حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو پسرفت‌های هایپراواس شیائومی نسبت به MIUI 14

آپدیت جدید رابط کاربری شیائومی به نام هایپراواس را با هم بررسی کردیم و پیشرفت‌های آن را دیدیم. طبیعتا هدف هر به‌روزرسانی، پیشرفت است اما نمی‌توان کتمان کرد که تصمیم‌های اشتباه یا سهل‌انگاری‌هایی وجود دارد که بعضی اوقات شرایط را بدتر می‌کند و پسرفت می‌شود. همانطور که پیش‌تر درباره پسرفت‌های آپدیت One UI 6 سامسونگ برای شما ویدئویی ساختیم، این بار به سراغ آپدیت جدید شیائومی رفته‌ایم. بیاید با هم ویدئو پسرفت‌های هایپراواس شیائومی نسبت به MIUI 14 را ببینیم.

پسرفت‌های هایپراواس شیائومی نسبت به MIUI 14

در این ویدئو پوکو ایکس ۶ پرو با اندروید ۱۴ و هایپراواس در کنار پوکو ایکس ۶ با اندروید ۱۳ و MIUI 14 قرار دارند. هر دو نمونه گلوبال رابط کاربری اختصاصی این شرکت را ارائه می‌کنند، در نتیجه همان تجربه‌ای که شما خواهید داشت، اینجا نمایش داده می‌شود.

اجازه بدهید این ویدئو را با هم تماشا کنیم:

 

همانطور که دیدید، در ۳ زمینه اصلی می‌توان گفت آپدیت جدید شیائومی نسبت به نسل قبلی خود پسرفت داشته است. البته این موارد از نگاه ما بوده و شاید شما به مرور زمان به آن عادت کنید یا اصلا برای‌تان مشکل محسوب نشود.

همچنین نباید از یاد برد که آیا آپدیت پیشرفت‌های خوبی هم دارد که قبلا درباره آن در ترنجی صحبت کرده بودیم. شما آپدیت HyperOS شیائومی را دریافت کرده‌اید؟ تجربه کاربری شما از آن چطور بوده است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

نه هنوز دریافت نکردم ۱۲ لایت

Nmnm

منم موافقم پسرفت به نظر من

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)