حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های ردمی K70 Pro منتشر شد: ماژول دوربین مشابه گوشی های پوکو؟

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، رندر

قرار است که گوشی های هوشمند سری ردمی کی ۷۰ در تاریخ ۲۹ نوامبر (۸ آذر) و در کشور چین معرفی شوند. به تازگی، ویدیویی از Redmi K70E منتشر شده که تنها طراحی نمایشگر آن را نشان می‌دهد. امروز اما، رندر های رسمی ردمی K70 Pro از سوی این شرکت به اشتراک گذاشته شده است.

رندر های رسمی ردمی K70 Pro جزئیات طراحی این گوشی را نشان می‌دهد

بر اساس رندر های رسمی ردمی K70 Pro، به نظر می‌رسد که Redmi K70E و K70 استاندارد نیز طراحیِ مشابهی خواهند داشت. ردمی تایید می‌کند که کی ۷۰ پرو در رنگ های سیاه و سفید وارد بازار خواهد شد. البته، حدس زده می‌شود که این تلفن هوشمند در رنگ های آبی و بنفش (یا صورتی) نیز قابل تهیه باشد. این گوشی هوشمند آینده ردمی طراحی جمع و جوری دارد. عرض ۷۴.۹ میلی‌متری این دستگاه باعث می‌شود تا بتوانید تنها با یک دست با آن کار کنید. فریم Redmi K70 Pro از جنس فلز خواهد بود. در لبه بالایی فریم، یک میکروفون و یک فرستنده مادون قرمز دیده می‌شود. متاسفانه هیچ یک از تصاویر منتشر شده توسط این برند طراحی لبه پایینی دستگاه را نشان نمی‌دهد. در لبه سمت راست دکمه پاور و تنظیم صدا قرار گرفته؛ اما در لبه سمت چپ چیزی دیده نمی‌شود.

صفحه نمایش ردمی کی ۷۰ پرو

ردمی K70 Pro دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ OLED خواهد بود. احتمالا این نمایشگر وضوح 2K و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی دارد. قاب پشتی این دستگاه دارای یک ماژول مستطیلی شکل برجسته دیده می‌شود که سه لنز دوربین و یک فلاش LED را در خود جای داده است. رندر های رسمی منتشر شده تایید می‌کنند که ردمی K70 Pro از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (برخوردار از لرزشگیر اپتیکال) بهره می‌برد. دوربین تله فوتو این گوشی هوشمند نیز، توانایی زوم ۲ برابری اپتیکال را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.

رندر ردمی کی ۷۰ پرو

ردمی K70 Pro

می‌دانیم که ردمی کی ۷۰ پرو از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برد. احتمالا گران قیمت‌ترین نسخه این گوشی هوشمند از ۲۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 برخوردار خواهد بود. احتمالا باتری پرظرفیت ۵,۱۲۰ میلی آمپری برای K70 Pro در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این دستگاه به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS بهره می‌برد. وب‌سایت Gizmochina معتقد است که گوشی های Redmi K70 و K70E با برند پوکو راهی بازار جهانی می‌شوند. اما Redmi K70 Pro در بازار جهانی عرضه نخواهد شد.

تصویری از ردمی K70 لو رفت

نظر شما درباره طراحی این گوشی هوشمند آینده ردمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی