حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی در شرف سبقت از شیائومی در هند؛ دست بالای دست بسیار است!

طبق گزارش جدید کانترپوینت، این شرکت اخیراً در ماه اکتبر جایگاه دومین برند بزرگ گوشی هوشمند در هند را پس از شیائومی در اختیار گرفته است. و گویا چیزی تا سبقت ریلمی از شیائومی نمانده! برند فناوری چینی ریلمی از زمان آغاز به کار خود رکوردهای جدیدی را ثبت کرده و این برند در حال حاضر با 100 میلیون دستگاه در عرض تنها 37 ماه، سریع‌ترین رشد را در بازار گوشی‌های هوشمند دارد.

 

 

 

شیائومی گرمای نفس ریلمی را روی صورت خود حس میکند!

 

طبق گزارش جدید Gizmochina، مؤسسه تحقیقاتی Counterpoint می گوید که ریلمی دومین فروشنده گوشی هوشمند بزرگ در هند در ماه اکتبر 2021 بود. محموله های این شرکت 18 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است. طبق این داده ها فاصله‌ای تا سبقت ریلمی از شیائومی نمانده!

اما هنوز تنها شرکتی که جلوتر از آن (البته با فاصله کم) قرار داشت، شیائومی بود که شامل برندهایی از جمله ردمی و پوکو می‌شود و مجموعاً 20 درصد سهم از بازار را داشته است. از آنجایی که محموله های پوکو تنها 2.7٪ بود، اکثریت این تعداد باید از برند ردمی باشد. از این رو، اگر ریلمی را در مقابل ردمی قرار دهیم، ریلمی باید بزرگترین فروشنده در ماه اکتبر از بین این دو باشد!

چیزی تا سبقت ریلمی از شیائومی نمانده است

چیزی تا سبقت ریلمی از شیائومی نمانده است

علاوه بر آن، این شرکت تحقیقاتی می‌گوید که ریلمی بزرگترین برند گوشی‌های هوشمند در Flipkart با 52 درصد سهم بازار در همان دوره بود. این تعجب آور نیست زیرا اصلی ترین کانال های رسمی آنلاین این برند، Flipkart و وب سایت خود است. در حالی که در کل بازار فروش گوشی های هوشمند آنلاین، این شرکت 27 درصد از کل سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

در مورد 5 برند برتر باقی مانده در طول این ماه، سامسونگ، ویوو و اوپو به ترتیب سوم، چهارم و پنجم شدند. آنها به ترتیب سهم بازار 16%، 13% و 10% را به صورت جداگانه داشتند.

با رسیدن به نقطه عطف جدید، مدهاو شیث، رئیس گروه تجاری بین‌المللی ریلمی، بیانیه‌ای صادر کرد که نشان می‌دهد برندش قصد دارد به رتبه شماره 1 هند برسد و به سلطه چند ساله شیائومی پایان دهد.

شیائومی تاج و تخت هند را به ریلمی می‌سپارد؟ آیا سرزمین هزاررنگ نماد زرد رنگ ریلمی را برای خود انتخاب خواهد کرد؟

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehpsa

الان بهترین و خوش قیمت ترین و زیباترین و متنوع ترین گوشی ها رو شرکتهای زیر مجموعه bbk میزنن درحالی که دوسال گذشته تقریبا شیامی بهترین گوشی ها رو می ساخت (از لحاظ ارزش خرید) و چند سال پیش هم شرکت ه‍وآوی اینجور بود(پیشرفت هوآوی خارق العاده بود به طوری که خود مدیران اپل اعتراف کردند که با بهانه کردن امنیت ملی آمریکا و باج و التماس به ترامپ موفق به تحریم و شکست هوآوی شدن وگرنه طبق اعترافات خودشون تا سال ۲۰۲۸ از اپل فقط اسمی باقی میموند ) ، در کل خوبی اندروید همینه که بازار به شدت رقابتی و آزاد داره و شرکت ها برای بقا باید هر ساله بهترین محصولات رو ارائه بدن (بر عکس اپل که جز در مبحث قدرت سی پی یو و مدت زمان پشتیبانی در باقی ویژگی ها هر ساله پسرفت می‌کنه و الان نزدیک ۴ سال از اندروید ها عقب افتاده و سیاست اپل صرفا گران‌فروشی و سو استفاده حداکثری از ضعف و کمبود یه قشر خاص هست و بخاطر همین برعکس دیگر شرکت ها هرساله از محصول خودشون چیزی رو حذف میکنند و قیمت رو بالاتر میبرن )

hameds1

این اعترافی که می فرمایید رو شخصا پیش شما کردن؟ D:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری