بستن
ترنجی

تصاویر مطبوعاتی اکسپریا زد ۵ (Xperia Z5) سونی منتشر شد؛ دوربین ۲۳ مگاپیکسلی تایید شد

no thumb

کانال‌های شبکه اجتماعی سونی موبایل، تصاویر مطبوعاتی جدیدی از پرچم‌دار جدید سونی یعنی اکسپریا زد ۵ را منتشر کرده‌اند. انتظار می‌رود که این گوشی، چهارشنبه آینده در IFA 2015 به صورت رسمی از سوی سونی معرفی شود. تصاویر منتشر شده، با تصاویر لو رفته‌‌ای که در روزهای گذشته منتشر شد، تطابق دارند. همچنین مجهز شدن پرچم‌دار جدید سونی به یک دوربین ۲۳ مگاپیکسلی ۱/۲٫۳ اینچ Exmor RS تایید شده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

تصاویر، فریم اکسپریا زد ۵ را نشان می‌دهند که لوگوی “XPERIA” بر روی آن قرار دارد. انتظار می‌رود که این گوشی در رنگ‌های طلایی، سفید و رنگی شبیه به فیروزه‌ای تیره عرضه شود. سونی اکسپریا زد ۵ به صورت رسمی در هفته‌ی بعد معرفی خواهد شد.

Xperia-Z5-Press_1-640x451

Xperia-Z5-Press_2-640x451

Xperia-Z5-Press_3-640x451

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.xperiablog.net/2015/08/27/xperia-z5-press-pictures-emerge-23mp-camera-confirmed/”]XPERIA blog[/su_button]

0
0
برچسب ها: camerasonyXperia Z5اکسپریا Z5اکسپریا زد 5دوربینسونیگوشی جدید سونی

۱۴۶نظر

  1. نمیدونم چرا حس میکنم گوشی بسیار بسیار خوبی خواهد بود . والبته به نظر من به احتمال زیاد از لحاظ طراحی خیلی خیلی موفق خواهد بود و به احتمال بسیار زیاد بهترین کمرا فون . ( از این تریبون به نظرات مخالف هم احترام میذارم و ازشون اسقبال میکنم ) :rose: :rose:

    0
    0
      1. معزز جان اولا اس۶با اس۵ و نوت۵با نوت۴ مقایسه میشه اگر متوجه شده باشی که از یه خانواده نیستن که هر دو کلا عوض شدن!

        مهرداد جان شمام الکی جو رو متشنج نکن دیگه خو خرید موبایل یه امر سلیقه ای هست و خیلیا هستن که عاشق طراحی سونی هستن و انتظار نداشته باش سونی بخواد یه ریسکه بزرگ بکنه و طراحیشو عوض کنه چون اونوقت ممکنه فن هاش ناراضی بشن و ضرر متحمل بشه

        به هر حال به امید پیشرفت و سوددهی بالاتر سونی و اچ تی سی :good:

        0
        0
    1. سونی شرکتیه که به اندازه کافی اسم و رسم داره که بخواد فروش کنه و باید یه گوشی توپ بده
      من اینجا رسما میگم اگه سونی رابط کاربریشو عوض کنه شخصا میخرم
      رابط کاربریش حوبه ها
      بهینس اما قابلیت خاصی در حد تاچ ویز و الجی یو ایکس نداره هرچند تاچ و.یز بدم میاد
      اما اگ سونی رابط کاربریشو عوض کنه میخرم
      چون از صفحه تو زد۳ پلاس ثابت شد که کارشو بلده
      و دوربینم که عالیه اگ تنظیمات دستی درست شه
      روزای خوبو واس سونی میبینم
      خدایا soc810 نباشه

      0
      0
    1. دلیل اینکه در سری z1 تا z3+ از حداکثر توان استفاده نمیشد این بود که هرچه مگاپیکسل کمتر باشه سرعت فوکوس و نوررسانی به پیکسلها سریعتر و راحت تر انجام میشد ولی اگه میخواست از تمام مگاپیکسل استفاده کنه سرعت فوکوس کم میشد و احتمال خطا در عکس میرفت بالا. ولی با فوکوس هیبردی دیگه نگرانی برای سرعت فوکوس وجود نداره و استفاده از حداکثر توان امکانش خیلی خیلی زیاده.

      0
      0
      1. عزیزم نمیخواستم زیر نظرت چیزی بگم ولی مجبوریم دیگه .
        در مورد فوکوس اطلاعی ندارم دقیقن ولی فک کنم نظرتون اشتباه باشه (البته فقط فک کنم )
        ۲ اونی که شما میگی وقتی اتفاق میوفته که اندازه هر پیکسل بزرگتر باشه (چیزی مثل ایفون ۵اس یا سیکس یعنی اندازه سنسور هونقدره ولی چون دوربین تعداد پیکسالهای کمتری داره در نتیجه اندازه هر پیکسل بزرگتر میشه یه چیز سخت افزاریه و نه نرم افزاری ) سری زد سونی از زد ۱ به بعد از بزگترین سنسور ها رو داره ولی چون تعداد پیکسلها بالاست اندازه هر پیکسل مثل گوشی های دیگه اتفاق میوفته و با تغییر دستی مگاپیکسل اندازه هر پیکسل بزرگتر نمیشه . البته اساس فناوری پیور ویو هم اگه اشتابه نکنم همینه یهتی لومیا ۱۰۲۰ چند پیکسل رو یکی میکنه (اگه اشتباه نکنم هر ۷ پیکسل رو یکی میکنه ) ولی سونی این کارو نمیکنه
        در مورد زد ۵ هم به نظر من میتونه بهترین باشه .چون چیز های زیادو جالبی رو با خودش به سری زد سونی خواهد اورد و من بسیار به این گوشی امیدوارم
        شمام که میگی نوت ۵ چه فرقی با اس۶ داره باید نوت ۵ رو با نوت ۴ مقایسه کنی اونوقته که درست میشه :good:
        موفق باشید :rose:

        0
        0
  2. به به چشممون به جمالت روشن سالار معرکست طراحی هم مثل همیشه فوق العادست دوربین هم که محشرررره ۲۳ مگاپیکسل :yahoo:
    گفتم سونی صد در صد سنسور جدیدشو معرفی میکنه با این گوشی :yahoo:
    بی صبرانه منتظر معرفیتم غول سامورایی چرا این روزا اینقد دیر میگذره کی این ۵ روز تموم میشه!! :rose: :rose:

    0
    0
  3. فکر کنم واقعا گوشی خارق العاده ای در بخش دوربین باشه!!
    باید ببینیم در خصوص باطری چه خواهد کرد
    اگر باطری فرا تر از z3 داشته باشه واقعا باید به فکر فروش z3 plus باشم!
    ولی جدا طراحی خیلی تو ذوقم زد!
    اینطور که پیداست، دوباره فلز و شیشه و افزایش ضخامت!
    شاید همین z3 plus
    گزینه ی زیبا تری باشه،،،

    مچکر از همه دوستان

    0
    0
  4. من یه سامسونگی ام
    اما بنظرم فک میکنم زد۵ اگ مشکل حرارت سی پی یو رو مثل زد۳ نداشته باشه
    و کیفیت صفحه نمایشش ب کواد اچ دی ارتقا پیدا کنه
    بدون شک این اسمارتفون یکی از ۳گوشی برتر ۲۰۱۵خواهد شد
    پیشاپیش *تبریک ب طرفدارهای سونی*

    0
    0
  5. دوستان نظرتون چیه سونی برای کم کردن حاشیه ها اونارو نرم افزاری کنه منظورم اینه که کلا حاشیه ی پایین حذف بشه و به صورت نرم افزاری قابل کنترل باشه و کاربر بتونه کم و زیادش کنه با توجه به سلیقه اصلا کار سختیم نیست می تونه از ویژگی مشابه palm rejection استفاده کنه

    0
    0
    1. no bias
      بالا در مورد دوربین بیرون زده گفتی

      خواستم بگم ک ادنباخ میگه

      برای ما اهمیت دارد که دوربین از
      سطح گوشی بیرون نزند و یکدست بودن پشت دستگاه حفظ شود. شاید مردم فکر کنند که این کار ساده‌ای است اما
      قراردادن یک دوربین کارآمد در بدنه‌ی باریک، کار دشواری است

      ک هیچ وقت دوربین بیرون زده تو سونی نخواهیم داشت

      0
      0
  6. امیدوارم همونطور که تو زد۳پلاس جای داک رو حذف کرد حالا هم دکمه دوربینو حذف کنه تا بیشتر دورش خلوت بشه. یه دست کوچولوم به رابط کاربریش بکشه حالا نکشیدم لااقل ایکن های اصلی رو یه اندازه یه شکل کنه که ادم یاد اندروید۲٫۲ نیفته! البته مهمترین فاکتور یعنی شارژدهی بالام حفظ کنه.

    0
    0
      1. دکمه شاتر چیزی نیست که برندی نتونه بزاره. برندهای دیکه اینو متوجه شدن که کاربرا گوشی خلوت بیشترش خوششون میاد و تازه گوشی زیبا تر هم میشه. و بعد مگه چقد طول میکشه حالا دوثانیه بیشتر و زدن ایکن لمسی دوربین. به هر حال یک چیز سلیقه ای هست ولی خوب اگر همچین چیزی کمک به فروش میکرد برندهای دیگم میزاشتن دیگه

        0
        0
  7. آرزو به دل موندیم به مراسم با شوق و ذوق تماشا بکنیم. زد ۵ که همه چیش لو رفت. آیفون ۶S هم که همه چیش از ۶ ماه پیش قابل پیش بینی بود. الجی و اچ تی سی هم که پرچمداری ندارن. ببینیم سامسونگ چه می کنه تو IFA. امیدوارم زد ۵ بتونه انتظارات هواداراشو برآورده کنه.

    0
    0
    1. داداش z5 چیش لو رفته؟!! تقریبا فقط سنسور اثرانکشت،دوربین عقب و نوع cpu مشخصه. بقیه چیزا مشخص نیست. تازه z5+ هم به کلی هیچیش مشخص نیست و فقط صفحه نمایش ۴k که روشه مشخصه. سونی در ایفا سه مدل گوشی معرفی خواهد کرد.کامپکت،اولترا و نسخه همیشگی سری z

      0
      0
      1. عباس خیلی کم طاقتم. عین زمانی که اسطوره z2 میخواست معرفی بشه کم طاقتم. تجربه نشون داده سونی گوشیهایی که ازش لو نمیره خیلی موفق ترن. Z یادته؟!! هیچیش تا روز معرفی معلوم نبود و اون فروش رویایی نصیبش شد که تو ترکیه ملت براش صف میکشیدن روزای اول.

        0
        0
  8. رنگ طلایی Z5 بی نظیر شده
    واقعا این گوشی میتونه اولین قدم سونی برای فتح بازار باشه
    مطمئناً اتومات دوربین عالی شده و همینجور باتری گوشی پیشرفت خیلی خوبی داشته
    SONY لایک به وجودت :good: :good: :good:
    SONY جان انقدر دلبری نکن،چشمت میزنن یوقت :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:
    SONY با تمام وجود عاشقتم :heart: :heart: :heart: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:
    بدجوری دلم اسیر خودت کردی :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:
    سونی تو معرکه ای :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:
    سونی عاشقتم :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

    0
    0
  9. سونامی سونی تو راهه!!!!

    در ضمن اینم بگم که توی پست مقایسه مقاومت در برابر آب نوت و آیفون،آقای عطایی یه حرفی زد که نتونست جمعش کنه کامنت هایی که منو یکی از دوستان از معزز دفاع کرده بودیم رو حذف کردن،حرف حق تلخه اما باید اشتباهمون رو قبول کنیم.
    میدونم اینم تایید نمیشه

    0
    0
    1. منم مثل شما بشدت امیدوارم که s810 نبشاشه .ای کاش سونی گوشی رو دیرتر معرفی میکرد یا زمانس عرضش رو عقب تر مینداخب و بجاش از s820 استفاده میکرد .اون جوری موفقیتش تضمین شده بود ولی حالا …..
      اگه هم تونسته باشه مشکل گرما رو حل کنه اس ۷ با soc جدید(یا ۸۲۰ یا ۷۴۳۰) وار بازار میشه و این واسه سونی حداقل در بخش سی پی یو و گرافیک چندان خوب نیست البته کسی منکر قدرت های s810 اگه مشکل گرما نداشته باشه نیست اما …

      0
      0
  10. دوستان کسی از داک شارژ برای شارژ گوشی های سونی استفاده میکنه ؟ چقدر زمان میبره ؟!
    من یه DK48 اصلی برا Z3 خریدم ساعتی ۱۰% ۱۵% شارژ میکنه اعصابمو خورد کرده ، شارژ کاملش از ۰ تا ۱۰۰ فکر کنم حدود ۶ تا ۷ ساعت رو داک طول بکشه 🙁

    0
    0
    1. ن داداش من زد۲ رو با داک شارژ میکنم ۰تا ۱۰۰ ۳ ساعته نشده پر میشه،البته من از همون اول تاحالا دارم شارژمیکنم مشکلیم نداشتم تا حالا،فقط بعضی وقتا مثل شما میشه دور شارژ میکنه گوشیرو، گوشی رو از داک درش میارم دوباره میزارم خب میشه.

      0
      0
  11. خوب بالاخره نوبت ترنجی و نویسنده هاش شد…….
    بعد از متهم شدن تمام سایتها به جیره خوار سامسونگ بودن ایندفعه قرعه جیره خواری به نام نویسنده های ترتجی افتاد.آقایون رحمانی و عطایی موجود *م*تو پست تراشه ها ایندفعه شما رو متهم کردن به جیره خواری سامسونگ.جالب تر اینجاست که ایشون مثل کسی که صاحب اینجا باشه در پایان نظره عجیبش فرمودن: مرد میخواد نظر من رو پاک کنه.خود دانید،خیلی ها چنین روزی رو پیش بینی میکردن،موقعی که اون یکیشون با پررویی به کاربر تازه وارد گفت یکهفته بیشتر نمیزارمت اینجا بمونی،مسلم بود که کار همونجا تموم نمیشد.ایشون همون کسی هستن که هر وقت درباره چیزای مورد علاقه اش قلم زدید بهتون میگه مقدس،اما چون نظرش( که دقیقا باید پاک میشد چون تمام کاربرای سامسونگ رو احمق فرض کرده بود)پاک شد ،شدید جیره خوار.لطفا لطفا لطفا اگر امکانش هست حداقل کاری کنید بشه نظرات بعضی ها رو ندید.چون حقیقت خوندن نظر کسی که غیر از تهمت به همه دنیا کاری بلد نیست اصلا دلچسب نیست.با سپاس.

    0
    0
    1. دوست عزیز ما که خسته شدیم بس که گفتیم
      سایت خودشونه دوس دارن اینجور باشه و امار سایت بالا بره!(البته در نظر بگیرین نظر دوستانی مث اقای اریان رو نمیخونیم بجاش نظرات زیاد اقایون بلاکی رو میخونیم)
      ما فقط استفاده میکنیم از مطلب های علمی بقیش دیگه خود مدیران سایت دوس دارن اینجور باشه

      0
      0
      1. آقای معزز درسته سیستم قوی رو میخوان بزارن اما این سیستم باعث میشه کاربر بیشتر گرمای گوشی رو احساس کنه چونکه همین سیستم به اصطلاح قوی گرمی cpu رو میکشه و به بدنه بیرون گوشی منتقل میکنه که برای سلامت گوشی خیلی خوبه اما برای کاربر که میخواد از گوشی استفاده کنه آزار دهنده میشه
        با تشکر :rose:

        0
        0
  12. بابا سونی چته؟!!!! به قول دوستان وات دیز فاز هر شش ماه یه پرچمدار؟!؟! یه شش ماه پرچمدار نده بشین یه گوشی درست و درمون درست کن بده دست ملت اینم اگه CPU s810 باشه حتی رادیات و اینتر کولر روش ببندی به خاطر بد درفتن s810 خراب میشه من در تعجبم کسی نیست این مدیر عامل سونی رو نصیحت کنه!!!

    0
    0
      1. بله اگه هر شش ماه پرچمدار نده بهتره ولی من به شخصه +z3رو یه پرچمدار اصلی نمیدونم و بیشتر یه spain off میدونمش و بنظرم سونی برگشته با پرچمدار یه ساله
        ولی اگه اینجوری نباشه بهتر اینه که به پرچمدار یه ساله برگرده ولی خب سونی بخشی از این مشکل پرچمدار ۶ ماه رو با دادن اپدیت های زیاد واسه هر نسلش داره جبران میکنه و فقط میمونه این که گوشی شما بعد از ۶ ماه دیگه پرچمدار نیست و ان کلاس لازم را دارا نمی باشد :yahoo:

        0
        0
    1. raajer
      از شش ماه تغییر داده به ی سال یه مطالعه کن بعدش بیاد وات دیس میس کن :whistle: :negative:

      آنچه اهمیت دارد کل بسته‌ای است که ارائه می‌شود. به همین دلیل نیز ما چرخه‌ی محصول را از ۶ ماه به یک سال تغییر دادیم تا بتوانیم محصول با تغییرات اساسی‌تری را عرضه کنیم. در کنار محصولات اصلی ما پلاس ورژن‌ها را ارائه می‌کنیم تا مطمئن شویم کاربران همیشه جدیدترین فناوری روز دنیا را در اختیار خواهند داشت

      0
      0
      1. sony z 2013/2
        sony z1 2013/9
        sony z2 2014/4
        sony z3 2014/9
        sony z3plus 2015/6
        هلو خودت فاصله ماه ها رو حساب کن اینا تاریخ عرضه سری زد به بازاره
        و احتمالا sony z5 2015/9 اواخر ماه سپتامبر به بازار عرضه میشه این نشون از بی برنامگی و آشفتگی مدیرات نالایق بخش سونی هستش من طرفدار هیچ برندی نیستم اما حیفه سونی با این ابهت دست عده ای مدیر کله شق با سیاستهای عجیب به ورطه نابودی کشیده میشه البته بخش موبایلش منظورمه pouya گرفتی چی شد :negative:

        0
        0
      1. بله منم تایید میکنم که هر چی یزید حرف حق میزد این اقای معزز هم همونقدر حرف حق میزنه
        بسیار باید شکرگزار خدا باشیم وقتی کسی که صفحه نمایش افتضاح Z رو بهتر از اس۴ میدونه و کلا به نظرش سونی هیچ عیب و ایرادی نداره و فروش کمش به خاطر مشتریای خاصشه (که البته اگه منظورشون افرادی با طرز تفکر خودشون باشه کاملا درست میگن) و خلاصه سوابق واضح و روشنی که از ایشون و یاران خلفشون در دسترسه و در حافظه ترنجی نویسان و ترنجی دوستان ثبت شده ادعای حرف حق رو بکنه از سنگینی این واقعه اسمان فرو نمیریزنه و زمین دهان باز نمیکنه یا از شرم اب نمیشه …

        0
        0
  13. با عرض سلام خدمت دوستان به طورخلاصه میگم !!!!!!!!!!
    دوشرکت زالو صفت وخونخوار ایران خودرو وسایپا در حیله ای جدید واگذاریه خودروهای خودرا به صورت اقساطی با پیش پرداخت ۷ملیون تومان شروع کرده که بتوانند محصولات بی کیفیت خود را به قیمت قبل به بفروش برسانند وبا سود ۲۳ درصد به بالا از مشتریان باز پس گیری کنند !!!!!!که مبلغ پرایدی که در حال حاظر ۲۰ ملیون است با این طرح میشود ۲۹ ملیون تومان !!!!!!!پس دوستان اطلاع رسانی کنید که گول این طرحای مزخرف را نخورید وبه نخریدن خودرو ادامه بدهید
    و دراقدامی این دوشرکت زالو صفت از ورود خودروهای ژاپنی به ایران جلوگیری کردنند این خودروها که کیفیت آن از ماکسیما بهتر بوده وقیمت تمام شده آن برای مشتریان ۲۲ ملیون تومان بوده که با پا فشاریه این دوشرکت زالو صفت از ورود این خودرها جلوگیری کردنند
    همه اطلاع رسانی کنید تا همگان بفهمند که این دوشرکت کثیف که قادر به رقابت در بازار نیستند با زور وجبر به فعالیت خود در بازار ادامه میدهنند لطفاٌ اطلاع رسانی کنید !!!!!!!!

    0
    0
      1. همیشه با مدرک حرف بزن معزز جان
        تمام مقایسه speed test هارو که ببینی z3+ با اختلاف فاحش تو اجرای برنامه ها از s6 عقب تره.
        بفرما اینم مدرک :
        http://www.aparat.com/v/1NlzV
        اختلاف ۴۰ ثانیه واقعا فاجعه به حساب میاد…!!!!

        از نظر صفحه نمایش که s6 بهتره (طبق بررسی دیسپلی میت)
        http://www.zoomit.ir/articles/mobile/18670-displaymate-galaxy-s6-s6-edge-best-mobile-displays
        از نظر باتری هم s6 بهتره با وجود ظرفیت کمتر ماندگاریش بهتره.
        s6 تو ۷۵ مین شارژ کامل میشه سونی ۳ ساعت…!!!
        http://www.gsmarena.com/battery-test.php3?idPhone=6849#show
        سنسور اثر انگشت هم که سونی هنوزم که هنوزه نداره ولی s6 بهترینش رو داره.
        z3 + فقط ضد ابه که اصلا و ابدا برای من شخصا مهم نیس چون عقده عکس گرفتن تو استخر ندارم.
        خیلی واضحه z3+ به هیچ وجه در حد s6 نیست اگه واقعا تعصب رو کنار بزاری متوجه این قضیه میشی 😉
        همه سایت های معتبر هم حرف های بنده رو تایید میکنن دیگه حرف شما و عسگری این وسط مهم نیست.
        میدونم الان میای میگی gsmareana و phonearena و displaymate همگی جیره خواره سامسونگن چون بهونه دیگه نمیتونی بیاری مجبوری صورت مساله رو پاک کنی خلاص.
        خوش باشی :rose:

        0
        0
      2. ببین تو باتری z3+ بهتره طبق آمار فون آرنا و طبیعی هم هست بهتر باشه. با شارژر سریع هم ۷۰ دقیقه ای فول شارژ میشه و با ۱۰ دقیقه شارژ ۵٫۵ ساعت باتری نگه میداره. این از این. در تمامی سایتها صفحه نمایش z3+ با اختلاف از s6 بهتر بود. اینم سایت خودمون ترنجی.
        http://toranji.ir/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%b1-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b3-6-%d8%a7%d8%ac-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%da%a9%d8%b3%d9%be%d8%b1%db%8c%d8%a7/

        0
        0
      1. معزز اطلاعات غلط نده به ملت…!!!
        باتری z3+ طبق نظر فون آرنا ۷ ساعت و ۱۵ دقیقه ماندگاری داره (با نمایشگر full hd)
        در صورتی که s6 edge با وجود ظرفیت کمتر باتری ۸ ساعت ۱۱ دقیقه ماندگاری داره(با نمایشگر ۲k)
        بفرما:
        http://s2.img7.ir/9PflG.png
        اون لینک ترنجی که دادی فقط یه نظر سنجی هستش به هیچ وجه با قاطعیت نگفته کدوم صفحه نمایش بهتره.
        به هر صورت حرف اول رو desplaymate میزنه که گفته صفحه نمایش s6 بهتره.
        http://www.zoomit.ir/articles/mobile/18670-displaymate-galaxy-s6-s6-edge-best-mobile-displays
        پس حق دارن تیم ترنجی نظرات شمارو پاک میکنن چون از پایه مشکل داره تماما کذبه.

        0
        0
      2. ببین این دیسپلی میت که منبع معنبر هم محسوب نمیشه ببین z3+ رو داره تو لیستش؟!! خب پس وقتی نداره به هیچ وجه حرفش معتبر نیست. این سایت مقایسه کنار هم انجام میده؟!! پس چون نمیده معنبر نیست حرفش و لینک من از خود ترنجی هست معتبرتره چون مقایسه کنار هم هست. در باتری هم دیدیم که s6 زیر z3+ هست باتریش و با گذاشتنش خودتو ضایع کردی. تو وقتی به چشمات اعتماد نداری و منتظری یکی یچیز بگه تا گول بخوری ار تو چه انتظاری میشه داشت. انقدر علمت کمه که نمیری مقایسه کنار همو ببینی چون قدرت تشخیصش برات سخته کدوم بهتره. هرچند یه بچه هم متوجه میشه اگه مقایسه هارو ببینه که z3+ سرتره. حتی z2 هم صفحه نمایشش بهتره از s6. توکه ادعا داری s6 بهتره عکس مقایسه بذار.

        0
        0
    1. طبق چیزی من خوندم برای بردن خط و خش روزی لنز از خمیر دندوون استفاده میکنن

      خمیر دندون به لنز میزنی به مقدار کم بعدش به صورت دورانی روی دوربین میمالی یادت باشه به صورت

      دورانی اینکار میکنی بعدش میشوری اون قسمت ۱ بار ۲ باری اینکار کنی درست میشه

      اخرش اینکه اگه گوشیت سونی بشور اگه سونی نیست با ی دستمال نم و مرطوب پاکش کن به صورت دورانی ایشالا مشکلت حل میشه

      منظور از بشور دیگه او طور نیست ببری زیر شیر اب فک کنی داری دست میشوری منظور اون قسمت بود

      0
      0
  14. این سونی هم داره نسل به نسل ضخامت گوشی رو افزایش میده تو این نسخه ی جدید که میخواد بیاد هم به دلیل خنک کننده و دوربین بالاتر مجبور ضخامت رو افزایش بده تا یه وقت دوربین نیاد بیرون! یعنی بیشتر به دوربین اهمیت میده تا ضخامت و ظرافت گوشی.ضخامتش نشه یه سانت صلوات!!…این نسل علاوه بر بخاری کاشی و اجر هم هست (اجر شیشه ای)

    0
    0
    1. حرفات بد بوی تعصب میده!!!
      اقا شما نوت رو دوس داری خب برو بخر بیخیاله سونی شو کسی مجبورت نکرده که بیای اینجا اطلاعات غلطتو تو بوق و کرنا کنی!!!
      ضخامت گوشی های سونی داره نسل به نسل زیاد میشه؟؟؟؟z2:8.2 – z3:7.3 – z3+:6.9mm
      قبل حرف زدن یه ذره به مخه اکبندت فشار بیار نترس فسفر نمیسوزونی!!! :wacko:

      0
      0
      1. جالبیش اینجاس که یه سری رفتم یه دکانی دیدم چند تا از این گوشی های سونی اونجا بود بعد به بدبختی تشخیص دادم که یکیش هان زد۳پلاسه بعد جالب تر از اون این بود که یه دانه از این کولر گازی گذاشته بودن مقابل گوشی های و از صاحب مغازه پرسیدم علت این کارشو گفت چون این گوشی زیاد داغ میکنه و یکسره هنگ میکنه کولر گازی رو گذاشتیم که لااقل مشتری در حین کار کردن از گوشی زده نشن خواستی اگه دوباره رفتم اونجا برات از اون صحنه عکس بگیرم خیلی جالبه

        0
        0
    1. sony z 2013/2
      sony z1 2013/9
      sony z2 2014/4
      sony z3 2014/9
      sony z3plus 2015/6
      هلو خودت فاصله ماه ها رو حساب کن اینا تاریخ عرضه سری زد به بازاره
      و احتمالا sony z5 2015/9 اواخر ماه سپتامبر به بازار عرضه میشه این نشون از بی برنامگی و آشفتگی مدیرات نالایق بخش موبایل سونی هستش من طرفدار هیچ برندی نیستم اما حیفه سونی با این ابهت دست عده ای مدیر کله شق با سیاستهای عجیب به ورطه نابودی کشیده میشه البته بخش موبایلش منظورمه pouya گرفتی چی شد :negative: شمام بیشتر مطالعه کنی بد نیست

      0
      0
      1. raajer

        وات دیس میس یو اوری تینگ خخخخخ

        عزیزم تا الان ۶ ماه ۶ ماه بود دیگه خب

        حالا بعد این پرچم دار شما ۶ ماه دیگه پرچم داری از سونی نخواهی دید

        این حرفی ک از آدنباخ گفتم چیزیه ک تازه تصویبش کردن عجیجم به خودت فشار نیار

        اومده واسه من تاریخ عرضه گوشی چند سال پیش میگه

        بحث الان از این به بعد عمو جون

        یعنی سال بعد این موقع یا زود تر یا دیرتر شاهد پرچم دار جدید سونی خواهی بود

        خلاصه از الان بشین ماه هارو حساب کن یه سال شد خبرمون کن :whistle:

        0
        0
  15. معزز،سونی توی تمام عمرش یه نیمه هادی و یه پردازنده نتونسته بسازه و همچنین صفحه نمایش تلویزیون هاشم خودش نمیسازه ولی سامسونگ دیسپلی و الجی دیسپلی خودشون صفحات نمایش تلویزیوناشون رو میسازنن و همچنین مانیتور که سامسونگ و الجی خودشون میسازنن ولی سونی… .
    پس چطور میگین سونی بهتره

    0
    0
    1. ببین کوچولو ترانزیستور میدونی چیه؟!! ترانزیستور یک نیمه هادی محسوب میشه و برو ببن مخترع اولین رادیو ترانزیستوری و تلویزیون ترانزیستوری کیه. پردازنده xreality و bionz میدونی چیه؟!! اینا همه نیمه هادی هستن. پس جوک نگو. سونی در قسمت تلویزیون پدربزرگ بقیه محسوب میشه. پنل میدونی چیه؟ پنل یه تیکه شیشه محسوب میشه که سونی از الجی میخره چون برش پنل الجی هم نازوک تره و هم ارزونتره. بقیه قسمتهای دستگاه دست خود سونیه. واسه همونه سونی تلویزیوناش تو کیفیت حریف ندارن. تکنولوژی کوانتومی که سال ۲۰۱۳ اولین تلویزیونو باهاش معرفی کرد سامسونگو الجی بعد از دوسال بهش رسیدن و تازه الان یکی دوتا تلویزیون با این تکنولوژی معرفی کردن. نازوکترین تلویزیون جهان ساخت کیه؟!! ساخت سونی. سامسونگو الجی خودشونو بکشن نمیتونن همچین تلویزیونی بسازن. یه پردازنده نداره تلویزیوناشون. هرچی میبینی ماته. ولی سونی پردازشگرش باعث میشه کیفیت sd رو در حد hd ببینیم.

      0
      0
      1. آقای معزز قبول دارم ژاپن دیسپلی و joled ولی اینا صفحه نمایش کوچک و متوسط میسازن نه صفحه نمایش تلویزیون و مانیتور و اگر میسازه اسمش چیه؟
        مثلا سامسونگ،بهش میگن سامسونگ دیسپلی که صفحه نمایش تلویزیون و مانیتو میزنه ولی سونی خیر.
        بعدش پردازنده cell مال imb هست یا سونی و طراحیش مال کیه
        منظور من این بود

        0
        0
      2. ببین نشد گفتی نیمه هادی نداره. منم گفتم سونی ترانزیستور ساخت درست زمانی که سامسونگ میفروخت. ترانزیستور چیه؟!! نیمه هادیه. پردازنده های xreality و bionz چی هستن؟!!! نیمه هادی. پس وقتی میگی سونی اصلا نیمه هادی نداره قبلش فکر کن.این از این. سونی صفحه نمایشاشو خودش میسازه نگران نباش. فکر کردی بیشترین سهامداران ژاپن دیسپلی و joled کیه؟!!سونیه. الان ژاپن دیسپلی بزرگترین تولید کننده صفحه نمایش در دنیا هست که ۴۱% سهم بازار دستشه. مثل سنسورهای سونی که چیزی نزدیک به ۴۵% سهم بازار دستشه. مانیتور هم پیشنهاد میکنم بری سایت sony pro تا ببینی سونی چه مانیتورهای فوق حرفه ای میسازه و چه قیمتهایی دارن تازه اکثرشون هم oled هست. میدونی که سونی از بنیانگذاران oled هست. الجی و سامسونگ هم oled رو از صدقه سری سونی دارن چون امتیازشو از سونی خریدن. کوانتوم دات هم تکنولوژی جدیدتری هست که کاملا کیفیتش برتره. مثلا صفحه نمایش s6 با z3 رو ببین فرق این دو تکنولوژی رو بیین. در ضمن سونی یک تکنولوژی دیگه داره بنام کریستال led که تکنلوژی فوق العاده برتری در جهان محسوب میشه و اولین بار در سال ۲۰۱۱ ازش رونمایی کرد در نمایشگاه ces و حاضرین کیفیتشو فوق العاده برتر از کوانتوم دات و oled دونستن منتها سونی گفت بعلت تحقیق و توسعه و پایین آوردن هزینه فعلا از این تکنولوژی استفاده نمیکنه. سونی پدربزرگ تصویره عزیزم. اونوموقع که سونی تلویزیون رنگی میزد سامسونگ چندین سال بعدش اولین تلویزیون سیاه سفیدشو معرفی کرد.

        0
        0
      3. معزز کامنت من رو بخونم گفتم ژاپن دیسپلی صفحه نمایش کوچک و متوسط میزنه
        ولی سامسونگ دیسپلی صفحه نمایش تلویزیون هم میزنه و اگر مطمئنی که سونی میزنه پس آدرس سایتو بده و همچنین کریستال ال ای دی در سال ۲۰۱۲ معرفی شد و اگر oled خوب بود پس چرا به سامسونگ فروخت پس دیگه تکنولوژی oled مال سامسونگه

        0
        0
      4. چرا انقدر سخت میفهمی تو؟!! ببین تلویزیون چیزی نیست که بخوای سونیرو باهاش به چالش بکشی چون پدر تلویزیون دنیا سونیه. سونی تلویزیوناشو خودش میسازه و هیچ مدرکی. وجود نداره که بگی تلویزیوناشو کس دیگه ای میسازه. سونی بهترین و با کیفیت ترین تلویزیونارو میسازه. با چه جراتی سامسونگو الجی رو در تصویر با سونی مقایسه میکنی؟!! Oled هم داره از رده خارج میشه آینده در دستان کوانتوم دات و کریستال led خواهد بود. کریستال led هم سال ۲۰۱۱ معرفی شد.

        0
        0
      5. پردازنده ی cell رو چی میگی ibm طراحیش کرده بود
        و یه سوال آیا پردازنده ی ps vita مال سونیه
        بعدش اینقدر مطمئنی خب لینک سایتی که سونی صفحه نمایش تلویزیون میزنه رو بده یا حداقل اسمشو
        مثل سامثونگ دیسپلی
        Samsungdisplay.com

        0
        0
      6. دنبال چی میگردی؟!!! چیو.میخوای ثابت کنی؟!! تو اول ثابت کن تا سونی صفحه نمایش تلویزیوناشو نمیزنه تا من ثابت کنم که غلط میگی. تو وقتی چیزی واسه ادعا نداری انتظار چه جوابی از من داری؟!!! من اصلا حرفی از پردازنده cell زدم؟!! فازت جیه؟!!!

        0
        0
      7. دنبال چی میگردی؟!!! چیو.میخوای ثابت کنی؟!! تو اول ثابت کن سونی صفحه نمایش تلویزیوناشو نمیزنه تا من ثابت کنم که غلط میگی. تو وقتی چیزی واسه ادعا نداری انتظار چه جوابی از من داری؟!!! من اصلا حرفی از پردازنده cell زدم؟!! فازت جیه؟!!! جواب تو همینه که وقتی سونی کوانتوم دات میزد بقیه چیکار میکردن؟!! الان سونی نازوکترین تلویزیون جهانو ساخته بقیه چیکار میکنن؟!! میدونی سونی چندسال جلوتره؟!!! ادعاهای واهی نکن برای من. سنو سالت قد نمیده خیلی چیزارو درک کنی. سونی بیشترین ثبت پتنت در تصویرو داره. بدو تا برسی.

        0
        0
      8. معزز خودم هم صددرصد مطمئن نمیستم که سونی صفحه نمایش تلویزیون نمیزنه ولی هر چی تو سایتا گشتم نتونستم پیدا کنم واسه همین گفتم و الان شما که داری میگی میزنه خب ثابت کن همین!
        در ضمن قضیه پردازنده ی cell چیه کی طراحی کرده سونی یا ibm
        و پردازنده ی ps vita مال سونیه یا خیر
        فقط همین!
        و در آخر لینک sony pro رو بده

        0
        0
      1. عزیزم اونموقع که سونی صفحه نمایش میزد تموم شد. سونی رو تا سال ۲۰۱۲ خپدش پنل های خودشو میساخت. پنل هم مهم نیست چون یه تیکه شیشه هست. رو تلویزیونهایی مثل hx925 یا hx850 پنل سونی made in japan بود. آخه پنل چیه که نتپنه بزنه وقتی بیشترین ثبت پتنت در صنعت تصویر داره؟!! جوک میگیدا. الجی بخاطر ارزان بودن پنل هاش انتخاب شد و کاهش هزینه رو دیدیم. تو بفکر سامسونگ باش که هر روز با یه دزدی جدید آبروی خودش و طرفداراش داره میره

        0
        0
  16. هههه معلومه فعلا ترول های سونی تو کف اجرشون هستن تا معرفی بشه و از کارخونه بیاد بیرون چه شود که ما ببینیم روزی ترول های سونی بیان با لونگ صفحه گوشی مارو تمیز کنن خخخخخ
    فعلا otherهستید برید حالشو ببرید سامسونگ که اوله تو فروش دوم هم اپله حتی هواوی هم جز پنج برند برتره دیگه خودتون حساب کنید هههه

    0
    0
  17. درضمن هروقت سونی تونست پردازنده بزنه اونوقت بیاد وسط حرف بزنه تا هواوی که درپیت هم هست داره پردازنده کرین میزنه
    سامسونگ که شاه اسمارت هست همه چیشو خودش میزنه فعلا برید حال کنید
    ترول های سونی تو رکاب باشید شاید کارتون داشته باشم

    0
    0

درج نظرات: