حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انتشار جهانی رابط کاربری MIUI 9 آغاز می‌شود

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، شیائومی

آغاز انتشار جهانی رابط کاربری MIUI 9 امروز توسط کمپانی شیائومی به طور رسمی اعلام شد. دستگاه‌هایی که در اوایل ماه نوامبر (اواسط آبان) این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد شامل می مکس 2 (Mi Max 2)، می میکس 2 (Mi Mix 2)، ردمی نوت 4 (Redmi Note 4)، ردمی وای 1 (Redmi Y1) می‌باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ویژگی‌های جدید رابط کاربری MIUI 9 در رویدادی که در ماه جولای، در شانگهای برگزار شد، به نمایش گذاشته شد، اما درحال حاضر نسخه‌ی پایدار این رابط کاربری درحال آماده‌سازی می‌باشد. ویژگی‌های جدید شامل لانجر هوشمند برنامه‌ها، صفحه نمایش قابل تقسیم یا به اصطلاح App Vault، امکان چپ‌گردی در صفحه‌ی اصلی و… .

کمپانی شیائومی در این رابط کاربری تلاش زیادی برای افزایش سرعت انجام داده است و هم اکنون این کمپانی معتقد است که سرعت این رابط کاربری همانند شیائومی می ای 1 (Xiaomi Mi A1) می‌باشد. همچنین این کمپانی سرعت MIUI 9 را با Samsung Experience 8.1 در J7 Max مقایسه کرده و ادعا می‌کند که نسبت به آن سرعت بسیار بالاتری دارد.

گوشی‌هایی که دارای رابط کاربری MIUI 9 خواهند بود دارای امکان پاک کردن خودکار حافظه‌ی پنهان (cache)، 21 آیکون متحرک، اعلان‌های تلفیقی  امکان پاسخ سریع می‌باشند.

همچنین کمپانی شیائومی یک سری قابلیت‌های هدفمند را مخصوص بازار هند منتشر کرده است که شامل استیکر، تم‌های منحصر به فرد و 25 ویژگی جدید در تقویم مورد استفاده در این کشور می‌باشد.

دیدگاه شما در خصوص این رابط کاربری جدید چه می‌باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

هنوزم همون رابط شلوغ رنگارنگ و بچه گانست

Peiman

اونایی که منفی دادن وقعا از این رابط خوششون میاد؟؟؟؟؟

ahmad

بر پایه ی اندروید 7 هست؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h