حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیستم مورد نیاز NFS: Payback منتشر شد

وقتی به بازی‌های مسابقه‌ایی می‌رسیم، فرانچایز Need For Speed شرکت EA یکی از  بازی‌های معروف خواهد بود و گزارش‌های سال گذشته اشاره کردند نسخه جدیدی از این فرانچایز در حال ساخته شدن است، بعدها در E3 سال جاری گیمپلی  این بازی پخش شد و Need For Speed Payback به صورت رسمی معرفی شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

انتظار می‌رود که این بازی در اواخر سال جاری برای پلتفرم‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی منتشر شود، اما اگر برنامه دارید تا این بازی را بر روی رایانه شخصی خود بازی کنید، شاید بهتر باشد که سیستم مورد نیاز برای این بازی که به تازگی توسط دوستانمان در Nvidia منتشر شد  نگاه کنید، Nvidia شریک EA در ساخت این بازی است و اصلا عجیب نیست که مشخصاتی برای سیستم‌های با سخت‌افزار AMD اعلام نشده اما خوشبختانه سایت PC Invasion سیستم احتمالی را برای سخت‌افزارهای شرکت AMD اعلام کرده است.

حداقل سیستم مورد نیاز این بازی برای اجرای آن بر روی وضوح تصویر 720p و نرخ فریم 30  است که معادل تنظیمات Low در بازی است یک پردازنده  i3-6300 و یا AMD FX8150 با 6 گیگابایت رم و 30 گیگابایت فضای خارجی حافظه است و برای کارت گرافیک نیز کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 750 Ti و GTX 1050  و یا   AMD 7850/78670 است.

برای کسانی که علاقه‌مند هستند تا به جلوه‌های گرافیکی در وضوح 1080p و نرخ فریم 60 دست یابند، این اشخاص باید یک پردازنده  Intel I5 4690K و یا AMD FX 8350 CPU،  مقدار 8 گیگابایت حافظه رم و گرافیک‌های  NVIDIA GeForce GTX 1060 یا یک AMD Radeon RX 480 و یا 580 را داشته باشند. مشخص است اگر مشخصات سخت‌افزاری بهتری را در اختیار دارید قادر خواهید بود که حتی به تنظیمات بهتری دست پیدا کنید. NFS Payback برای عرضه در 10 نوامبر امسال برنامه ریزی شده است.

همچنین Nvidia ویدویی از اجرای این بازی در کیفیت 4k و نرخ فریم 60 منتشر کرده است:

[aparat id=”ewYnM”]

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

از تمام سری های نید فور اسپید فقط آندرگراند 2 به دلم نشست

Milad-silent

سلام مشخصات پردازنده گرافیکی لپ تاپ من
AMD Radeon R7 M440
هست میخواستم بدونم متوسطه یا قویه؟ مدل لپتاپم اچ پی ay119ne هست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید