حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا موتورولا Moto S30 Pro با اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس فردا رونمایی می‌شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

می‌دانیم که موتو ایکس ۳۰ پرو و ریزر ۲۰۲۲ فردا (دوم آگوست-۱۱ مرداد ماه) معرفی خواهند شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده اما ممکن است در این رویداد گوشی دیگری با نام موتورولا Moto S30 Pro رونمایی شود. این تلفن هوشمند در میان داده های گیک بنچ مشاهده شده است.

موتورولا Moto S30 Pro در گیک بنچ مشاهده شده است

چند روز پیش، بسیاری از مشخصات موتورولا S30 Pro از طریق TENAA فاش شد. هم اکنون این تلفن هوشمند در گیگ بنچ ظاهر شده و تراشه به کار رفته در آن مشخص شده است. لیست TENAA اشاره ای به نام چیپست دستگاه نمی‌کند‌. البته GeekBench نیز اشاره دقیقی نمی‌کند؛ اما مشخصات تراشه را برای ما روشن می‌سازد. بنابراین می‌توانیم بگوییم که موتو اس ۳۰ پرو موتورولا (با شماره مدل XT2243) از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس برخوردار خواهد بود.

اگر به خاطر داشته باشید این همان تراشه ای است که در Moto S30 به کار گرفته شده بود. بر اساس داده های TENAA، می‌دانیم که موتورولا Moto S30 Pro به صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی OLED با رزولوشن FullHD+ مجهز خواهد بود. انتظار داریم که این تلفن هوشمند دارای دو لنز دوربین در قاب پشتی باشد. همچنین گفته می‌شود که این دستگاه از فیلمبرداری 8K پشتیبانی کرده و در بخش نرم افزاری نیز به اندروید ۱۲ مجهز خواهد بود.

Edge S30

این تلفن هوشمند در سه نسخه با ۸، ۱۲ و ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸,۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه می‌شود. باتری این دستگاه ظرفیت ۴,۲۷۰ میلی آمپری داشته و بر اساس داده های گواهی 3C می‌دانیم که شارژر آن نیز توان ۶۸.۲ واتی دارد. ابعاد این گوشی هوشمند ۱۵۸.۴ در ۷۱.۹ در ۷.۶ میلی متر و وزن آن ۱۷۰ گرم است. گوشی آینده موتورولا در رنگ های متنوعی عرضه خواهد شد. گفته می شود این دستگاه در رنگ های مشکی، طلایی، آبی، قرمز، سفید، نقره ای و خاکستری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

موتورولا Moto Edge S30 معرفی شد: Snapdragon 888 Plus با ٣١٠ دلار!

درنهایت لازم به ذکر است که نام مذکور تنها مختص به چین خواهد بود و این تلفن هوشمند در بازارهای خارج از چین با نام Edge 30 Fusion عرضه می‌شود. نظر شما چیست؟ چه قیمتی را برای این تلفن هوشمند مناسب می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی