حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر جدیدی از آیفون ۸ منتشر شد: خبری از تاچ‌آیدی نیست

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اسمارت‌فون، شایعات

در آخرین اخبار‌ها ما شنیده‌ایم که آیفون قرار است تا در ماه سپتامبر رونمایی شود. اما ما با یک آیفون معمولی طرف نیستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به تازگی تصاویری از پنل جلویی آیفون ۸ منتشر شده است که خبر از نبود سنسور همیشگیه Touch ID می‌دهد.

اگر بخواهیم نگاهی به این تصاویر داشته باشیم سخت است که بگوییم که این صفحه نمایش از فناوری OLED بهره می‌برد. همچنین نمی‌توان به صورت کامل مطمئن شد که این گوشی صفحه نمایشی به‌دور از حاشیه دارد.

امروز تصویری جدید از پنل جلویی پرچمدار معرفی نشده اپل لو رفته است که نشان دهنده سنسور‌های استفاده شده در این گوشی است. همچنین می‌توان انتظار داشت با استفاده از این سنسور‌ها دیگر دلیلی برای استفاده اپل از تاچ‌آیدی نباشد.

اگر به سمت چپ تصویر دقت داشته باشید شاهد وجود دو دایره هم اندازه هستید که به احتمال زیاد برای اسکن عنبیه چشم استفاده می‌شود. با استفاده از این ویژگی شما می‌توانید امنیت آیفون خود را دو برابر کنید و با خیال راحت از امنیت فایل‌هایتان مطمئن باشید.

سنسور سمت راست نیز دوربین فیس تایم است. همچنین سنسور کناری نیز به احتمال زیاد سنسور عنبیه چشم باشد. نکته بعدی که باید به آن اشاره کرد بریدگی بالای اسپیکر مکالمه این گوشی است که به گفته منابع برای مابقی سنسور‌های این دستگاه می‌باشد. اما هنوز هیچ چیزی معلوم نیست و باید تا یک ماه دیگر منتظر بمانیم.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji