حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ جدید برای رویداد لغو شده موتورولا: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

موتورولا برای رونمایی از محصولات جدید خود یک تاریخ مشخص کرد و ساعاتی قبل از برگزاری مراسم، لغو شد. به تازگی تاریخ جدید برای رویداد لغو شده موتورولا اعلام شده و ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ خواهد بود.

رویداد موتورولا

نمایندگی چین موتورولا به تازگی تایید کرده است که Moto Razr 2022 را در کنار گوشی های Moto X30 Pro و S30 Pro در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ و ساعت 20 به وقت محلی معرفی خواهد کرد. مدیر Lenovo China Mobile چن جین این خبر را از طریق پروفایل شخصی خود در Weibo تایید کرد.

علاوه بر تایید رویداد معرفی، منبع دیگری چندین تصویر دقیق از Moto S30 Pro و Lenovo Y70 را به اشتراک گذاشت. گوشی موتورولا Moto S30 Pro در رنگ‌های مشکی و آبی نشان داده شده است که بافتی شبیه چرم دارد. انتظار می رود این گوشی با یک AMOLED خمیده 6.55 اینچی، چیپست اسنپدراگون 888+ و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی معرفی شود.

گوشی لنوو Y70 (با اسم رمز Halo) یک پرچمدار با اسنپدراگون 8+ نسل ۱ با نمایشگر 6.67 اینچی امولد، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 68 واتی خواهد بود. در رنگ های مشکی، سفید و قرمز عرضه خواهد شد. لنوو قبلا تایید کرده بود که Y70 در ۲۲ مرداد عرضه می شود.

شما منتطر رونمایی از گوشی های جدید لنوو و موتورولا هستید؟ فکر می کنید کدام یک برای شما جذاب تر باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)