حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری Vivo X70 Pro Plus به همراه سرعت شارژ شدن آن مشخص شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | تست، عمر باتری، ویوو

ویوو مانند همیشه، رویکرد عجیبی داشت. ما طی کم‌تر از یک سال شاهد رونمایی از دو سری Vivo X70 و Vivo X60 بودیم. اما جدا از این‌ها، نتایج عمر باتری Vivo X70 Pro Plus به همراه تست سرعت شارژ این گوشی منتشر شده است. اما آیا این گوشی پرچمدار می‌تواند جواب کارهای شما را بدهد؟

ویوو ایکس ٧٠ پرو پلاس

گوشی Vivo X70 Pro Plus به عنوان جدیدترین گوشی پرچمدار ویوو با سیستم دوربین اصلی پیشرفته‌تر از همیشه معرفی شده بود.

 

ویوو X70 Pro Plus با تمرکز بر دوربین و Snapdragon 888 Plus معرفی شد

 

عملکرد دوربین این گوشی که هم اکنون بر سر زبان‌ها است، توانسته است کاربران زیادی را مجذوب خود کند. اما این گوشی اخیراً وارد تست‌های Gsmarena شده است. در نتیجه، عمر باتری Vivo X70 Pro Plus به همراه سرعت شارژ شدن آن مشخص شده است. بنابراین، بررسی می‌کنیم که این گوشی می‌تواند عملکرد خوبی در بخش باتری داشته باشد یا خیر. اما مرور مشخصات این گوشی نیز ضرری ندارد:

– نمایشگر ۶.٧٨ اینچی از نوع LTPO AMOLED با وضوح +WQHD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی متغیر

– تراشه Snapdragon 888 Plus

– سیستم عامل اندروید ١١ به همراه رابط کاربری FuntouchOS 12

– باتری ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی

– شارژر سیمی ۶۶ واتی

عمر باتری Vivo X70 Pro Plus

ویوو ایکس ٧٠ پرو پلاس ظرفیت باتری مشابه با برخی از رقبای خود را در اختیار دارد. اما نمایشگر این گوشی نیز از فناوری LTPO و رفرش ریت متغیر استفاده می‌کند. اما آیا این فرقی به حال Vivo X70 Pro Plus دارد؟

در تست استفاده ترکیبی، این گوشی موفق شد تا ٨۴ ساعت دوام بیاورد. این میزان از بازدهی باتری، خیلی جذاب نیست. بنابراین، عمر باتری Vivo X70 Pro Plus در بازه “خوب” می‌گیرد. اما در تست تماس 3G، ویوو ایکس ٧٠ پرو پلاس نزدیک به ٢۵ ساعت روشن ماند که این رضایت بخش است. در مقابل، تست‌های بخش وب گردی با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی و پخش فیلم نیز بر روی این پرچمدار انجام شدند. در نهایت، ویوو ایکس ٧٠ پرو پلاس به ترتیب بازدهی ١۴:١۵ و ١۴:۴۵ ساعته را به ثبت رساند. این تست‌ها، با وضوح نمایشگر 1080p انجام شده‌اند. در تصویر زیر، مقایسه‌ای از عمر باتری Vivo X70 Pro Plus با برخی از رقبا قابل مشاهده است:

تست سرعت شارژ پرچمدار ویوو

ویوو ایکس ٧٠ پرو پلاس با شارژر سیمی ۶۶ واتی درون جعبه ارائه می‌شود. اما این گوشی در بازار هند، دارای شارژری با توان ۵۵ وات است. حال این شارژر چه عملکردی دارد؟

در نیم ساعت اول اتصال این شارژر ۶۶ واتی به پرچمدار ویوو، ٨٠ درصد از ظرفیت باتری ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی آن شارژ می‌شود. پس از آن، اگر بخواهید گوشی خود را به صورت کامل شارژ کنید، ویوو ایکس ٧٠ پرو پلاس زمان کلی ۴٨ دقیقه‌ای را ثبت خواهد کرد.

نظر شما در مورد بازدهی باتری این گوشی چیست؟ آیا سرعت شارژ Vivo X70 Pro Plus مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

اسنپدراگون ۸۸۸ خیلی پر مصرفه
خیلی

AŁɪ

X70 pro با سلطان دیمن ۱۲۰۰ امتیازش ۱۲۳ شد اون وقت این چیپ با رابط خوب ویوو 😐

Mahdi

این پاییز را نبین ما هم بهاری داشتیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️