حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر رسمی گلکسی واچ ۴ سامسونگ منتشر شد

تصاویر رسمی گلکسی واچ ۴ سامسونگ امروز به بیرون درز پیدا کرده است. این محصول که یکی از مورد انتظارترین گجت‌های پوشیدنی سامسونگ محسوب می‌شود، تا پیش از این نیز اخبار و شایعات فراوانی درباره آن مطرح بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تصاویر رسمی گلکسی واچ ۴ سامسونگ

به نقل از gsmarena، پایگاه خبری 91Mobiles اخیراً در اقدامی تصاویری واضح از گجت پوشیدنی نسل بعد سامسونگ یعنی Galaxy Watch 4 منتشر کرده است. بنابر گفته پایگاه خبری مذکور، این تصاویر به صورت رسمی از طرف سامسونگ منتشر شده‌اند که این دستگاه را از تمامی زوایا نشان می‌دهد.

تصاویر رسمی Galaxy Watch 4

تصاویر رسمی Galaxy Watch 4

اگر چه بر اساس شایعاتی، این محصول تا پیش از این، گلکسی واچ ۴ اکتیو نام داشت، اما این تصاویر تایید می‌کند که نام نهایی این دستگاه گلکسی واچ ۴ خواهد بود. این تصاویر همچنین مشخصات بیشتری را درباره این دستگاه فاش می‌کنند. پشت بدنه این ساعت هوشمند متنی را نشان می‌دهد که نشان می‌دهد این دستگاه در ابعاد ۴۰ و ۴۴ میلیمتری عرضه خواهد شد.

علاوه بر این، گواهی 5ATM برای مقاومت در برابر نفوذ آب تا ۵ اتمسفر معادل عمق ۵۰ متر، گواهی MIL-STD 810G برای مقاومت در برابر فشار و ضربه که از جمله استانداردهای مقاومت نظامی است و همچنین استفاده از گوریلا گلکس DX+ برای محافظت از نمایشگر این دستگاه، به عنوان مهم‌ترین ویژگی‌های آن یاد شده است.

رندر گلکسی واچ اکتیو ۴ سامسونگ را ببینید: ساده و رنگی

 

سیاست سامسونگ در طراحی نسل جدید گلکسی واچ

سامسونگ در طراحی این نسل از ساعت‌های هوشمند خود سیاست جدیدی پیش گرفته است که نشان دهنده دور شدن این شرکت از مکانیزم چرخان نسل قبلی و ارائه یک طراحی جدید است. گلکسی واچ ۴ با ظاهری جدید، زیبا و با خطوط منحنی‌تر، شباهات زیادی به گلکسی واچ ۲ اکتیو دارد. کناره‌های بدنه این ساعت به شکل مچ دست خم می‌شوند و بند آن نیز دقیقا همانند گلکسی واچ ۲ اکتیو بسته می‌شود. در سمت راست این دستگاه، دو دکمه فیزیکی قرار گرفته است و ممکن است همچنان از لبه‌‌ها و حاشیه‌های لمسی نیز برخوردار باشد. این تصاویر بندهای ساعت را در رنگ‌های سفید، سبز، سیاه، قرمز و زرد و بدنه ساعت را در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و برنزی نشان می‌دهد.

تاریخ عرضه گلکسی Watch 4 سامسونگ احتمالا ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ باشد

تاکنون اطلاعاتی در مورد ظاهر و طراحی نسخه جدید Wear OS منتشر نشده است. اگرچه در این تصاویر اطلاعات زیادی منتشر شده است اما هیچ کدام از نرم‌افزارهای اصلی این دستگاه را نشان نمی‌دهد. انتظار می‌رود که شرکت گوگل اواخر امسال اطلاعات بیشتری را درباره نسخه یکپارچه سیستم عامل مخصوص گجت‌های پوشیدنی ارائه دهد. اما نمی‎‌توان حدس زد که دقیقا در چه تاریخی، گوگل به انجام این کار اقدام خواهد کرد. برخی خبرها نیز حاکی از آن است که با معرفی گلکسی واچ ۴ سامسونگ، اطلاعات بیشتری درباره نسخه بعدی Wear OS منتشر خواهد شد.

تصاویر رسمی Galaxy Watch 4

تصاویر رسمی Galaxy Watch 4

مشخصات گلکسی واچ ۴ و واچ اکتیو ۴ سامسونگ لو رفت: از سیستم عامل جدید تا پردازنده ۵ نانومتری

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
david2arc

مشکل واقعی ساعت های سامسونگ هم مثل اپل، نگهداری کم شارژ هست که باعث میشه علاوه بر نگرانی از کمبود شارژ گوشی، ی دردسر جدید هم بخری

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان