حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش کامپیوتر و تبلت ها در فصل اول ۲۰۲۱ بیش از دو برابر رشد داشته است

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | تبلت، تجاری، کامپیوتر شخصی

به تازگی Canalys گزارش سه ماهه خود در مورد بازار رایانه های شخصی و تبلت ها را منتشر کرده است که نشان دهنده اینست که اعداد فروش مربوط به فصل اول سال ۲۰۲۱ میلادی، بیش از حد چشمگیر می باشند به طوری که فروش سالانه کامپیوتر و تبلت ها به بیش از دو برابر رسیده است؛ این در حالیست که به طور خاص، محصولی مانند کروم بوک، افزایش چشمگیر 275 درصدی نرخ فروش را تجربه می کند.

فروش کامپیوتر و تبلت ها در فصل اول ۲۰۲۱

Canalys کروم بوک ها را در یک دسته بندی جداگانه قرار داده است، زیرا آن ها در واقع، لپ تاپ یا دستگاه های هیبریدی دو در یک به شمار می روند، اما در عین حال با یک رابط کاربری متفاوت مبتنی بر Chrome که برای مخاطبان خاصی طراحی شده است، با قیمت مقرون به صرفه تر، عرضه می شوند. این دستگاه ها بسیار مرورگر محور بوده و برای کار و مطالعه مناسب هستند، کاری که هم اکنون بسیاری از ما مجبوریم در خانه انجام دهیم.

فروش کامپیوتر های کروم بوک در فصل اول ۲۰۲۱

فروش کامپیوتر های کروم بوک در فصل اول ۲۰۲۱

به طور کلی، فروش تبلت ها هر سه ماه یکبار افزایش یافته است، اما در مقایسه با فصل اول سال ۲۰۲۰، این افزایش معادل 51.8 درصد بوده است. همه تولیدکنندگان مهم در بخش تبلت ها، موفق به ثبت رشد سالانه شده اند؛ البته همه به غیر از هواوی، که هنوز در تلاش است تا بدون استفاده از فناوری های ساخت آمریکا روی پای خود بایستد.

فروش تبلت در فصل اول ۲۰۲۱

فروش تبلت در فصل اول ۲۰۲۱

در بازار رایانه های شخصی، لنوو بالاتر از اپل، HP ،Dell و سامسونگ قرار گرفته است. این ۵ شرکت برتر، در مقایسه با فصل اول ۲۰۲۰، موقعیت های خود را حفظ کرده، اما نتایج فروش خود را بهبود بخشیدند.

فروش کامپیوتر در فصل اول ۲۰۲۱

فروش کامپیوتر در فصل اول ۲۰۲۱

برایان لینچ، تحلیلگر Canalys، فاش کرده است که بخش آموزش می تواند عامل اصلی رشد فروش و عرضه در همه این گروه ها باشد، اما محبوبیت عمومی نزد مصرف کنندگان نیز در حال افزایش است. این شرایط باعث شده است که همه شرکت ها بتوانند رشد فروش را به طور طبیعی تجربه کنند.

افزایش فروش کامپیوترهای شخصی در اثر همه گیری کرونا

در نهایت نظر شما راجع به رشد فروش دو برابری تبلت ها و کامپیوتر های شخصی مخصوصا در دسته کروم بوک چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M.Y

اون legion رو بدید به من دیگه هیچی نمی خوام 😢😢😅

iTroll 2nd Gen

من تو یه ویدیویی تو یوتیوب از چنل therelaxingend دیدم که نشون میداد لجیون ۲ دوئل ، تو اجرای گنشن ایمپکت ، پابجی و … ، ارور کوالکام کرش دامپ مود میده

چند وقت پیش از دوستان پرسیدم جواب ندادن تا چه حد درسته … 🥺

M.Y

من خبر ندارم 💔

Milad7

من سری rog ایسوس را ترجیم میدم 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی