حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی جدید HTC با تمرکز بر متاورس در ماه آوریل از راه خواهد رسید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اچ‌تی‌سی، شایعات

شرکت تایوانی تولید کننده تجهیزات الکترونیکی HTC، در حال برنامه ریزی برای شروعی دوباره است. آنها با گوشی جدید HTC به بازار باز می‌گردند. بر اساس بیانیه اخیر مدیر کل اچ تی سی در منطقه آسیا و اقیانوسیه، اچ تی سی قصد دارد در ماه آوریل یک گوشی هوشمند رده بالا را معرفی کند. این دستگاه همچنین قرار است دارای ویژگی های سازگار با حوزه متاورس باشد.

برای کسانی که نمی‌دانند، اچ‌ تی‌ سی از چهار سال گذشته اکثر بخش توسعه گوشی‌ های هوشمند خود را به گوگل فروخته است. از آن زمان این شرکت تنها به ارائه خدمات به چند بازار با گوشی‌ های هوشمند ارزان قیمت محدود شده است. بنابراین این اولین گوشی هوشمند رده بالای آنها در سال‌های اخیر خواهد بود.

گوشی جدید HTC با تمرکز بر متاورس در ماه آوریل از راه خواهد رسید

HTC به دنبال ایفای نقش در حوزه متاورس است

چارلز هوانگ، مدیر بازار های آسیایی اچ‌ تی‌ سی، می‌گوید این شرکت قصد دارد ویژگی‌ های متاورس خاصی را در گوشی هوشمند جدید خود ادغام کند. این ویژگی ها با هدف جذب مشتریانی که می‌خواهند از آن برای برنامه‌ های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده استفاده کنند، معرفی می‌شوند.

هوانگ بار دیگر خروج اچ تی سی از بازار گوشی های هوشمند را تکذیب کرد، اما جزئیات بیشتری در مورد مشخصات این دستگاه جدید روشن نکرد. یکی از بنیانگذاران HTC می‌گوید مدیر عامل فعلی قصد دارد به سرمایه گذاری در بازار محصولات واقعیت مجازی در مقیاس بزرگ ادامه دهد. با توجه به حرف های او، این شرکت در حال حاضر بر روی بخش B2B تمرکز می‌کند. زیرا شرکت به دنبال ورود به بازار های سازمانی با جلسات، کنفرانس ها و راهکار های خرید است.

به نقل از منبع، هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی جدید HTC واقعاً یک دستگاه رده بالا خواهد بود یا اینکه در بازار جهانی نیز عرضه خواهد شد یا خیر. اما یک چیز واضح است که گوشی هوشمند جدید اچ تی سی با قابلیت های متاورس همراه خواهد بود.

 

تجربه استفاده از تولیدات HTC را داشته‌اید؟ با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری