حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ماژول دوربینی سه بعدی منتسب به آیفون 8 در تصویری رویت شد

انتظار می‌رود که آیفون جدید اپل از امکانات ویژ‌ه‌ای بهره گیرد. به طور قطع اولین آن‌ها یک طراحی جدید و کاملا دگرگون شده نسبت به نسل‌های گذشته بوده و علاوه بر آن می‌توان شاهد صفحه‌نمایشی OLED، قابلیت شارژ بی‌سیم، واقعیت افزوده و همچنین ویژگی امنیتی جدیدی در قالب تشخیص چهره بود که احتمالا جایگزین Touch ID شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

برای ویژگی واقعیت افزوده و تشخیص چهره شایعاتی مبنی بر اینکه اپل به دوربینی با قابلیت‌های سه بعدی وابسته است، وجود داشت. حال به لطف تصویر منتشر شده توسط Slashleaks، ماژول دوربین سه بعدی این دستگاه فاش و تایید شده است. البته هنوز مشخص نیست که این ماژول متعلق به آیفون 8 بوده و چگونه مورد استفاده قرار خواهد گرفت. بنابراین باید برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، تا زمان معرفی آن منتظر بمانیم.

با این حال همان طور که گفتیم شایعات وجود این دوربین سه بعدی را برای آیفون جدید تایید می‌کنند که باعث می‌شود تا این ویژگی معقول به نظر رسد. همچنین طبق گزارش اخیر کمپانی KGI Securities، تحلیلگر Ming-Chi Kuo ادعا کرده است که اپل چند سال پیش از آغاز رقابت در این صنعت مشغول کار بر روی این فناوری بوده به طوری که تشخیص چهره آن تنها در عرض چند میلیونم ثانیه امکان پذیر خواهد بود. همچنین شایعاتی نیز در این رابطه مطرح است که نشان می‌دهد این فناوری حتی زمانی که گوشی بر روی سطحی صاف قرار دارد هم قادر به تشخیص چهره خواهد بود و کاربر مجبور نیست برای باز کردن دستگاه، آن را مقابل خود نگه دارد.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا