حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto S30 Pro با +Snapdragon 888 معرفی شد: قیمت ۳۲۶ دلار

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | موتورولا

امروز رویداد رونمایی موتورولا در چین بود و ۲ گوشی پرچمدار مجهز به اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ را که یکی تاشو بود و دیگری ساده را دیدیم. قیمت گوشی تاشو موتورولا Razr 2022 و موتورولا Moto X30 Pro واقعا تهاجمی و رقابتی است، هر چند که این قیمت بازار چین باشد. در کنار این محصولات شاهد یک دستگاه با تراشه پرچمدار سال گذشته هستیم که قیمت بسیار جذاب ۳۲۶ دلاری دارد. این دستگاه موتورولا موتو اس ۳۰ پرو است که با تراشه +Snapdragon 888 همراه است. موتورولا Moto S30 Pro به شارژر ۶۷ وات و نمایشگر دولبه خمیده مجهز خواهد بود.

موتورولا Moto S30 Pro

اگر تراشه پرچمدار سال قبل را داشته باشید و قیمت خیلی پایین تری را به شما ارایه کنند، خرید خیلی بدی هم نخواهد بود، نه؟ موتو اس ۳۰ پرو می تواند با همین فرمول تبدیل به یک پرچمدار اقتصادی مناسب شود.

موتورولا Moto S30 Pro دارای یک بدنه فلزی با شیشه محافظ Corning Gorilla 6 برای قاب پشتی یا انتخاب قاب پشتی چرمی است. ضخامت آن حدود 7.45 میلی متر و وزن آن حدود 167 بوده که در مدل‌های با قاب پشتی متفاوت کمی فرق دارد.

موتورولا Moto S30 Pro

موتورولا Moto S30 Pro

موتورولا Moto S30 Pro دارای یک صفحه نمایش دو لبه خمیده 10 بیتی OLED در اندازه 6.55 اینچی با سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی است.

این پنل رزلوشن +FHD و رفرش ریت 144 هرتز را به همراه تاچ سمپل ریت 360 هرتز دارد. پشتیبانی از HDR10+، وسعت رنگ DCI-P3 و DC dimming را ارایه می کند. همچنین تحت گواهی SGS حالت نور آبی کم را داراست.

کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس معرفی شد: Snapdragon 888 Plus برای بهبود AI

این گوشی از چیپست Snapdragon 888 Plus با رم LPDDR5، حافظه داخلی UFS 3.1 و سیستم خنک کننده مایع VC بهره می برد. رابط کاربری MyUI مبتنی بر اندروید 12 در بخش نرم افزار حضور دارند و از Ready For 3.5 برای تجربه دسکتاپ روی نمایشگر بیرونی پشتیبانی می کند.

موتورولا Moto S30 Pro دارای یک سیستم دوربین سه گانه در پشت است که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی OmniVision OV50A، یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض با فوکوس خودکار برای عکاسی ماکرو و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. در جلو، دوربین 32 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدیویی دارد.

موتورولا Moto S30 Pro

موتورولا Moto S30 Pro

این گوشی با بلندگوی استریو و حسگر اثر انگشت داخل صفحه نمایش وارد بازار می شود. باتری آن 4270 میلی آمپر ساعتی و با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 68 واتی است.

قیمت موتورولا Moto S30

موتورولا موتو اس 30 پرو با قیمت های زیر در چین به فروش می رسد:

8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی معادل 326 دلار
12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی معادل 401 دلار
12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی معادل 430 دلار

این قیمت ها برای بازار چین است اما بسیار تهاجمی و رقابتی خواهد بود. انتظار می رود Moto S30 Pro با نام Motorola Edge 30 Fusion در بازارهای بین المللی عرضه شود.

نظر شما درباره موتورولا اس ۳۰ پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir. talk

واقعا ارزش خرید بالایی داره. مشخصات اغوا کننده و قیمت بسیار مناسب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)