حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آيانئو پاکت اس معرفی شد: کنسول دستی اندرویدی با قیمت ۴۰۰ دلار

نوشته

1 هفته قبل | یک دیدگاه | اخبار، مطالب ترنجی

آیانئو (AYANEO) شروع به فروش کنسول دستی اندرویدی آيانئو پاکت اس کرده است. این دستگاه یک کنسول ۶ اینچی می‌باشد که از پردازنده کمتر اسفاده شده اسنپدراگون G3X نسل ۲ بهره می‌برد و ۳۹۹ دلار قیمت دارد و احتمالا از دستگاه‌هایی مانند AYN Odin2 و ریزر اج قدرتمندتر است.

به گزارش notebookcheck آیانئو شروع به قبول سفارش برای پاکت اس کرده است. این اولین کنسول دستی‌ای می‌باشد که از اسنپدراگون G3X نسل ۲ بهره می‌برد. به لطف این پردازنده، کنسول آیانئو می‌تواند عملکرد بهتری نسبت به ریزر اج ارائه دهد که از اسنپدراگون G3X نسل ۱ استفاده می‌کند. همچنین پاکت اس از یک صفحه نمایش 1440P بهره می‌برد.

برای خرید این کنسول یک گزینه ارزان‌تر 1080P هم وجود دارد. اما اندازه هر دو صفحه نمایش ۶ اینچ می‌باشد و از تکنولوژی IPS بهره می‌برند. البته تفاوت‌های جزئی دیگری بین این دو صفحه نمایش وجود دارد.

گزینه‌های صفحه نمایش آیانئو پاکت اس

گزینه‌های صفحه نمایش آیانئو پاکت اس

سایر مشخصات و قیمت آيانئو پاکت اس

با توجه به برگه مشخصات محصول، کانفیگ‌های مختلف پاکت اس از سخت‌افزار عمدتا یکسانی بهره می‌برد، از جمله رم LPDDR5X، باتری ۶۰۰۰ میلی‌‌آمپری، خنک کننده مجهز به فن و محفظه بخار (vapour chamber). البته لازم به ذکر است که مدل پایه محصول از 128GB حافظه UFS 3.1 بهره می‌برد ولی سایر مدل‌ها از UFS 4.0 بهره می‌برند.

آیانئو پاکت اس در نسخه مجهز به ۱۲ گیگابایت رم ۳۹۹ دلار قیمت دارد. همچنین قیمت اولین نسخه مجهز به صفحه نمایش 1440P و همان میزان حافظه، ۳۴۹ دلار می‌باشد. قیمت سایر کانفیگ‌ها در تصاویر زیر موجود می‌باشد.

نظر شما درباره آيانئو پاکت اس چیست؟ آیا کنسول‌های دستی اندرویدی را محصولاتی کاربردی میدانید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

کنسول اندرویدی هم جالبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر