حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی به دنبال توسعه فناوری جدید نمایشگر در آخرین آزمایشگاه مشترک خود است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی

اوایل این هفته، Tianma Microelectronics در پایگاه صنعتی Tianma G6 ووهان اعلام کرد که قرارداد همکاری جدیدی با شرکت شیائومی امضا کرده است. با این قرارداد جدید، هر دو شرکت به دنبال مطالعه و توسعه فناوری جدید نمایشگر از طریق یک آزمایشگاه مشترک جدید خواهند بود.

 

توسعه فناوری جدید نمایشگر در آزمایشگاه جدید شیائومی

توسعه فناوری جدید نمایشگر در آزمایشگاه جدید شیائومی

شیائومی برندی است که سابقه همکاری درخشانی با برند های مختلف در حوزه های مختلف داشته‌ است. گفته می‌شود آخرین همکاری افشا شده این شرکت در بخش دوربین و با شرکت لایکا برای ارتقاء فناوری دوربین های سری شیائومی 12 شکل گرفته است.

 

شیائومی اینبار به دنبال توسعه فناوری نمایشگر های خود

شیائومی حالا وارد حوزه ارتقا فناوری های نمایشگر های خود شده و برای این کار مرکز مشترک و جدیدی را اختصاص داده است. این مرکز جدید دارای آزمایشگاه‌ های مستقل خواهد بود که منابع عظیم غول فناوری چینی در محصولات الکترونیکی مصرفی را به پلتفرم های نوآورانه Tianma برای اکتشاف نسل بعدی فناوری های نمایش گره خواهد زد. برخی از اهداف آزمایشگاه مشترک شامل تحقیق و توسعه فناوری جدید نمایشگر به همراه مطالعه و بررسی تجهیزات و مواد مرتبط با این فناوری های جدید است.

به گزارش Gizmochina علاوه بر این، آزمایشگاه جدید همچنین مستقیماً با بالادست و پایین دست زنجیره صنعتی شیائومی برای بهبود قابلیت‌های تحقیق و توسعه خود کار خواهد کرد. هدف توسعه فناوری جدید، صفحه نمایشی باریک، سبک، قابل حمل و کارآمد و در نهایت تجاری سازی و تولید انبوه آن است. چنگ وی، معاون اجرایی Tianma Microelectronics اظهار داشت که آزمایشگاه مشترک جدید این شرکت را قادر می‌سازد تا به زنجیره صنعتی دست یابد که بازار، پایانه‌ها و حتی تولیدکنندگان قطعات را شامل می‌شود.

فناوری متفاوت دوربین پشت نمایشگر شیائومی بدون نیاز به پنل شفاف

این همکاری موجب تسریع تجاری سازی فناوری های جدید می‌شود

به عبارت دیگر، این همکاری چرخه توسعه پنل های نمایشگر جدید را تسریع می بخشد و فناوری های جدید را سریعتر وارد بازار می کند. برای کسانی که اطلاع ندارند، غول فناوری چینی شیائومی و Tianma Microelectronics رابطه نزدیکی با یکدیگر دارند و در تامین نمایشگر های مورد استفاده در تعدادی از گوشی های هوشمند و محصولات پوشیدنی هوشمند سابقه همکاری داشته‌اند. بنابراین، جای تعجب نیست که این برندها به دنبال گسترش بیشتر همکاری خود در زمینه هایی مانند پنل های OLED انعطاف پذیر در سال های آینده باشند.

 

نظر شما چیست؟ آیا همکاری شیائومی و Tianma مانند همکاری هوآوی و BOE ‌شکوفا خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری