حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی BlackShark 4S و BlackShark 4S Pro رسماً معرفی شدند

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، شیائومی

بلک شارک که معمولاً فعالیت خیلی زیادی در طول سال ندارد، امروز رویداد بزرگی را برای رونمایی از گوشی‌های جدید خود برگزار کرد. رویداد جدید بلک شارک که امروز برگزار شد، با دو دستگاه جدید همراه بود. در ادامه، به معرفی شیائومی BlackShark 4S و BlackShark 4S Pro می‌پردازیم.

مشخصات فنی و قیمت شیائومی BlackShark 4S

بلک شارک، اوایل امسال سری BlackShark 4 خود را معرفی کرد. این سری، متشکل از BlackShark 4 و BlackShark 4 Pro بود.

 

گوشی گیمینگ بلک شارک ۴ و بلک شارک ۴ پرو با شارژر ۱۲۰ وات و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رسما معرفی شدند

 

حال Techylogy گزارش می‌دهد که امروز، رویداد جدید بلک شارک در چین برگزار شده است. این رویداد، مربوط به رونمایی از سری BlackShark 4S بوده است. کمپانی بلک شارک، معمولاً در نیمه دوم هر سال، نسخه بهبود یافته و پیشرفته‌تر گوشی‌های خود در نیمه اول را رونمایی می‌کند. بر خلاف قبل، این بار نسخه‌های بهبود یافته، به دو عدد افزایش یافته‌اند که خبر خوبی است.

اما اجازه بدهید تا نگاهی به ویژگی‌های شیائومی BlackShark 4S و BlackShark 4S Pro داشته باشیم. در ابتدا، از گوشی جدیدی ارزان‌تر بلک شارک، یعنی BlackShark 4S شروع می‌کنیم. این گوشی، نسخه بهبود یافته بلک شارک ۴ محسوب می‌شود. نمایشگر این گوشی، ۶.۶ اینچی است و پنلی از نوع AMOLED E4 سامسونگ با وضوح +Full HD و رفرش ریت ١۴۴ هرتزی دارد. در بالای نمایشگر این گوشی، حفره نمایشگر مرکزی نیز به چشم می‌خورد. شایان ذکر است که حسگر تشخیص اثرانگشت این گوشی، بر روی فریم آن واقع شده است. صحبت از فریم و بدنه شد. جنس فریم این گوشی، آلومینیومی است و بدنه نیز از جنس شیشه است.

شیائومی BlackShark 4S

مانند قبل، بلک شارک دکمه‌های مخصوص بازی و حساس به لمس را بر روی فریم این گوشی‌ها تعبیه کرده است. بنابراین، می‌توانید آن‌ها را فعال سازی کرده و برای تجربه گیمینگ بهتر، از این دکمه‌ها بهره ببرید. بلک شارک به طور پیش فرض سیستم عامل اندروید ١١ را به همراه رابط کاربری JoyUI 12.8 خود ارائه کرده است. تراشه موجود در BlackShark 4S، اسنپدراگون ٨٧٠ است. این تراشه، در BlackShark 4 نیز استفاده شده بود و تغییری را در این بخش شاهد نیستیم.

 

اسنپدراگون 870 رسما معرفی شد

 

طراحی قاب پشتی BlackShark 4S، تا حدودی نسبت به قبل تغییر یافته است و بیشتر ظاهر یک گوشی گیمینگ را به خود گرفته است. اسپیکر این گوشی، استریو است. بلک شارک برای گوشی ارزان‌تر خود، ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 و ٨ یا ١٢ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 را برای گوشی در نظر گرفته است. دوربین اصلی سه گانه شیائومی BlackShark 4S، دارای سنسورهای ۵+٨+۴٨ مگاپیکسلی است. این سیستم دوربین، قابلیت عکاسی ماکرو و فوق عریض را داراست. دوربین سلفی نیز ٢٠ مگاپیکسلی است. درگاه Type-C نیز در این دستگاه حضور دارد. تراشه NFC و وای فای ۶ نیز در این گوشی موجود هستند.

ظرفیت باتری این گوشی، ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعت است. نکته جذابی که در مورد این گوشی وجود دارد، مربوط به شارژر آن است. چرا که BlackShark 4S از شارژر ١٢٠ واتی پشتیبانی می‌کند. خب، ما یک دستگاه جذاب را شاهد بودیم. اما دقیقاً نسخه‌های مختلف آن، چه قیمتی دارند؟ اجازه بدهید تا در ادامه، نگاهی به قیمت این گوشی داشته باشیم:

– نسخه ٨/١٢٨ گیگابایتی: ٢,۶٩٩ یوان (معادل ۴١٧ دلار آمریکا)

– نسخه ١٢/١٢٨ گیگابایتی: ٢,٩٩٩ یوان (معادل ۴۶۴ دلار آمریکا)

– نسخه ١٢/٢۵۶ گیگابایتی: ٣,٢٩٩ یوان (معادل ۵١٠ دلار آمریکا)

همچنین باید بگوییم که یک نسخه با تیراژ محدود برای این گوشی تولید شده است که Gundam نام دارد. قیمت این نسخه نیز برابر با ٣,۴٩٩ یوان (معادل ۵۴٢ دلار آمریکا) است.

جزئیات بلک شارک ۴ اس پرو

پس از بلک شارک 4S که برادر کوچک‌تر پرچمدار جدید بلک شارک بود، نوبت به BlackShark 4S Pro می‌رسد. این دستگاه، تفاوت خیلی زیادی با شیائومی BlackShark 4S ندارد. بلکه ما تنها شاهد وجود چند ویژگی برتر و جذاب‌تر در این دستگاه هستیم. به طوری که نمایشگر و نرم افزار پیش فرض این دستگاه، با BlackShark 4S یکسان است. اما تراشه موجود در آن، Snapdragon 888 Plus با لیتوگرافی ۵ نانومتری و حداکثر فرکانس کاری ٣ گیگاهرتز است.

 

کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس معرفی شد: Snapdragon 888 Plus برای بهبود AI

 

پس از آن، ١٢ یا ١۶ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 3200MHZ برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. ٢۵۶ یا ۵١٢ گیگابایت حافظه داخلی با فناوری SSD + UFS 3.1 نیز در آن موجود است. دوربین اصلی گوشی جدید بلک شارک، ۵+٨+۶۴ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی آن نیز مانند بلک شارک 4S، ٢٠ مگاپیکسلی است. حسگر تشخیص اثرانگشت این گوشی، همچنان بر روی فریم قرار دارد. سیستم باتری و شارژر نیز مشابه BlackShark 4S است و شارژر این گوشی، همان توان ١٢٠ واتی را داراست. قیمت نسخه‌های مختلف BlackShark 4S Pro، به این شرح است:

– نسخه ١٢/٢۵۶ گیگابایتی: ۴,٧٩٩ یوان (معادل ٧۴٣ دلار آمریکا)

– نسخه ١۶/۵١٢ گیگابایتی: ۵,۴٩٩ یوان (معادل ٨۵١ دلار آمریکا)

نظر شما در مورد این دو گوشی جدید از بلک شارک چیست؟ کدام یک بیشتر مورد پسند شما واقع شده است؟ رویکرد بلک شارک در این گوشی‌ها چطور بوده است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

طراحی پشتشون از راگ فون الهام گرفتن و شکل و شمایل گیمری طوری گرفتن 🔥
نسخه معمولیش تقریبا مشخصاتش مثل گوشی منه ،
نسخه پرو چیپست تست نشده ای داره باید دید چطور می‌تونه گرماشو مدیریت کنه ، جفتشون شارژر خوبی دارن ، نمی‌دونم تو جعبه ارائه میدن یا نه 👌🔥

Mahdi

منم همینو میخواستم بگم ، پشتش شبیه راگفون ۵ آلتیمیت شده

Auroro

حاجی کپی پیست راگ فونه🤦‍♂️

ali karimi

سلام، گوشیهای عالی هستن و مشخصاتشونم عالیتر، همینجا مشخص میکنه که اسنپ888 خیلی گرونتر از 870 هستش، چون نسخه بلک شارکS از400دلارتا500دلاره ولی بلک شارک sپرواز700دلار شروع میشه،تفاوت زیادی هم باهم ندارن بجز چیپست و. دوربین اصلی پس معلومه که قیمت بیشتر واسه اسنپ888 هستش،بلک شارک اس پرو تو آنوتوتوهم امتیاز خوبی گرفته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️