حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سهم ۶ درصدی ویندوز ۱۰ موبایل از کل دستگاه‎های ویندوز فونی

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

اخیرا AdDuplex، اطلاعات جالبی را از سیستم‌عامل ویندوز فون منتشر کرده است. با توجه به این‌که ویندوز ۱۰ موبایل نهایی هنوز به صورت عمومی منتشر نشده، هم‌اکنون بر روی ۶ درصد از کل دستگاه‎های ویندوز فونی نصب شده است. علاوه بر این، اطلاعات جالب دیگری نیز منتشر شده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

در کشور آمریکا، اچ‌تی‌سی وان با ویندوز فون، محبوب‌تر از لومیا ۱۵۲۰ است و همچنین در این کشور، هنوز هم لومیا ۶۳۵، محبوب‌ترین مدل ویندوز فون است و از فروش خوبی برخوردار است. AdDuplex، اطلاعات جدیدی را از گوشی‌های پایین‌رده، میان‌رده و بالارده‌ی ویندوزی نیز منتشر کرده است. در EU5 (فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و بریتانیا)، لومیا ۶۴۰ هم‌اکنون پنجمین تلفن ویندوز فونی محبوب است که پیش از این، لومیا ۵۲۰ در این جایگاه بود. به کشور هند می‌رسیم؛ لومیا ۵۳۵ هنوز هم با ۲۲٫۶ درصد، محبوب‌ترین گوشی ویندوزی در این کشور به حساب می‌آید و لومیا ۵۲۰ با ۱۴٫۶ درصد، لومیا ۵۴۰ با ۷ درصد و لومیا ۹۵۰ ایکس‌ال با ۴٫۴ درصد در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

در استرالیا، لومیا ۹۳۰ هنوز هم با ۸٫۸ درصد یک دستگاه محبوب است. لومیا ۵۳۰ نیز با ۹٫۷ درصد (با وجود کاهش ۵٫۶ درصدی)، از محبوبیت خاصی برخوردا است. لومیا ۶۴۰ و لومیا ۵۳۲ نیز در استرالیا، موفقیت‌هایی را کسب کرده‌اند. قطعا سال آینده، به دلیل عرضه‌ی دستگاه‌های جدیدی که به ویندوز ۱۰ موبایل مجهز شده‌اند، شاهد بالارفتن سهم ویندوز ۱۰ موبایل در بازار خواهیم بود.

[su_button url=”http://www.windowscentral.com/windows-10-mobile-now-nearly-6-percent-all-windows-phones” target=”blank” background=”#159f84″]Windows Central[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hossein s

مگه لومیا۹۵۰xl وارد بازار شده؟

sa eed

ترنجی هر چه زودتر مشکلات سایتو برطرف کنید واقعا روی نرو ادمه
ی عذر خواهی بزرگ به کاربرای سایت بدهکاری این چند روزه کلی اعصابمون خرد شده همش صفحه سایت افلاین است میاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی