حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کنسل شدن رویداد معرفی موتورولا Razr 2022 و Moto X30 Pro تنها ساعاتی پیش از رونمایی رسمی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

کمپانی موتورولا چند هفته‌ای است که تیزر نسل جدید گوشی‌های خود شامل یک دستگاه پرچمدار اصلی با نام Moto X30 Pro و یک گوشی تاشو با نام Razr 2022 را منتشر می‌کند. این دستگاه‌ها قرار بود امروز (2 آگوست/11 مرداد) در ساعت 7:30 صبح به‌وقت شرقی به‌صورت رسمی معرفی شود. بااین‌حال، در اقدامی عجیب، مدیرکل موبایل موتورولا و لنوو به‌طور ناگهانی در حساب Weibo خود خبر از کنسل شدن رویداد معرفی موتورولا Razr 2022 و Moto X30 Pro را داد.

کنسل شدن رویداد معرفی موتورولا Razr 2022

همان‌طور که اشاره شد، Chen Jin، مدیرکل موبایل موتورولا و لنوو، امروز به‌طور ناگهانی در Weibo اعلام کرد که رویداد معرفی جدیدترین گوشی‌های پرچمدار این شرکت لغو شده است.

در بخشی از پست Jin که به‌صورت ماشینی ترجمه شده، آمده است: «متأسفانه به اطلاع شما می‌رسانم که معرفی محصولات جدید موتو که برای ساعت 7:30 امشب برنامه‌ریزی شده بود، به‌دلایلی لغو شده است. ما عمیقاً برای این موضوع متأسفیم و از حمایت مشتاقانه شما از محصولات جدید موتو سپاسگزاریم. برای کسب اطلاعات در مورد محصولات جدید، می‌توانید همچنان به پلتفرم اطلاعات رسمی Moto توجه کنید.»

کنسل شدن رویداد معرفی موتورولا Razr 2022

کنسل شدن رویداد معرفی موتورولا Razr 2022

تاکنون، هیچ دلیل رسمی از سوی موتورولا برای لغو این رویداد اعلام نشده؛ اما این خبر در بحبوحه افزایش تنش بین چین و تایوان منتشر شده است. تنش‌ها در منطقه پس از تأیید نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، برای سفر به تایوان در روز سه‌شنبه افزایش یافت.

چندی پیش این شرکت با نمایش طراحی Moto X30 Pro، رسما تأیید کرد که این گوشی از سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی برای لنز اصلی و همچنین پشتیبانی از شارژ فوق‌سریع 125 واتی بهره می‌برد. درصورت معرفی این دستگاه، موتو ایکس 30 پرو به اولین گوشی هوشمندی تبدیل می‌شد که از این حسگر تصویر با رزولوشن فوق‌العاده بالا استفاده می‌کند.

در جایی دیگر، موتورولا طراحی پنل پشتی و نمایشگر ثانویه گوشی تاشو موتو ریزر 2022 خود را نیز تأیید کرده بود.

درنهایت، دیدگاه شما پیرامون کنسل شدن رویداد معرفی محصولات جدید موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی