حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های موتورولا S30 Pro جزئیات طراحی این گوشی را فاش می‌کنند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، موتورولا

در هفته گذشته و پیش از کنسل شدن رویداد معرفی Moto X30 Pro و Razr 2022، انتظار می‌رفت که Moto S30 Pro نیز به همراه دو گوشی مذکور معرفی گردد. همان‌طور که می‌دانید مراسم موتورولا تنها چند ساعت مانده به آغاز، کنسل گردید. احتمالا خبر دارید که تاریخ برگزاری رویداد جدید این کمپانی یازدهم آگوست (۲۰ مرداد ماه) است. هم اکنون رندر های موتورولا S30 Pro منتشر شده است. گفته می‌شود که این گوشی نیز به همراه ریزر ۲۰۲۲ و ایکس ۳۰ پرو در بیستم خرداد معرفی می‌شوند.

رندر و مشخصات کلیدی موتورولا S30 Pro فاش شده است 

اواخر هفته جاری، موتورولا S30 Pro به همراه Razr 2022 و Moto X30 Pro معرفی خواهد شد. در حال حاضر افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station رندرهای این تلفن هوشمند را به اشتراک گذاشته است. به جز رندر های موتورولا S30 Pro، برخی از مشخصات کلیدی این دستگاه نیز به بیرون درز کرده است ‌‌. با نگاهی به تصاویر منتشر شده می‌توان متوجه شد که تلفن هوشمند آینده موتورولا در دو رنگ مشکی و آبی قابل تهیه خواهد بود. همچنین وجود صفحه نمایش خمیده و پانچ هولی در مرکز آن، کمک شایانی به جذابیت این دستگاه کرده است.

رندر موتورولا اس ۳۰ پرو

خطوط آنتن به وضوح بر روی فریم این دستگاه دیده می شود. بنابراین می توان متوجه شد که جنس قاب این تلفن هوشمند از فلز خواهد بود‌. ماژول دوربین طراحی مستطیلی شکلی داشته و سه لنز درون آن دیده می‌شود. اما نکته جذاب دیگری نیز وجود دارد. به نظر می‌رسد که رنگ آبی این تلفن هوشمند دارای قاب پشتی چرمی خواهد بود.

رندر موتورولا اس ۳۰ پرو

مشخصات موتورولا اس ۳۰ پرو

همان طور که در ابتدا اشاره شد، مشخصات کلیدی Motorola S30 Pro نیز فاش شده است. ادعا می‌شود که این دستگاه به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸+  مجهز خواهد بود. همچنین گزارش شده است که این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی OLED بوده و احتمالا سنسور اثر انگشت نیز به زیر نمایشگر خواهد رفت. انتظار می‌رود که این دستگاه نیز مانند Motorola Edge S30 دارای صفحه نمایشی با رفرش ریت بالا (۱۴۴ هرتزی) باشد. می‌دانیم که در قاب پشتی موتورولا اس ۳۰ پرو سه لنز دوربین وجود خواهد داشت. متاسفانه اطلاعات زیادی درباره آن ها وجود نداشته و تنها می‌دانیم که سنسور دوربین اصلی این گوشی هوشمند، رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی داشته و احتمالا از لرزشگیر اپتیکال (OIS) نیز برخوردار خواهد بود. گفته می‌شود که موتورولا برای این تلفن هوشمند آینده خود، به سراغ باتری نه چندان پرظرفیت ۴,۲۷۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۶۸ واتی رفته است.

تاریخ جدید رویداد معرفی موتورولا Moto X30 Pro و Razr 2022 مشخص شد: 20 مرداد 1401

با توجه به رندر ها و مشخصات فاش شده، نظر شما درباره Motorola Edge S30 Pro چیست؟ چه برچسب قیمتی را مناسب این دستگاه می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی