حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت باز هم اخراج می‌کند!

مشکل مایکروسافت با کارمندان خود به نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها به پایان برسد چون به رغم شکایت تنی چند از کارمندان اخراج شده این شرکت ردموندی گویا هنوز درس عبرت نگرفته و همچنان بر روند اخراج پرسنل خود پافشاری می‌کند.

آن گونه که منابع خبری گزارش داده‌اند بخش منابع انسانی شرکت مایکروسافت پس از تشکیل جلسه‌های متعدد به این نتیجه رسیده است که باید با ۷۰۰ نفر از پرسنل این شرکت خداحافظی کند اما این تعداد تنها بخش اندکی از اخراجی‌های مایکروسافت است چراکه در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ نیز تعداد ۲,۸۵۰ نفر از این شرکت اخراج شدند.

شرکت مایکروسافت چیزی نزدیک به ۱۲۰ هزار پرسنل در سرتاسر دنیا دارد. تعداد پرسنل مایکروسافت پس از خرید لینکدین به قیمت ۲۶٫۲ میلیارد دلار به این تعداد افزایش یافت که تعداد ۵۵۰۰ نفر از آنها در شرکت مادر مشغول به کار هستند. با این همه، این ریزش نیرو ظاهرا شامل حال لینکدین نمی‌شود.

مایکروسافت در چند سال اخیر دست به اخراج نیروهای خود زده است که تازه‌ترین آن به اخراج ۴۰۰ نفر از دفتر اسکایپ در لندن مربوط می‌شود. بقیه اخراج‌ها با هدف تجدید ساختار بخش موبایل صورت گرفته است که ضمن آن تعداد زیادی از بخش موبایل و نیز فروش جهانی اخراج شدند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.neowin.net/news/microsoft-reportedly-laying-off-more-employees”]neowin[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار