حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto Edge S30 معرفی شد: Snapdragon 888 Plus با ٣١٠ دلار!

نوشته

2 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار، میزو

موتورولا امروز طوفانی بازگشته است و برای رقبای خود خط و نشان کشیده است! این کمپانی، طی روزهای سپری شده سال جاری، روز به روز پیشرفت کرده است. گوشی جدید موتورولا، یعنی Moto Edge S30، یک گوشی رده بالا، اما بسیار ارزان است! اما دقیقاً این گوشی، چه چیزهایی را در دل خود جای داده است؟

مشخصات فنی و قیمت موتورولا Moto Edge S30: ارزان و جذاب!

موتورولا چندی پیش، گوشی Moto G200 را به صورت جهانی و با ارزش خرید بالایی رونمایی کرده بود.

 

موتورولا Moto G200، موتو G71، موتو G51، موتو G41 و Moto G31، همگی رسماً معرفی شدند!

 

بر اساس گزارش TechyPreacher، امروز موتورولا طی رویداد خود، از پرچمدار جدیدی با نام Moto Edge X30 پرده برداشته است. اما این دستگاه، تنها نبوده است و در کنار آن، یک گوشی اقتصادی‌تر با نام Moto Edge S30 نیز معرفی شده است. در واقع، Moto Edge S30 نسخه موازی Moto G200 برای بازار چین به شمار می‌رود!

این دستگاه، به طور کلی ارزش خرید بسیار خوبی دارد و حتی یک پله از رقبای خود بالاتر است! موتورولا Moto Edge S30، از نمایشگر ۶.٨ اینچی از نوع IPS LCD با و١وح +Full HD و رفرش ریت ١۴۴ هرتزی برخوردار شده است. این نمایشگر، با وجود این که پنلی از نوع IPS LCD دارد، اما کیفیت خوبی را نسبت به رقبای خود ارائه می‌دهد. حسگر تشخیص اثرانگشت این گوشی، با دکمه پاور ادغام شده است و روی فریم قرار گرفته است.

موتورولا Moto Edge S30

دوربین اصلی Motorola Moto Edge S30، سه گانه است. این دوربین اصلی سه گانه، مجهز به سنسورهای ٢+٨+١٠٨ مگاپیکسلی است. همانند پرچمدار این کمپانی، Moto Edge S30 هم قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو را به همراه دارد. در مقابل، دوربین سلفی آن نیز وضوح ١۶ مگاپیکسلی دارد. این دوربین، در حفره نمایشگر مرکزی قرار دارد.

تراشه‌ای که Motorola Moto Edge S30 از آن برای پردازش بهره می‌گیرد، Snapdragon 888 Plus نام دارد که به نحوی، نایب پرچمدار تراشه‌های موبایلی کوالکام محسوب می‌شود! شایان ذکر است که Moto Edge S30، ارزان قیمت‌ترین گوشی است که این تراشه را با خود یدک می‌کشد. موتورولا ۶ یا ٨ یا ١٢ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 به همراه ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی را برای این دستگاه خوش قیمت در نظر گرفته است. البته خبری از پشتیبانی کارت حافظه جانبی در این گوشی نیست. بر خلاف آنچه که در Moto Edge X30 شاهد بودیم، خبری از اندروید ١٢ در Moto Edge S30 نیست و این گوشی، همچنان با اندروید ١١ پیش فرض ارائه می‌شود.

 

کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس معرفی شد: Snapdragon 888 Plus برای بهبود AI

 

ظرفیت باتری Moto Edge S30، برابر با ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعت است. موتورولا برای شارژ کردن این گوشی، پشتیبانی از شارژر ٣٣ واتی را به آن افزوده است. وزن و ضخامت Moto Edge S30، به ترتیب ٢٠٢ گرم و ٨.٩ میلی متر است. جنس فریم و بدنه این گوشی، از پلاستیک است که جای اعتراضی نیز ندارد. استاندارد IP52 به Edge S30 اعطا شده است. در نهایت، به پایان مشخصات این گوشی می‌رسیم. اما ما بارها از خوش قیمت بودن این گوشی تعریف کردیم؛ حال، قیمت نسخه‌های مختلف این گوشی را مرور می‌کنیم:

– ۶/١٢٨ گيگابايتی: ١,٩٩٩ یوان چین (معادل ٣١٠ دلار آمریکا)

– ٨/١٢٨ گیگابایتی: ٢,١٩٩ یوان چین (معادل ٣۴۵ دلار آمریکا)

– ٨/٢۵۶ گیگابایتی: ٢,٣٩٩ یوان چین (معادل ٣٧۶ دلار آمریکا)

– ١٢/٢۵۶ گیگابایتی: ٢,۵٩٩ یوان چین (معادل ۴٠٨ دلار آمریکا)

شما چه نظری در مورد ارزش خرید Moto Edge S30 دارید؟ آیا موتورولا با ارائه این گوشی در بازه قیمتی مورد اشاره، می‌تواند رقبای خود را از پا در بیاورد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خیلی خوشحالم ك موتورولا داره به بازی برمیگرده
حس خوب نوستالژی یه برند با کیفیت ساخت بالا
برعکس نوکیا متاسفانه …

Nmnm

دمش گرم کاری داره می‌کنه که بتواند بازار میان رده را به طور کامل بگیرید

AŁɪ

قیمت برگ ریزون.

ali karimi

سلام، واقعا310 دلار،اگه بازم بخواد اینطوری گوشی بزنه کمپانیهتی دیگرو بیچاره میکنه که، اسنپ888، رمLPDDR5, باطری5000، فست30واتی، گواهیip52, دوربینهای خوب بخصوص اصلی که 108 مگا پیکسله، تا الان یادم نیستش که گوشی با این مشخصات و چیپ پرچمدار310 دلار باشه، واقعا عالیه، بازم از این کارها کن

ArmanBgold

جزو top 3🔥

Soleimany

Omg😶

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️