حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انویدیا شیلد تبلت K1 جدید؛ تبلتی ۱۹۹ دلاری، مخصوص بازی

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

انویدیا اخیرا از شیلد تبلت K1 جدید رونمایی کرد. این تبلت، به همان مشخصات تبلت اصلی این شرکت مجهز شده است اما قیمت پایین‌تری نسبت به آن دارد. این تبلت، نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی Wi-Fi شیلد تبلت K1 با قیمت ۱۹۹ دلاری است که شرکت انویدیا از آن رونمایی کرده است. قیمت آن، ۱۰۰ دلار پایین‌تر از نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی شیلد تبلت اصلی است. قطعا تبلت جدید انویدیا، یکی از بهترین تبلت‌ها برای بازی به‌شمار می‌رود و با قیمت مناسبی که دارد، موفقیت‌هایی را به‌دست آورده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

توانایی استریم بازی‌ها از شبکه ابری NVIDIA Grid یا از یک پی‌سی که با کارت گرافیک‌های GeForce سازگاری دارد، در این تبلت وجود دارد. مشخصات انویدیا شیلد تبلت جدید با تبلت اصلی فرقی ندارد. شیلد تبلت K1، به پردازنده‌ی انویدیا تگرا K1 مجهز شده است که پیش از این، بر روی شیلد تبلت اصلی نیز مورد استفاده قرار گرفت. این پردازنده، دارای چهار هسته‌ی ۲٫۲ گیگاهرتزی Cortex-A15 و یک پردازنده‌ی گرافیکی ۱۹۲-core GeForce Kepler است. این پردازنده، هنوز هم یکی از قدرتمندترین پردازنده‌ی موبایل در بنچمارک‌های اندروید و آزمایش‌های بازی ویدیویی به شمار می‌رود.

این دستگاه، دارای یک صفحه‌نمایش ۸ اینچی IPS با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۲۰۰ پیکسل و تراکم پکسلی ۲۸۳ppi است. در مقایسه با شیلد تبلت اصلی، شاهد تغییرات جزئی در طراحی این تبلت هستیم؛ برای مثال، اسلات قلم از شاسی تبلت حذف شده است و قلم ShieldDirect Stylus 2 دیگر با این تبلت عرضه نمی‌شود. همچنین شیلد تبلت K1، بدون یک شارژر یا آداپتور عرضه خواهد شد.

buy-shield-tablet-k1 1 shield-tablet-k1-built-for-gamers

ShieldDirect Stylus 2 با قیمت ۱۹٫۹۹ دلاری و کاور کیبورد مغناطیسی نیز با قیمت ۳۹٫۹۹ دلاری عرضه خواهند شد. قیمت کنترلر شیلد، ۵۹٫۹۹ دلار است که شیلد تبلت K1 را به یک کنسول بازی اندرویدی تبدیل خواهد کرد. این دستگاه به صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۵٫۱٫۱ آبنبات‌چوبی عرضه خواهد شد؛ انویدیا رسما اعلام کرده که شیلد تبلت K1، به‌روزرسانی اندروید ۶٫۰ مارشمالو را دریافت خواهد کرد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/The-new-199-Nvidia-Shield-Tablet-K1-is-an-affordable-high-performance-Android-tablet-for-gamers_id75861″ background=”#29976c”]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAYROS

تو ایران میشه اینو یا نسخه اولیه اش رو پیدا کرد؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی