حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اضافه شدن هوش مصنوعی مولد Cocreator به Paint ويندوز : تایپ کن و عکس تحویل بگیر

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | مایکروسافت، هوش مصنوعی

مایکروسافت با تمام توان روی ترند هوش‌مصنوعی در حال سرمایه‌گذاری و توسعه است. آن‌ها می‌دانند که ترندهای جدید زمان مناسبی برای تغییر بازی و جذب کاربر جدید از رقباست. علاوه براین می‌توانند از آن برای تثبیت موقعیت خود استفاده کنند. در حالی که اپل و گوگل در فضای دسکتاپ تقریبا کاملا از هوش‌مصنوعی غافل هستند، مایکروسافت روزبه‌روز قابلیت‌های جدید ارائه می‌کند. برای مثال به تازگی شاهد اضافه شدن هوش مصنوعی مولد Cocreator به Paint ويندوز هستیم. برای توصیف این ویژگی باید بگویم می‌توانید تایپ کنید و عکس تحویل بگیرید، به رایگان!

هوش مصنوعی مولد Cocreator در Paint

طبق جدیدترین گزارش‌ها، مایکروسافت به طور رسمی ویژگی هوش مصنوعی تولید تصویر Cocreator را در برنامه Paint برای ویندوز 11 عرضه کرده است. این هوش مصنوعی مولد جدید تبدیل متن به تصویر یکپارچه با مدل DALL-E 3 OpenAI است و قبلاً فقط برای Windows Insiders در دسترس بود.

در آپدیت جدید نرم افزار نقاشی ویندوز ۱۱ یا همان Paint حالا دکمه جدید Cocreator به طور گسترده برای همه کاربران عرضه شده است. این به شما امکان می‌دهد تا توضیحاتی را درباره چیزی که در حال تجسم هستید وارد کنند و ۳ تصویر تولیدشده توسط هوش‌مصنوعی را دریافت کنند.

در حالی که مولد تصویر، قابلیت جدیدی برای مایکروسافت Paint است، این شرکت قبلاً قابلیت تبدیل متن به تصویر DALL-E 3 را در سایر خدمات خود قرار داده بود. مثلا رباتِ چت جستجوی بینگ مایکروسافت جایی بود که کاربران در ابتدا تولید تصویر با هوش مصنوعی را انجام می‌دادند، حالا اما این قابلیت در دستیار هوش مصنوعی مولد Copilot ویندوز ۱۱ نیز قرار گرفته است.

شایان ذکر است که OpenAI برای کاربران پریمیوم برنامه ChatGPT خود دسترسی به DALL-E 3 را فراهم می‌کند اما برای نرم افزار Paint مایکروسافت این دسترسی رایگان است.

همانقدر که دستیار هوش‌مصنوعی ویندوز ۱۱ یعنی Copilot قدرتمند و توانا است، به نوعی غافلگیرکننده ظاهر می‌شود. مایکروسافت Copilot را در سرویس‌های بی‌شماری، از ویندوز 10 تا خدمات مایکروسافت 365، ارائه داده است و حضور آن احساس داشتن یک شخص هوش مصنوعی همواره در صحنه است.

آپدیت Cocreator برای Paint گامی دیگر به سوی آینده‌ای است که در آن هوش مصنوعی مولد می‌تواند به نوعی هنرمند آثار شما باشد!

شما آپدیت جدید Paint ويندوز ۱۱ را دریافت کرده‌اید؟ نظر شما درباره Cocreator چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)