حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایرباد WF-1000XM4 سونی در جدیدترین تصاویر لو رفت

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سونی

نام هندزفری های WF-1000XM3 سونی همیشه در میان بهترین ایرباد های موجود در بازار قرار داشته است. با این حال، یکی از مشکلاتی که این هندزفری های بلوتوثی از آن رنج می بردند، ابعاد نسبتا بزرگ آن ها می باشد. این ایرباد سونی که از اواخر سال 2019 عرضه شده بود، تا به امروز بروزرسانی نشده است، اما خوشبختانه، طبق آخرین تصاویر لو رفته، اکنون می توانیم به ایرباد جدید سونی که با نام WF-1000XM4 شناخته می شود، نگاهی بیاندازیم.

ایرباد WF-1000XM4 سونی

TheWalkmanBlog تصاویری از ایرباد سونی WF-1000XM4 را به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد XM4، در مقایسه با نسل قبلی خود، از طراحی جمع و جور تر و گردتری برخوردار است.
با شروع از طراحی، رنگ سیاه قاب و خود هندزفری ها را با مخلوطی از رنگ مسی مشاهده می کنیم. این مورد چیزی است که در نسل پیشین این دستگاه نیز وجود داشت. با این حال، قاب بزرگ قرصی شکل آن، گردتر شده و منطبق با موارد مشابه از جمله گلکسی Buds Pro سامسونگ می باشد. در تصاویر فاش شده همچنین می توانیم نگاهی اجمالی به پین شارژ که درگاه USB Type-C می باشد، پوشش خارجی لمسی و سنسور مادون قرمز برای تشخیص اینکه آیا ایرباد در داخل گوش قرار دارد یا خیر بیندازیم.

هندزفری بلوتوثی WF-1000XM4 سونی

ایرباد WF-1000XM4 سونی

به طور کلی، ساختار این ایرباد بسیار جمع و جور تر است، به این معنی که پوشیدن آن ها در مقایسه با مدل قبلی، راحت تر خواهد بود. از همه مهم تر، در این گزارش ذکر شده که ممکن است هندزفری های سونی WF-1000XM4 پشتیبانی صوتی Hi-Res را با یک بار شارژ به مدت 6 ساعت پخش LDAC ارائه دهند. به علاوه، انتظار می رود دقیقا مشابه مدل پیشین، این سری نیز از ویژگی لغو نویز فعال (ANC) به همراه حالت محیط و کنترل های اکولایزر پشتیبانی کند.

کیس این دستگاه نیز در حال حاضر بسیار کوچکتر شده است، که در نتیجه فشار کمتری به جیب شما وارد آورده و حمل آن نیز ساده تر خواهد بود. در این گزارش اشاره شده است که میزان شارژ کیس نیز به 5 ولت/140 میلی آمپر رسیده و احتمالاً از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد. متأسفانه، هیچ صحبتی در مورد درجه بندی حفاظت از آب و گرد و غبار به میان نیامده است. سرانجام، انتظار می رود که این ایرباد سونی، ماه آینده عرضه شود، اما در مورد قیمت آن، هنوز اطلاعی نداریم.

نظر شما راجع به جدیدترین ایرباد سونی به نام WF-1000XM4 چیست؟ آیا طراحی و مشخصات آن را می پسندید؟ تجربه استفاده از WF-1000XM3 را نیز داشته اید یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

عشق است سونی 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی