حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هدست کوچک و سبک واقعیت ترکیبی HTC در CES 2022 ارائه می شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اچ‌تی‌سی

برند Vive اچ‌تی‌سی دارای هدست‌های واقعیت مجازی عالی با قیمت‌های مختلف است. مثلا در رده پرچمدار هدست Vive Pro 2 قرار می‌گیرد، Vive Cosmos Elite نمونه میان رده است و جدیدترین محصول در این رده Vive Flow است. با این حال هیچ‌یک از این‌ها واقعیت افزوده یا AR را ارائه نمی کنند. به نظر می‌رسد که این شرکت برنامه‌ای برای رسیدن به ابزارهایی مانند Quest Pro متا دارد. در همین راستا می‌شنویم که هدست کوچک و سبک واقعیت ترکیبی HTC در CES 2022 ارائه می شود.

هدست کوچک و سبک واقعیت ترکیبی HTC

برنامه راهبردی Vive شامل هدستی با قابلیت‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده است که هنوز نامی از آن برده نشده اما می‌دانیم که در نمایشگاه CES و در تاریخ ۱۵ دی ۱۴۰۱ رونمایی خواهد شد. در همین راستا Shen Ye مدیر محصول HTC با The Verge صحبت کرد و جزئیاتی را در مورد هدست ارائه کرد.

این هدست دوربین‌هایی در جلو و بغل خواهد داشت و یک کنترلر با شش درجه آزادی را در کنار ردیابی دست دارد. دوربین‌ها قابلیت Color Passthrough را ارائه می‌کنند تا قابلیت واقعیت ترکیبی را ممکن کند.

HTC

HTC

این هدست مستقل بوده و 2 ساعت عمر باتری خواهد داشت. تمرکز در طراحی آن این بود که کوچک، سبک و راحت باشد. وی می گوید که این هدست برای بازی، سرگرمی، ورزش و حتی ابزارهای سازمانی استفاده خواهد شد.

از آنجایی که در برابر Quest Pro با قیمت 1500 دلاری قرار خواهد گرفت، این یک نمونه پرچمدار خواهد بود. اچ‌تی‌سی می گوید که هدست آن‌ها بهتر از Meta است چرا که مزایایی مانند محدوده دینامیکی بالاتر در دوربین ها را دارد که به کاربران اجازه می دهد متن را هم از روی لپ تاپ یا تلفن بخوانند.

مشخص نیست که آیا دوربین‌هایی رو به داخل و برای ردیابی چشم وجود خواهد داشت یا خیر، اما به نظر می رسد بیشتر این سوال مطرح باشد که آیا این دوربین ها به داخلی در دسترس خواهد بود یا به عنوان یک افزودنی ارائه می‌شود.

اچ‌تی‌سی همچنین رویکرد دقیقی برای حفظ حریم خصوصی دارد که نگرانی فزاینده ای در مورد این هدست ها است و می تواند یک مزیت نسبت به محصولات Meta باشد.

تظر شما چیست؟ منتظر محصول جدید Vive هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)