حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نقشه‌ی راه آپدیت محصولات سونی به اندروید ۷ نوقا

نوشته

7 سال قبل | 6 دیدگاه | Android، سونی، سیستم عامل

اگر شما هم مالک یکی گجت های هوشمند سونی هستید و می‌خواهید بدانید که دستگاه شما چه زمانی به اندروید ۷ آپدیت خواهد شد، تصویر بالا پاسخ این سؤال شما را به همراه دارد. اطلاعات فاش شده در این تصویر نشان می‌دهد که چه دستگاه‌هایی این به‌روزرسانی جدید را دریافت خواهند کرد؛ به‌علاوه زمان تقریبی ارائه‌ی این به‌روزرسانی‌ها نیز در این تصویر عنوان شده ولی متأسفانه مشخص نشده که این آپدیت‌ها دقیقا چه زمانی عرضه خواهند شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همان‌طور که در مراسم سونی در کشور اسلواکی بیان شد سونی Xperia X Performance و Xperia XZ  اولین دریافت‌کنندگان این آپدیت در ماه آینده خواهند بود. Xperia X و نسخه کوچک‌تر این دستگاه یعنی Xperia X Compact هم حدوداً در ماه نوامبر می‌توانند منتظر دریافت این آپدیت باشند؛ همچنین سونی تصمیم دارد تا پیش از پایان سال ۲۰۱۶ دستگاه‌های Xperia Z3+ ، تبلت Z4 و سری گوشی‌های Z5 را هم به جرگه دارندگان این سیستم‌عامل اضافه کند و به دنبال آن‌ها هم Xperia XA و Xperia XA Ultra در اوایل سال آینده این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

اما فراموش نکنید معمولاً دستگاه‌های اندرویدی به‌صورت خطی و یکنواخت آپدیت‌ها را دریافت نمی‌کنند و باوجوداینکه اطلاعات فاش شده در این عکس هم به نظر معتبر می‌رسد، اما در عمل معمولاً میان تاریخ رسمی ارائه این به‌روزرسانی‌ها تا هنگامی‌که کاربران اعلان دریافت این آپدیت را بر روی گوشی خود مشاهده کنند چند ماه فاصله خواهد بود و با این اوصاف هنوز برای هیجان‌زده شدن بسیار زود است.

درهرصورت اگر سونی طبق برنامه موفق شود تا پایان امسال محصولات مورد نظر خود، یعنی دستگاه‌های ذکرشده به‌جز سری XA را به اندروید ۷ به‌روزرسانی کند مطمئناً کار قابل ستایشی به انجام رسانده است؛ منتظر اخبار بیشتر در زمینه‌ی به‌روزرسانی محصولات سونی به اندروید نوقا باشید.

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Sony-Xperia-Android-7.0-Nougat-roadmap-reveals-when-each-device-will-be-updated_id85791″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

ببخشید ولی سایت ورژن موبایلش یکم مشکل داره حروف جابجا میشه مشکل از منه؟

Mostoul

باید اسکرول به چپ کرد تا متن رو دید ، مشکل از سایته

صدرا مخملی

اشکالات ریز رو سریع درست میکنیم نگران نباشید

Mostoul

سونی منتظریم
ترنجی خوش برگشتی
انگار یه چیزی از گوشیم کم شده بود ??

milad.danesh

قبلا ترنجی رو بیشتر دوس داشتم شیک و ساده بود فقط بعضی ارور های بدی داشت

Mordred-Ox

ترنجی بهتر از قبل شد ولی ایکاش برنامشم اپدیت کنن که خوشگل تر شه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش