حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی سونی Xperia Ace IV فاش شد

نوشته

1 هفته قبل | 3 دیدگاه | رندر، سونی، شایعات

سری اکسپریا سونی عمدتاً شامل گوشی های سری Xperia 1، Xperia 5 و Xperia 10 می‌شود. با این حال، سونی سری دیگری را با نام Xperia Ace ارائه‌ می‌کند. Xperia Ace 3 در سال ۲۰۲۲ رونمایی شد؛ و هم‌اکنون اطلاعاتی درباره طراحی سونی Xperia Ace IV به‌بیرون درز کرده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

رندر سونی Xperia Ace IV فاش شد: تنها یک دوربین در قاب پشتی دیده می‌شود

رندر منتشر شده از سونی Xperia Ace IV، طراحی این تلفن هوشمند را نشان می‌دهد. این رندر توسط یک کاربر توییتر با نام mirai160525 به اشتراک گذاشته شده است. این گوشی آینده سونی، مانند اکسپریا ایس ۳ تنها دارای یک دوربین در قاب پشتی بوده و طراحی جعبه‌ای شکل دارد. تصویر منتشر شده نشان می‌دهد که Xperia Ace IV دارای نسبت تصویر ۲۱:۹ خواهد بود. این موضوع عجیب به نظر می‌رسد. زیرا شایعه شده بود که تلفن های هوشمند جدید اکسپریا، این نسبت تصویر را به نفع نسبت تصویر رایج‌تر ۱۹.۵:۱ کنار خواهند گذاشت. اگر شایعه مذکور صحت داشته باشد، احتمال جعلی بودن این رندر بالاست.

رندر Sony Xperia Ace IV

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، سونی اکسپریا Ace IV در دسامبر ۲۰۲۲، با شماره مدل SM4375 در میان داده های بنچمارک Geekench مشاهده شد. لیست بنچمارک مذکور نشان داد که این تلفن هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۱ برخوردار خواهد بود. این یک چیپست پایین‌رده 5G است. هنوز جزئیات بیشتری درباره این گوشی آینده سونی منتشر نشده است. البته می‌توانیم نگاهی به مشخصات Xperia Ace 3 بیندازیم تا ایده‌ای درباره مشخصات احتمالی Ace IV داشته باشیم.

نگاهی به مشخصات سونی اکسپریا ایس ۳

سونی Xperia Ace 3 دارای صفحه نمایشی با وضوح HD+ است. نمایشگر این تلفن هوشمند توسط شیشه Gorilla Glass Victus محافظت می‌شود. دوربین اصلی از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی بهره‌مند بوده و برای دوربین سلفی نیز، یک سنسور ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. همچنین در قاب پشتی شاهد قرارگیری فلاش LED هستیم.

سونی اکسپریا Ace 3 به‌عنوان گوشی 5G کامپکت شرکت ژاپنی رسما معرفی شد

تراشه اسنپدراگون 480 5G نیروی پردازشی مورد نیاز Sony Xperia Ace 3 را تامین می‌کند. این گوشی با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به دست کاربران رسید. این تلفن هوشمند از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۲ به دست کاربران رسید. سونی اکسپریا ایس ۳ دارای باتری ۴,۵۰۰ میلی‌آمپری بوده و از USB-PD به همراه فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند می‌توان به پشتیبانی از 5G، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث ۵.۱، GPS، NFC و برخورداری از درگاه USB Type-C اشاره کرد.

نظر شما درباره تلفن های هوشمند اخیر سونی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

به نظر من که طراحی زیبا و بی‌آلایشی هست – وقتی ۱ دوربین اصلی مهم داریم همون یکی باشه – قرار نیست همه گوشی‌های ارزون شبیه پرچمدارا باشن

علی ستاری‌فر

یه زمان از نظر مردم تعداد سوراخ های پشت گوشی با کیفیت‌ش رابطه مستقیم داشت😅. ولی الان اوضاع خیلی بهتر شده.
اگه سونی لطف کنه و از یه سری اصرار های بی موردش کوتاه بیاد شرایط می‌تونه خیلی براش بهتر بشه

BeFair

متاسفانه مردم اطلاعات زیادی ندارن و فقط به ظاهر نگاه می کنن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی