرهای فاش‌شده دیده‌ایم، مطابقت دارند. از هم‌اکنون ماه‌ها تا معرفی سری پیکسل 9 فاصله داریم، بنابراین تا زمانی که این گوشی برای تولید انبوه آماده شود، برخی از جزئیات مربوط به آن می‌توانند تغییر کنند.

نظر شما درباره تصاویر زنده Pixel 9 Pro گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی