حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به‌نظر می‌رسد گوشی پرچم‌دار شیائومی می نوت ۲ موفق به دریافت تاییدیه ۳C شده باشد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

موسس شیائومی، پیش‌تر مدعی شده باشد که این شرکت برای عرضه یک گوشی‌هوشمند پرچم‌دار در ماه آگوست آماده می‌شود؛ با این‌حال، شرکت سازنده به‌صورت رسمی اعلام نکرد که این گوشی، شیائومی می نوت ۲ خواهد بود یا شیائومی می ۵ اس در ماه آگوست، معرفی می‌شود. به‌تازگی، یک گوشی موفق به دریافت ۳C شده است و با توجه به شایعات پیشین، به‌نظر می‌رسد که این محصول همان شیائومی می نوت ۲ خواهد بود. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

مشخصات اعلام‌شده مربوط به شارژ دستگاه در این تاییدیه، نشان می‌دهد که گوشی‌هوشمند شیائومی از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. علاوه‌براین، در صورتی‌که مدل لیست‌شده شیائومی می نوت ۲ باشد، باید گفت که این دستگاه توسط فاکس‌کان به تولید می‌رسد.

با توجه به مشخصات کلی اعلام‌شده در این تاییدیه، به‌نظر می‌رسد گوشی جدید شیائومی که موفق به  دریافت ۳C شده است؛ یک مدل پرچم‌دار خواهد بود و محتمل‌ترین محصول برای معرفی در تابستان، شیائومی می نوت ۲ است. برای اثبات این ادعا، باید گفت که شیائومی می نوت برای خرید از طریق فروشگاه رسمی شیائومی، دیگر در دسترس قرار ندارد و این موضوع، می‌تواند نشانه خوبی برای نزدیک‌بودن معرفی شیائومی می نوت ۲ باشد.

xiaomi-flagship-phone-3c-certification

پیش‌تر در ترنجی خواندید که شیائومی می نوت ۲ در سه نسخه مختلف به بازار عرضه خواهد شد؛ نسخه استاندارد، نسخه رده‌بالا و نسخه قدرت‌مند، مدل‌هایی هستند که شیائومی برای پرچم‌دار جدید خود درنظر گرفته است. علاوه‌براین، شیائومی می نوت ۲ به‌عنوان اولین گوشی‌هوشمند با تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ معرفی خواهد شد. یک گزارش قابل‌اعتماد از چین، مدعی است که شیائومی می نوت ۲ به‌عنوان اولین گوشی‌هوشمند با این تراشه به بازار ارائه می‌شود تا بتواند در رقابت با سازندگان دیگر، محصول خود را به یک گزینه مناسب برای خرید مبدل نماید. از دیگر مشخصات‌فنی فاش‌شده برای شیائومی می نوت ۲، می‌توان به شش و چهار گیگابایت حافظه رم و صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی Quad HD اشاره کرد.

علاوه‌بر شیائومی می نوت ۲، شرکت سازنده بر روی نسخه به‌روزشده شیائومی می ۵ با نام شیائومی می ۵S مشغول به کار است و آن‌را تا پایان سال جاری میلادی به بازار عرضه می‌کند. گزارش شده است که شیائومی می ۵ اس به یک دوربین دوگانه، صفحه‌نمایش حساس به فشار، حسگر اثرانگشت اولتراسونیک و بدنه شیشه‌ای به بازار ارائه می‌شود. علاوه‌براین، اندازه و رزولوشن صفحه‌نمایش بدون تغییر باقی مانده است و شیائومی، تصمیم دارد تا گوشی جدید خود را با یک صفحه‌نمایش ۵٫۱۵ اینچی فول اچ‌دی، ارائه دهد. پیش‌بینی‌های تازه نیز، نشان می‌دهد که گوشی شیائومی می نوت ۲ و می ۵s با قیمت بیشتری عرضه خواهد شد و  شرکت سازنده، آن‌ها را با افزایش قیمت قابل‌توجه در مقایسه با نسخه‌های پیشین به بازار ارائه می‌دهد.

[su_button url=”http://www.gizmochina.com/2016/08/04/xiaomi-mi-note-2-seems-passed-3c-certification/”]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
massoud

این قراره از اسنپ ۸۲۰ استفاده کنه اونوقت نکسوس های گوگل که یه ماه بعد میان از ۸۲۰!!! تازه دو سه ماه بعد سر و کله پرچمدارای ۲۰۱۷ با اسنپ ۸۳۰ پیدا میشه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی