حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سخت‌افزاری برای ماینینگ: مادربرد گیگابایت H110-D3A

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سخت‌افزار

در روزهای اخیر شاید مفهوم استخراج ارز های دیجیتالی برای تمامی کسانی که با این عمل آشنایی نداشته‌اند، کاملا شناخته شده باشد؛  همچنین بصورت متوالی شاهد معرفی سخت‌افزارهای مخصوص این کار از شرکت‌های مختلف و معروف هستیم؛ به تازگی نیز شرکت گیگابایت یک مادربرد جدید، مخصوص ماینینگ در مدل H110-D3A را معرفی کرده است. با ترنجی همراه باشید.

” در ادامه سخن مقدمه تنها می‌خواهم به وضعیت بد فعلی ماینینگ از نظر سود دهی تا قیمت و موجودی سخت‌افزار های مورد نیاز این عمل، اشاره‌ای داشته باشم؛ پیشنهاد می‌کنم اگر بحث ماینینگ هنوز برای شما داغ است این مقاله را در ترنجی حتما بخوانید. “

مادربرد H110-D3A از سوی گیگابایت، همانطور که گفته شده است، و از ظاهرش پیداست، مخصوص ماینینگ ساخته شده و عرضه می‌شود؛ این مادربرد مبتنی بر چیپ ست H110 ارزان اینتل است، زیرا در انتخاب سخت‌افزار های مخصوص ماینینگ، همیشه باید دنبال ارزان ترین محصول با بیشترین کارایی بود، که گیگابایت نیز در این محصول خود مانند دیگر شرکت ها سعی داشته تا قیمت این مادربرد را تا حد ممکن کاهش دهد. مادربرد H110-D3A گیگابایت در ابعاد استاندارد ATX طراحی شده است، که در کنار آن از سوکت پردازنده LGA 1151، مدار تغذیه رگلاتور ۵ فاز، دو اسلات حافظه‌های (RAM) DDR4 با پشتیبانی از حداکثر ۳۲ گیگابایت حجم حافظه، یک اسلات PCI-Express x16 و پنج اسلات PCI-Express x1، چهار پورت SATA III و یک اسلات برای درایو‌های SSD سوکت M.2 برخوردار است. در قسمت پنل I/O نیز، یک پورت PS2 برای اتصال ماوس و کیبرد، پورت های LPT و COM، پورت D-Sub، چهار رابط USB 3.0 (دو عدد در پنل پشتی بصورت پورت و دو عدد در هدرهای مادربرد)، پورت شبکه gigabit Ethernet و کنترلر صدای ۶ کانال قرار دارد.

مادربرد H110-D3A گیگابایت می‌تواند با بکارگیری از اسلات‌های PCI-Express x16، PCI-Express x1 و اسلات M.2، بصورت همزمان ۷ کارت گرافیک را برای مصرف ماینینگ همراهی کند؛ طبق گفته شرکت گیگابایت در ساخت این محصول از اجزایی با توان و مقاوت بالا بکارگرفته شده است، که می‌تواند معرف طول عمر بالا و پایداری در حین کار کردن باشد. قیمت اعلام شده برای این مادربرد ۷۰ دلار خواهد بود. نظر شما درباره این محصول چیست؟ آیا شما هم به استخراج ارزهای دیجیتالی علاقه‌مند هستید؟

برای دریافت آخرین اخبار روز تکنولوژی و فناوری اطلاعات به کانال رسمی ترنجی در تلگرام بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد نعمتی
Live, Don't just exist