حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ تی سی یو 11 پلاس (HTC U11 Plus) در وب سایت TENAA رویت شد!

همواره خبرهای جدید و اطلاعات دقیق و قطعی‌ که خبر از عرضه یک گوشی هوشمند جدید در آینده را به همراه خود دارند، باید در وب سایت TENAA مشاهده کرد، اکنون نیز نوبت اخبار جدیدی از یک گوشی هوشمند جدید از سوی شرکت اچ تی سی (HTC) است، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اخیرا تصاویری از وب سایت TENAA منتشر شده است که خبر از معرفی و عرضه یک گوشی جدید از طرف شرکت اچ تی سی (HTC) می‌دهد. چیزی که در این رندرهای منتشر شده از گوشی هوشمند اچ تی سی یو 11 پلاس (HTC U 11 Plus) با گفته‌ها و شایعات پیشین همخوانی ندارد، مربوط به گوشه‌های مربوط به این رندر در قسمت پایین دستگاه است که در این تصاویر منتشر شده، گوشه‌های صفحه‌نمایش در قسمت پایین است که از لحاظ میزان حاشیه قسمت بالا و پایین این دستگاه با یکدیگر همخوانی ندارند.

اچ تی سی یو 11 پلاس (HTC U11 Plus)

همچنین گوشه‌های این دستگاه در قسمت بالا به صورت مربعی و در قسمت پایین به صورت گرد و تو رفته طراحی شده است که شک کاربران را نسبت به صحت این این تصاویر تا حدودی بالا خواهد برد و انتظار واقعی بودن از آن‌ها پایین خواهد آمد.

اما از طرفی به خاطر آنکه امسال در چندین گوشی هوشمند شاهد طراحی‌هایی با اَشکال غیر معمول در صفحه‌نمایش و حاشیه‌های دستگاه بوده‌ایم، نمی‌توان صحت یا رد این تصاویر را به طور قطعی اعلام نمود. قسمت پایین صفحه‌نمایش معمولا محل قرار گیری سه کلید اصلی مربوط به سیستم عامل اندروید است، بنابراین گوشه‌های گرد دستگاه در قسمت پایین با محتوای روی صفحه‌نمایش همخوانی ندارند. همچنین نسبت تصویر 16:9 را نیز با وجود این طراحی می‌توان یک نکته معمول در این گوشی‌ هوشمند جدید شرکت اچ تی سی (HTC) دانست.

متاسفانه در حال حاضر این صفحه در وب سایت TENAA اطلاعات زیادی را شامل نمی‌شود و تنها چندین عکس مربوط به طراحی گوشی هوشمند اچ تی سی یو 11 پلاس (HTC U11 Plus) در آن قرار گرفته است و نمی‌توان صحت و سقم ماجرا را تنها از روی چندین عکس تایید یا رد کرد، به هر حال در چندین روز آینده اطلاعات دقیق‌تری از این گوشی هوشمند توسط  وب سایت TENAA منتشر خواهد شد و اطلاعات ناقص فعلی نیز به صورت تکمیل شده در دسترس بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت.

بر اساس اطلاعات لو رفته از شایعات و اخبار کنونی، گوشی هوشمند اچ تی سی یو 11 پلاس (HTC U11 Plus) دارای یک صفحه‌نمایش 6 اینچی با کیفیت QHD خواهد بود، مغز پردازشگر این دستگاه را چیپست اسنپدارگون 835 (Snapdragon 835)، ساخته شرکت آمریکایی کوالکام (Qualcomm)، تشکیل خواهد داد. همچنین این دستگاه به یک دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز شده است و اندروید نسخه 8.0 (Oreo) نیز به صورت پیش فرض بر روی دستگاه قرار دارد.

اچ تی سی یو 11 پلاس (HTC U11 Plus)

در حال حاضر اطلاعات فعلی که در دست قرار دارند محدود به همین موارد است و در آینده اطلاعات جدیدتری در دسترس قرار خواهد گرفت. تایید شایعات گر چه درست نیست اما این شایعات تا حدودی تایید خواهند شد و در عمل نیز امیدواریم چنین اتفاقی عملی گردد.

 

نظر شما کاربران ترنجی در این باره چیست؟ آیا این گوشی هوشمند یعنی اچ تی سی یو 11 پلاس (HTC U11 Plus) را خریداری خواهید کرد؟ به نظر شما شرکت اچ تی سی (HTC) برای موفقیت در بازار گوشی‌های هوشمند به چه چیزهایی نیاز دارد؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

اقا ببخشید اینجا میپرسم بنظرتون زیر ۱.۵ میلیون کدوم گوشی بهتره واسه خرید ترجیحا باتری خوب داشته باشه

Pouya

سلام احمد جان تعریف باتری a5 2017 رو زیاد شنیدم من چون تاحالا نداشتم نمیدونم اما خیلی تعریف باتریشو شنیدم گرچه ای سون هم هس باتریش باید بهتر باشه اما قیمت دقیقشو نمیدونم حدود یکو پونصده البته اینم بگم از نظر شخصیم ارزش خرید میان رده های سام رو کم میبینم چون مثلا پول a5 میشه پی 9 گرفت اینکه اون هواویه و سام در کل بهتر از هواویه جدا اما هرچی باشه اون پرچمداره این میان رده یا مثلا با پول ای سون میشع اس سون فلت خرید اما اگه ملاکت باتریه سری ای از اس سون و پی ناین بهتره بازم تحقیق کن

Pouya

یه اسکرین یکی از باتریه a5 2017 با نمودارش فرستاد تو تل ولی با نت فورجی سه ساعت و نیم کار کرده بود ۴۸ درصد کم شده بود

ahmad

ممنون داداش منم a5 رو در نظر داشتم

mTAAHAAm

بهترین گوشی در این رنج قیمت HTC 10 است.ولی اگه باتری خوب میخواهی باید بری سراغ میانرده های سامسونگ.
در عوض دوربین و پشتیبانی 10 بهتره.

ahmad

دوربین a5 هم بدک نیستا

Peiman

طراحیش برام جالب نیست. احساس میکنم به خاطر اسپیکر نتونسته زیاد حاشیه. رو کم کنه

Sajad

میتونست ظریف تر باشه. یه جوریه انگار.

Sadeghh

خیلی گوشی خوبی باید باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان