حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پلتفرم مبادله ارز دیجیتال سامسونگ در سال ۲۰۲۳ راه اندازی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رمزارز، سامسونگ

رمز ارزها و به طور کلی، دنیای کریپتوکارنسی، یکی از موضوعات پر طرفدار و درآمدزا برای اشخاص و شرکت‌ها است. این موضوع که ارزهای مجازی اکنون به بخشی از هویت دنیای دیجیتال تبدیل شده‌اند، اصلا موضوع عجیبی نیست. بر همین اساس شرکت‌های بزرگ حوزه فناوری نیز در آن فعالیت خواهند کرد. بنابر اخبار و اطلاعات دریافتی، پلتفرم مبادله ارز دیجیتال سامسونگ در سال ۲۰۲۳ راه اندازی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

پلتفرم مبادله ارز دیجیتال سامسونگ در سال ۲۰۲۳ راه اندازی خواهد شد

سامسونگ با تشویق قوانین جدید برای صنعت ارزهای دیجیتال در کره جنوبی، در حال طراحی صرافی رمز ارزهای خود است. این پلتفرم در نیمه اول سال ۲۰۲۳ راه اندازی می‌شود. سامسونگ همچنین می‌تواند به دنبال راه‌اندازی این پلتفرم، ارز دیجیتال خود را توسعه دهد. این شرکت در حال آماده شدن است تا تلاش در زمینه ارزهای دیجیتال را کمی جدی‌تر آغاز کند. این غول کره جنوبی پلتفرم مبادلات ارز دیجیتال خود را در نیمه اول سال ۲۰۲۳ راه اندازی خواهد کرد.

این پروژه در دست تیم‌هایی از بخش اوراق بهادار سامسونگ است که بر روی توسعه چنین سرویسی کار می‌کنند که البته بر اساس بلاک چین فعالیت خواهد کرد. سامسونگ مدتی است که قصد ورود به بخش ارزهای دیجیتال را دارد. این موضوع بخاطر سیاست جدید یون سوک یول، رئیس جمهور جدید کره جنوبی است که از ماه می ۲۰۲۲، با حمایت از این فعالیت در این کشور، انگیزه سامسونگ و سایر شرکت‌های حوزه فناوری در کره جنوبی را برای فعالیت در این زمینه افزایش داده است.

پلتفرم مبادله ارز دیجیتال سامسونگ

وی برای سرعت بخشیدن به سرمایه گذاری در ارزهای مجازی، رهبر شرکت‌ها و افراد مختلف را تشویق می‌کند تا در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنند. او حتی سیاست مالیات بر سود رمز ارزها که بر روز حداقل درآمد مشمولان و فعالان این حوزه اعمال می‌شود را کاهش داده است. به همین دلیل نیز شرکت‌های بزرگ کره جنوبی در نیمه اول سال آینده، پلتفرم مبادله ارزهای دیجیتال خود را ایجاد می‌کنند.

به گفته خبرگزاری GizChina، از آنجایی که دولت سابق کره جنوبی ده‌ها پلتفرم را در سال ۲۰۲۱ از طریق یک قانون نظارتی تعطیل کرد، حالا  الزامات و تعهدات لازم برای افتتاح چنین سرویسی در این کشور به شدت افزایش یافته است و زمان خوبی برای سامسونگ جهت راه اندازی یک صرافی ارز دیجیتال است. بنابراین سامسونگ می‌تواند خلاء ناشی از ناپدید شدن ناگهانی همه این رقیب جدی را خیلی زود پر کند.

در اوایل سال ۲۰۱۹، این برند یک کیف پول رمزنگاری امن را در مدل‌های گوشی‌های هوشمند رده بالای خود ارائه کرد. اخیرا، نسخه جدید کیف پول سامسونگ در دسترس بود که همه بر امنیت پیشرو و سیستم بلاک چین تمرکز جدی داشت. این تمام ماجرا نیست؛ از سویی دیگر، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه سامسونگ حتی جاه‌ طلبی ایجاد ارز دیجیتال خود را دارد. با این حال، ما نمی‌دانیم که آیا آن را برای راه اندازی صرافی خود آماده خواهد کرد یا خیر. نظر شما کاربران ترنجی درباره پلتفرم مبادله ارز دیجیتال سامسونگ چیست؟! آیا سامسونگ نیز در نهایت از رمز ارز خود رونمایی خواهد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان