حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پشتیبانی از ویندوز ۱۰ موبایل توسط فروشگاه نرم افزار مایکروسافت به زودی تمام می شود

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | ٌٌWindowsPhone

تصویری که به عنوان تصویر اصلی مطلب می بینید، لومیا ۹۵۰ است که سال ۲۰۱۵ آمده بود تا برای خیلی ها شاخ و شانه بکشد غافل از اینکه دیگر جانشینی برای او در نظر گرفته نخواهد شد و حالا ۴ سال بعد به نظر می رسد مایکروسافت صلاح می داند که پشتیبانی از ویندوز ۱۰ موبایل توسط فروشگاه نرم افزار مایکروسافت به زودی تمام شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ویندوز ۱۰ موبایل

ویندوز ۱۰ موبایل

ویندوز ۱۰ موبایل

سه ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم پایان پشتیبانی ویندوز ۱۰ موبایل مایکروسافت در تاریخ ۱۹ آذر ۹۸ صورت می گیرد و حالا اولین حرکت ها در جهت آن را شاهدیم.

طبق یافته‌های وب‌سایت Aggiornamentilumia، در فایل‌های نسخه‌ی جدید اپلیکیشن مایکروسافت استور، متونی یافت شده که به‌ توقف پشتیبانی از ویندوز ۱۰ موبایل در آینده نزدیک اشاره می‌کند. آخرین نسخه‌ی اپلیکیشن مایکروسافت استور با شماره 11904.1001.1.0 فایلِ مانیفستِ به‌روزرسانی‌شده‌ای دارد. در این فایل، اشاره شده دستگاه‌هایی که از بیلد ۱۶۲۹۹ یا بالاتر ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند، می‌توانند از فروشگاه نرم‌افزاری مایکروسافت بهره ببرند.

ویندوز ۱۰ موبایل

ویندوز ۱۰ موبایل

باتوجه‌به‌ این موضوع که کاربران ویندوز ۱۰ موبایل به‌سبب خارج‌شدن از چرخه‌ی به‌روزرسانی‌های اصلی ویندوز ۱۰، هم‌اکنون از بیلد ۱۵۲۵۴ بهره می‌برند، قطعا این خبر اتفاق ناخوشایندی را به‌ آن‌ها گوشزد می‌کند.

با‌این‌حال، تنها کورسوی امیدی که برای استفاده‌کنندگان از ویندوز ۱۰ موبایل باقی می‌ماند، به‌روزرسانی‌نکردن مایکروسافت استور به آخرین نسخه است تا از‌این‌طریق بتوانند برنامه‌های مدنظرشان را دریافت کنند. با پایان پشتیبانی فروشگاه نرم‌افزاری ردموندی‌ها از ویندوز ۱۰ موبایل، قطعا توسعه‌دهندگان نیز پروژه‌های احتمالی خود را برای این پلتفرم قطع خواهند کرد تا شرایط بیش‌از‌پیش برای این‌ دسته از کاربران بغرنج شود.

شما کاربر ویندوز ۱۰ موبایل هستید؟ اگر بخواهید کوچ کنید کدام سیستم عامل و کدام برند را انتخاب می کنید؟ چرا؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ehsan1102000

۴ماهه که از لومیا ۵۳۵ به هواوی آنر۸ایکس مهاجرت کردم ، لومیایی ها به هر کدوم از سیستم عامل مهاجرت کنند قطعا راضی خواهند بود ، چون از فقر به ثروت (نرم افزار) میرسند

mehrdad_ma

البته ویندوز یه نسخه از ویندوز دستکتاپ رو ارائه کرده بر پایه معماری arm روی وانپلاس ها خیلی راحت نصب میشه ویندوز ۱۰

فکر کنم همون ویندوز تبلت های ویندوزی هست که با چیپ اسنپ ۸۴۵ معرفی شدن

برا همینه میگم هیچ گوشیی وانپلاس نمیشه

CAPCOM

ای کاش لااقل ترتیبی میداد که بشه سیستم عامل گوشیهارو تغییر داد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)