حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل در حال کار بر روی یک کنسول هیبریدی قابل حمل با پردازنده جدید است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات، کنسول بازی

چند وقتی می شود که کنسول های بر پایه تلویزیون بسیار قدرتمندتر از گذشته ظاهر می شوند که علت آن نیز، افزایش علاقه کاربران به انجام بازی های مختلف است. Apple TV 4K که به تازگی معرفی شده و مجهز به پردازنده A12 Bionic است، انتظارات را برآورده نمی کند و نشان می دهد که غول فناوری بر عملکرد بازی ها، تمرکز آنچنانی ندارد. با این حال، اکنون به نظر می رسد که اپل در حال کار بر روی یک کنسول هیبریدی برای بازی است که با یک پردازنده جدید ارائه شده که در نتیجه، بهبود عملکرد و پردازش گرافیکی پیشرفته را رقم می زند.

کنسول هیبریدی اپل با پردازنده جدید

گزارش منتشر شده توسط Wccftech به نقل از یک وب سایت کره ای به نام Clien، نشان می دهد که کنسول هیبریدی آینده اپل به احتمال زیاد مشابه Nintendo Switch خواهد بود. این بدان معناست که اپل اکنون به دنبال تولید دستگاهی است که مستقیماً گیمر ها را هدف قرار می دهد.

محصول شایعه شده ممکن است محفظه ای برای یک سیستم خنک کننده قدرتمند داشته باشد که آن را از رده دستگاه های قدرتمند موجود مانند آیفون و آیپد جدا می کند. همچنین این کنسول هیبریدی با پردازنده جدیدی ارائه خواهد شد که با سری A مخصوص دستگاه های قابل حمل و سری M سطح دسکتاپ این شرکت، متفاوت خواهد بود.

کنسول هیبریدی اپل مشابه نینتندو سوییچ

کنسول هیبریدی اپل مشابه نینتندو سوییچ

علاوه بر این، این گزارش می افزاید که اپل در حال مذاکره با برخی از سازندگان برجسته بازی ساز مانند Ubisoft برای ارائه بازی های انحصاری به Apple Arcade است. جالب است که ببینیم این شرکت چگونه کنسول آینده خود را با سرویس مخصوص بازی Apple Arcade ادغام می کند.

پیش از این، شایعه شده بود که این شرکت دستگاهی از سری Mac را با تمرکز بر اجرای بازی ها، در سال 2020 عرضه می کند، اما همانطور که همه ما می دانیم این اتفاق نیفتاد. بنابراین، توصیه ما به شما اینست که این اطلاعات مربوط به کنسول هیبریدی جدید اپل را با کمی شک و تردید در نظر بگیرید.

تیم کوک از ایلان ماسک،‌ عینک واقعیت مجازی و خودرو اپل می گوید

دیدگاه شما راجع به احتمال معرفی یک کنسول هیبریدی از سوی اپل برای رقابت با بزرگان این صنعت از جمله نینتندو، سونی و مایکروسافت چیست؟ بهتر است اپل حالا که می خواهد یک کنسول جدید تولید کند، آن را به حدی قدرتمند کرده که توانایی اجرای بازی های سنگین و روز دنیا را داشته باشد، نه فقط بازی های فعلی سرویس Apple Arcade؛ وگرنه شاهد بوقوع پیوستن اتفاقی مشابه با آنچه بر سر آیپد های این شرکت با سیستم عامل iOS افتاد، خواهیم بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی