حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی بازی Super Mario Run – بازگشتی با شکوه

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، ترنج‌اپ، معرفی بازی

یکی از بازی‌هایی که می‌توان گفت هر کسی با آن خاطرات بسیاری دارد Super Mario است که توسط استودیوی بازی سازی کهنه کار Nintendo Co., Ltd. طراحی شده است. این بازی که به قارچ خور نیز مشهور است افراد زیادی را جلب خود کرده بود چرا که مراحل جذاب موجود می‌توانست هر کسی را به خود جلب و سرگرم کند. گرافیک پیکسلی و ساده‌ای که در این بازی به کار رفته بود برای افراد حکم بهترین را داشت. نابود سازی دشمنان در مراحل مختلف این بازی کاری سخت و چالشی بود که افراد از این کار لذت می‌بردند. حال از آن زمان و ورژن بازی سال‌ها گذشته و این کمپانی جدیدترین نسخه از این بازی را که نام Super Mario Run به خود گرفته است را به تازگی منتشر کرده است. به جز مواردی که بازی را جذاب‌تر کرده است; هیچ چیز تغییر نکرده و همان قارچ خور قدیمی است که می‌تواند خاطرات شما را زنده کند. در مراحل مختلف با ماریو همراه شده و برای نجات شاهزاده خانم باید از دشمنان مختلف که تغییرات بسیاری کرده‌اند عبور کنید. گرافیک بازی تغییری چندانی به خود ندیده و هنوز به همان صورت ساده و جذاب است.

[aparat id=”x0FR8″]

در ورژن جدید ماریو به صورت خودکار و بدون توقف به جلو رفته و فقط شما باید او را از دشمنان خطرناک که قصد جان او را کرده‌اند عبور دهید. البته اگر شما نیز برای عبور از دشمنان کاری انجام ندهید ماریو به صورت خودکار از روی آنها خواهد پرید و این تغییر دیگری است که شاهد آن خواهید بود. وجود ۶ دنیای مختلف که با محیط و موانع و همچنین دشمنان متفاوت پوشش داده شده است خواهد توانست برای مدت‌ها شما را سرگرم کند. یکی از مواردی که به بازی اضافه شده است ساخت پادشاهی است که باید دید آیا مورد توجه کاربران قرار خواهد گرفت؟ بازی به صورت آنلاین طراحی شده و شما می‌توانید دوستان خود را به چالش‌های مختلف دعوت نمایید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. ۶ دنیای مختلف
  2. لوکیشن های متنوع برای دویدن
  3. دشمنان متنوع و جدید
  4. به چالش کشیدن دوستان
  5. رسیدن به شاهزاده peach و نجات او
  6. گیم پلی سرگرم کننده و ساده
  7. گرافیک ساده و چشم نواز

بازی  Super Mario Run هم اکنون در iTunes دارای امتیاز ۳٫۵ از ۵٫۰ و در پلی استور نیز دارای امتیاز ۳٫۷ از ۵٫۰ نمره است. هم اکنون برای دانلود بازی Super Mario Run را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

download-game.gif (740×110)

برای دانلود بازی اندروید و ایفون با لینک مستقیم و کاملا رایگان به وب سایت پارسی گیم مراجعه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسی گیم
پارسی گیم، دانلود بازی و محتوای رسانه ای بازی های ویدئویی