حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعه: سامسونگ گلکسی اس ۷ دستگاهی گران تر از اس ۶ خواهد بود چرا که دارای سنسور اسکنر عنبیه چشم است

نوشته

8 سال قبل | 28 دیدگاه | ترنجی

بحث قیمت یکی از عوامل مهم در انتخاب کاربر خواهد بود. البته به تعبیری دیگر نیز می‌توان به موضوع نگاه کرد. شما نگاه کنید اوج خرید یک محصول چه زمانی خواهد بود؟ اصولاً در ابتدا عرضه رسمی اما اگر فاکتور قیمت به نحوی فراهم شود که رنج بسیاری از افراد به‌صورت اولیه در آن بازه قدرت خرید نداشته باشند، با استقبال کمی رو به رو خواهد شد. بر اساس گزارش جدید منتشرشده از لهستان اگر می‌خواهید پرچمدار آینده سامسونگ را تهیه کنید، از همین اکنون صرفه‌جویی در هزینه‌های خود را در نظر بگیرید که به مشکل برنخورید. در ادامه همراه باشید.

تاکنون در مورد چهار مدل از سری گلکسی اس ۷ خبردار شده‌ایم. همان‌طوری که evleaks در توییتر نیز اشاره کرد، گلکسی اس ۷ و اس ۷ پلاس در کنار اس ۷ اج و اس ۷ اج پلاس دستگاه‌هایی هستند که به‌زودی رونمایی خواهند شد اما بنا بر صحبت‌های منتشرشده این که سامسونگ بخواهد یک ارتقا سخت‌افزاری داشته باشد و وارد سال ۲۰۱۶ شود کمی عجیب خواهد بود به همین دلیل باید منتظر یک اتفاق هیجان‌انگیز برای سری اس سامسونگ باشیم.

گزارشی که منتشرشده است، گویای استفاده سامسونگ از سنسور اسکنر عنبیه چشم است. عنبیه چشم یکی دیگر از راهکار های مطرح‌شده برای امنیت دستگاه است که جدیداً موردتوجه شرکت‌هایی بزرگ نظیر مایکروسافت شده است. این تکنولوژی در ابتدای راه خود قرار دارد و معلوم نیست تا چه حد بتواند جایگزین خوبی برای اسکنر انگشت دست باشد اما به‌هرحال می‌توان یک راه جالب به شمار برود. ولی در نظر داشته باشید هر راهکار جالب مستلزم کاربردی بودن نیست چه‌بسا در دفعات اول به‌کار شما بیاید اما پس از گذشت یک الی دو ماه به قسمتی خسته‌کننده تبدیل شود. قسمت‌های مبهم زیادی در مورد نحوه استفاده از ان در ذهن داریم که در این بحث جای ندارد.

استفاده از سنسور اسکنر عنبیه چشم در ظاهر بسیار خوب است اما در باطن قیمت دستگاه را به بالاتر از قیمت اولیه اس ۶ می‌رساند. رنج قیمتی صحبت شده بالای ۷۰۰ دلار بوده که البته این قیمت برای عمده‌فروشی در نظر گرفته‌شده است! با این حساب می‌توان گفت نسل بعدی سری اس سامسونگ دستگاهی هوشمندتر و بالطبع گران‌تر خواهد بود. تاریخ رونمایی از دستگاه را نیز در مطالب قبلی اشاره داشته‌ایم و باید یادآوری کنیم که MWC بارسلون را در پیش رو داریم. کم‌کم خود را برای خبرهای جدی‌تر اماده کنید.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Rumor-Samsung-Galaxy-S7-will-cost-you-more-money-but-comes-with-an-iris-scanner_id76951″ target=”blank” background=”#6AB999″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
28 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
nimacr7

عالیه این دیگه از هوشمند یچیزی اونور تزه

Ari khan

اگه در کنار اسکنر عنبیه،اسکنر اثرانگشت هم داشته باشه عالی میشه و با ترکیب این دوتا میشه قفل ایمن تری رو رو دستگاه گذاشت…. 😉
منتظرشم 🙂

mahdi ak

بازم اندرواید میگن سازگاری نداره و اندرواید چندم میاد تو اندرواید شش حس گر اثر گشت اومد اینم حتما تو اندرواید هشت میاد :scratch:

mohammadkhan

چی شده ?

armin sat

فقط بخاطر عکس پروفایلت لایکت کردم داداش :rose:

mohammad.R.1

پیشنهاد میکنم وقتی متن رو نوشتید یه بار دیگه از روش بخونید و ویرایشش کنید.

Larry Page

اینی که گفتی چطور تلفظ میشه؟!

armin sat

یه فکری بحال رابط کاربریش بکنه با رمش که همیشه پره.اس۶ که خیلی چرت بود.گوشی پرچمدار که نباید کلا لگ بزنه و باتری خالی فرت فرت

Rhasta

دوست عزیز من اس ۶ ندارم ولی با توجه ب دوستان و ی چند دیقه ای ک باهاش کار کردم لگ خاصی مشاهده نکردم(البته نمیگم کلا لگ نمیزنه ولی تو اون مدتی ک دست من بود و دوستان گفتن شاهد لگ نبودم وسخنی در باره لگ نشد)

اس ۶ خو باتری نسبتا خوبی داره(صد در صد میتونست بهتر باشه ولی نا امید کننده نبود)،هم تو شارژ شدن هم تو شارژ نگه داشتن

رم گوشی برای شما فرقی داره خالی باشه یا پر؟!!(جدا از اینکه ی محدودیتی داشت تو رم و نگه داشتن برنامه ها ک انگاری اونم رفع شده)
شما تا حالا با اخطار حافظه رم پر است مواجه شدید؟؟؟یا تا حالا مانع اجرای اپلیکشن مورد نظرتون شده؟؟

خواهش میکنم اینایی ک فن شرکتی هستند نیان اینجوری حرف بزنن چون شاید ی بنده خدایی رو از خریدش منصرف کنه یا منحرف بشه(منظورم خودمم،کامنت هارو میخونم ک راهنمایی بشم نسبت ب یه موضوعی)

ممنون

kamix1353

امین sat
انصافا وجدانا ایمانا داشتی اس ۶؟چرا رو هوا حرف میزنید؟یا حتی دو تا مطلب خوندی ازش؟میایید یه چیزی میپرونید و میرید،بعد ده نفر باید به شما حضرت آقا توضیح بده اشتباه میکنید،باز فردا پس فردا یه حرف بی منطق و بی مطالعه میپرونید.محض رضای خدای متوجه باشید بعضیها به اینجور سایتها به عنوان مرجع نگاه میکنند.لطفا لطفا هر چیزی از مغز گذشت رو ننویسید.منبع بده برای حرفهات.اگر نداری لطفا چیزی ننویس.

S.M

داداش یه جوری خالی ببند که مردم باور کنن.
من ۵ ماهه که اس۶ دارم و تاحالا ازش لگ ندیدم.تاچ ویز که خیلی خیلی سبک و روون شده و با اون پردازنده قدرتمند و حافظه پرسرعت میگی لگ میزنه؟
باتری هم که عالیه و از خیلی پرچمدارای ۲۰۱۵ بهتر بوده و به لطف یه ابدیت که چند وقت پیش اومد و اضافه شدن app optimization خیلی بهتر شده.
رم هم مشکل نداره شایعه نکنید و اون یه مزیته و اگر هم نمیخواید میتونید روش برطرف کردن رو از انجمن xda ببینید.
در ضمن بر خلاف خیلی از گوشی های دیگه بلافاصله پس از بوت شدن میتونید بدون هیچ لگی از گوشی استفاده کنید.
:yes:

armin sat

خدمت دوستان سامسونگ زاده عرض کنم که بنده اس۶ اج ۶۴ گیگ دارم و ازش رازی نیستم.دوست عزیز مشکل رم داره بله دوست دارم گوشی پرچم دار که خریدم وقتی از کروم در میام تا یه برنامه باز کنم دوباره برگشتی به کروم صفحه ای که باز کرده بودم و متن میخوندم دوباره از لود نشه!! عاغا وجدانن این افتضاحه! مشکل یکی دو تا نیست….باتریم که دیگه…… شاید گوشی قبلی بنده زیادی رون بوده که سامسونگ برام پر لگ میاد!

Ari khan

شایدم شما تعریف لگ رو نمیدونین یا کاری با گوشیتون کردین که لگ بزنه :scratch:
وگرنه من که با نوت۴(که تاچ ویز قدیمی تری داره)لگ بسیار کمی رو شاهدم…

S.M

میشه بگید گوشی قبلیتون چی بوده؟
دوستمون راست میگن اندروید سیستم عامل حساسیه و سریع ویروسی میشه و باعث کند شدن دستگاه میشه وگرنه به خود گوشی ریطی نداره.

علی شاکری

آقای آرمین
من هم ۶ ماهه S6 دارم واقعا در نگهداری باتری و برنامه ها به خصوص کروم هیچ شکی نیست شما بگو هر روز برنامه های اخیر که نیازی بهشون نداری رو میبندی؟
برای سرعت بخشیدن به گوشی هر مدت یه بار ری استارت میکنی؟
تو Smart Manager دکمه Clean رو میزنی؟
درسته رم خیلی پر میشه حتی موقعی که خریدمش و رفتم تو اسمارت منیجر دیدم نوشته رم ۸۸ درصد پره ولی با این کارا الان رو ۵۸ درصده
من همه رو رعایت میکنم واقعا هم خوب جواب داده و سرعت رو برده بالا :good: 😉

ss007

خوشمان آمد. فقط یه چیزی به قیمتش نمیشه گفت زیاد چون نوت ۵ هم بالای ۷۰۰ دلار عرضه شد. اس ۶اج پلاس هم همینطور. وقتی یه چیزی عادی بشه دیگه نمیشه بهش ایراد گرفت. :yes:

Milad.Sh

از اونجایی که سامسونگ اصلا اهل ریسک نیست بعید نیست که این کارو نکنه :yes:

JAGUAR

سامسونگ اگه اهل ریسک نبود ۲ سال پیش حسگر اثر انگشت رو نمیذاشت رو اس۵…عملکرد دقیق و سریعی نداشت اما این ریسکو کرد و اونو گذاشت رو اس۵
اگه اهل ریسک نبود گوشی با صفحه نمایش خمیده نمیداد
اون سونیه که اهل ریسک نیست و دست به هیچ جای گوشیش نمیزنه و هر سری یه بار لبشو گرد میکنه یه باز صاف میکنه و بعد ۲ سالم که عالم و آدم سنسور اثر انگشت گذاشتن اومده سنسور گذاشته…البته سونی حق داره ریسک نکنه چون اگه یهو با شکست رو به رو بشه فاتحش خوندس

milad7

فاتحه اش خونده است… =)) این قسمت خیلی باحال بود خخخ

Milad.Sh

دوست عزیز برای اینکه هر چیز جدید به یه گوشی اضافه بشه نیاز به یک مهندسی خاص هست
سامسونگ وقتی قابلیتی رو روی گوشیش میذاره از همون اول با مهندسی کامل شروع نمیکنه و رفته رفته بهبود میبخشه به مهندسیش.
صحبت از ریسک نکردن سامسونگ کردم، ببینید سامسونگ بعد از اینکه S5 رو ساخت به گفته سامسونگ این گوشی با شرایط خاصی ضد آب بود و این یه قابلیت خیلی خوبه، پس چرا سامسونگ که این همه قابلیت خوب تو گوشیشاش داره از ضد آب بودن توی S6 استفاده نکرد؟ به نظر من چون مهندسی این کارو نداشت، بخاطر همین گذاشتش کنار نمیگم سامسونگ نمیتونه گوشی ضد آب تولید کنه. نه خیلی هم میتونه ولی این کارو حداقل تا الان نکرده چون کار ساده ایی نیست و خیلی دردسر داره.
اما نگا کنید سونی اومد و توی Z این قابلیتو با یه مهندسی خوب شروع کرد و الانم چند بار بهبودش داده یک بار درپوش جک هندزفیری برداشت یکبار گواهینامه بالاتری رو گرفت یکبار هم درپوش شارژ رو برداشت.
همین حسگر اثر انگشت رو هم سونی به نظرم میتونست همون دو سال پیش بذاره ولی نذاشت چون اگه میذاشت به خوبیه همین Z5 نبود، فکر کنم شما هم قبول داشته باشین با وجود اینکه اولین بار هست که از این سنسور تو گوشی های سونی استفاده شده اما عملکرد قابل قبولی داره و تنها مشکلش همینه که نمیشه زمانی که دستتون خیسِ ازش استفاده کرد.
صحبت از ریسک سونی کردید دوست عزیز، همینکه سونی با این شرایطی که تو بخش موبایلش داره و داره باز هم موبایل میسازه خودش ریسک بزرگی که اگه خیلی از شرکتا جای سونی بودن این کار رو نمیکردن.
از لحاظ طراحی کاملا با حرفتون موافقم تغییراتش واقعا کمه جوری که اگه کسی گوشی های سونی رو به خوبی نشناسه نمیتونه Z1 و Z2 رو از هم تشخیص بده یا مثلا +Z3 با Z2 اما به نظر من همینکه گوشی های سری Z سونی از لحاظ ظاهر زیبا هستند کافیه ( به نظر من زیباست، شاید از نظر خیلیا همون کاشی باشه)
ممنونم که نظرمو خوندید.

Milad.Sh

اینم اضافه کنم که نگا به عکس پروفایلم نکنید چون خاطرات زیادی با این برند دارم این عکسو گذاشتم وگرنه با برندهای دیگه به جز برندهای چینی 😐 مشکلی ندارم :rose:

JAGUAR

از این که با تعصب جواب نمیدین ممنونک
جا داره چنتا نکته رو بگم
۱.پیرامون اینکه میگین سامی با مهندسی کامل یه چیز جدید رو پیاده نمیکنه باید عرض کنم همیشه بحث تکامل توی تکنولوژی وجود داره مثلا نمونش دوربین ۲۰ مگاپیکسلی سونی که با زد۱ با کلی تبلیغات مبنی بر بهترین دوربین جهان عرضه شد اما کیفیت اون اصلا خوب نبود(بنده خودم ۷ ماه زد۱ داشتم) تو زد۲ و زد۳ هی این دوربینو بهبود داد تا اینکه تازه بعد اینهمه تو زد۴ شد یه چیز که بشه بهش گفت دوربین سونی و کیفیت در حد نام سونی داشته باشه…سنسور اس۵ هم همینه و بعد از تجربه های نوت ۴ و اس۵ در اس۶ به بلوغ رسیده و هنوزم جای کار داره
سنسور اثر انگشت زد۵ هم هنوز جای کار داره و در سری های بعدی شک نکنین هم سریع تر میشه هم امکانات بیشتری بهش اضافه میشه…
بحث بعدیتون پیرامون زد آب بودن…ببین دوست عزیز زد آب بودن باعث ایجاد یک سری محدودیت ها تو بحث طراحی گوشی میشه سامسونگ اگر میخواست اس۶ رو زد آب کنه دیگه نمیتونست صفحه نمایش خمیده رو بذاره و حاشیه ها رو حذف کنه به همین دلیل و فلسفه طراحی سری اس۶ نتونست از این قابلیت استفاده کنه…سونی از سری زد شروع کرده با یه سبک طراحی اومده تا زد۵ و این قابلیت رو توسعه داده دستشم درد نکنه…بحث تونستن نیست بحث اینه که با این طراحی سامی و صفحه خم نمیشه نوارهای زد آب رو دوره صفحه گوشی چسبوند…مگرنه سامی با این همه تکنولوژی و این رتبه ای که تو ثبت اختراعات جهانی داره این کارا براش چیزی نیست که بخواد سیستم طراحی گوشیای زد آب رو توسعه بده
با تشکر

Milad.Sh

موافقم باهاتون. همچنین ممنون از شما :rose:

mohammad.R.1

من با خیلی از گوشی های سامسونگ کار کردم و صفحه نمایششون خیلی خوبه و وقتی از زاویه بهشون نگاه میکنی با اینکه رنگها تغییر نمیکنن و زاویه دید خوبی داره ولی بر خلاف تصوری که داشتم حالت رنگین کمان روی صفحشون ایجاد میشد و تقریبا همه گوشی های رده بالای سامسونگ این مشکل رو دارن.
به هر حال امیدوارم این مشکل توی نسل بعدی حل بشه.

pr.ali

مطمعنا عالی میشه البته باید توجه داشت که انتظار خیلی بالایی نباید داشت چون تازه این سنسور داره ب بلوغ میرسه :good:
ولی در هر صورت عالیه :rose:

M҉O҉H҉A҉M҉M҉A҉D҉

فکر نکنم استفاده کنه
ولی استفاده کنه خوب میشه
ولی بازم اندرویده اندرویدو خیلی راحت میشه قفل از روش پاک کرد حالا شما بیا حسگر عنبیه بزار تا سیستم عامل درست نباشه هیچ چیز به درستی عمل نمیکنه

Mohammad Ghasemi

فنای سامسونگ اینو میدونین که لومیا هم قبلا سنسور عنبیه داشت

پس خواهشا هر وقت اس۷ اومد نیاین بگین نواوری بزرگ دنیا و اولین گوشی دارای سنسور عن… واینا

ss007

محمد قاسمی قبل لومیا شرکت فوجیتسو بود که از حسگر عنبیه استفاده کرد. :whistle: :yes:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....