حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل امسال ۲۲۳ میلیون دستگاه آیفون عرضه می‌کند؛ ۱۲ درصد بیشتر از سال گذشته

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

اپل امسال ۲۲۳ میلیون دستگاه آیفون عرضه می‌کند. این شرکت قصد دارد تا عرضه محصولات خانواده آیفون را بیش از گذشته افزایش دهد که با بررسی‌های انجام شده نشان یک رشد ۱۲ درصدی دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به بررسی این خبر بپردازیم.

اپل امسال ۲۲۳ میلیون دستگاه آیفون عرضه می‌کند

به نقل از gizchina، انتظار می‌رود شرکت آمریکایی اپل، تا کمتر از سه ماه دیگر خانواده آیفون ۱۳ را معرفی کند. بسیاری از تحلیلگران این حوزه نظرات و پیش‌بینی‌های خود را اعلام کرده‌اند. اکنون شرکت تایوانی TrendForce پیش‌بینی خود را از نسل بعدی آیفون‌های اپل اعلام کرده است.

به گفته TrendForce، آیفون‌های جدید در شهریورماه سال جاری به بازار عرضه خواهند شد. سال گذشته به دلیل مشکلات پیش آمده از شیوع ویروس کرونا، اعلامیه رسمی اپل به تعویق افتاد و امسال پیش‌بینی می‌شود چنین مشکلی وجود نداشته باشد.

اپل امسال ۲۲۳ میلیون دستگاه آیفون عرضه می‌کند

آیفون ۱۲ اپل

این شرکت همچنین درباره نسل بعدی گوشی‌های هوشمند اپل معتقد است که به استثنای بریدگی کوچک‌تر برای دوربین سلفی و سنسورهای بالای صفحه، آیفون‌های جدید اپل همانند آیفون ۱۲ خواهند بود، همچنین آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس دارای نمایشگری با فناوری OLED هستند که از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

آیفون ۱۳ با فناوری جدید باتری ارایه خواهد شد

دستگاه‌های جدید اپل همچنین از چیپست A15 استفاده می‌کنند که به احتمال بسیار زیاد با فناوری ۵ نانومتری TSMC ساخته می‌شوند. در مورد حافظه داخلی نیز استفاده از یک ۱ ترابایت حافظه داخلی کمی بعید به نظر می‌رسد. IPhone 13 با حافظه‌های داخلی ۶۴، ۱۲۸، و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد در حالی که نسخه Pro تا حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

رنگ بندی آیفون ١٣ را ببینید!

درباره دوربین‌های این نسل نیز باید گفت که هر چهار مدل بعدی خانواده IPhone دارای لرزشگیری با فناوری sensor-shift خواهند بود و سنسور LiDAR نیز به صورت اختصاصی فقط بر روی نسخه Pro خواهد بود.

در بخشی دیگر، TrendForce پیش‌بینی کرده است که تولید سالانه آیفون‌های apple در سال حدود ۱۲.۳ درصد نسبت به سال گذشته رشد خواهد کرد که با چنین اوصافی باید انتظار تولید ۲۲۳ میلیون آیفون را داشت که بر اساس اطلاعات این شرکت، آیفون ۱۳ حدود ۴۰ درصد از کل تولیدات اپل را به خود اختصاص خواهد داد.

 

اپل به دلیل کمبود تقاضای برای آیفون ۱۲ مینی، تولید آن را متوقف خواهد کرد.

شرکت تحقیقاتی TrendForce در گزارشی افزوده است که اپل آیفون ۱۲ مینی را به دلیل کمبود تقاضا برای آن در مقایسه با سایر مدل‌های آیفون ۱۲ کرده است. بر این اساس اپل در سه ماهه دوم سال جاری، زودتر از موعد مقرر تولید آیفون ۱۲ مینی را کاهش داده است. ظاهرا کاهش شدید تقاضا برای این دستگاه اپل را از فروش آن نا امید کرده است و حالا این شرکت سعی دارد تمام موجودی از این دستگاه را تا پیش از معرفی نسل جدید آن‌ها، به فروش برساند.

توقف تولید آیفون ۱۲ مینی اپل به علت فروش کمتر از حد انتظار

آیفون ۱۲ مینی که در پاییز سال گذشته عرضه شده و این دستگاه به یک صفحه نمایش ۵.۴ اینچی مجهز است که به استثنای باطری، در سایر مشخصه‌های آن شبیه آیفون ۱۲ می‌باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان