حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی و عرضه OnePlus 10 Pro احتمالا 4 ژانویه (14 دی ماه) است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، موبایل، وان‌پلاس

همانطور که احتمالا می‌دانید، کمپانی محبوب وان‌ پلاس در آستانه معرفی محصول جدید خود یعنی وان پلاس 10 پرو است. اینطور که به نظر می‌رسد این محصول جزو مورد انتظارترین گوشی‌هایی است که انتظار داریم در سال 2022 به بازار عرضه شود. از همین روی، تاریخ معرفی و عرضه OnePlus 10 Pro نیز احتمالا 4 ژانویه 2022 (14 دی ماه 1400) باشد. با ترنجی همراه باشید.

گوشی OnePlus 10 Pro احتمالا در تاریخ 4 ژانویه عرضه می‌شود

اخیراً بنیانگذار شرکت چینی OnePlus، اعلام کرده است که OnePlus 10 Pro مطمئناً در ماه ژانویه وارد بازار خواهد شد. با این وجود، شک و شبهه خاصی در مورد تاریخ عرضه این گوشی وجود ندارد. طبق لیست کشف شده توسط یک خرده فروش چینی، این گوشی هوشمند در تاریخ 4 ژانویه برای پیش خرید در دسترس خواهد بود.

رندر دقیق OnePlus 10 Pro را این بار از تمامی زوایای آن ببینید

مشخصات وان پلاس ۱۰ پرو فاش شد: تراشه به‌روز، افزایش ظرفیت باتری و دیگر هیچ!

این تاریخ همان تاریخی است که انتظار داریم سامسونگ نیز گلکسی S21 FE را در کنفرانس اصلی این شرکت یعنی Together for Tomorrow معرفی کند. طبق آخرین اطلاعات فاش شده، خود دستگاه نیز به احتمال زیاد در 11 ژانویه به بازار عرضه خواهد شد. اکنون مشخص نیست که آیا این تلاش وان پلاس برای کمرنگ کردن محصول سامسونگ است یا خیر. اما 4 ژانویه حدود یک هفته دیگر است که به نظر می‌رسد که روز خاصی را در تقویم هر دو شرکت خواهد بود.

تاریخ معرفی و عرضه OnePlus 10 Pro

لیست موجود در وب سایت خرده فروشی چینی به جز اینکه OnePlus 10 Pro قرار است سه شنبه آینده به بازار چین عرضه شود، اطلاعات خاص دیگری را فاش نمی‌کند. با این حال قبلا یک برگه مشخصات کامل از آن چه که باید در مورد این پرچمدار جدید انتظار داشته باشیم، فاش شده است. این گوشی برخلاف سال‌های گذشته ممکن است تنها به عنوان یک پرچمدار واحد و با برچسب Pro و بدون مدل استاندارد OnePlus 10 عرضه شود.

تا به این جا انتظار می‌رود وان پلاس 10 پرو با صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED و با نرخ نوسازی 120 هرتز برای ارائه روان‌ترین تجربه گیمینگ ممکن عرضه شود. در مورد پردازنده، این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام مجهز خواهد شد. OnePlus 10 Pro یکی از اولین شرکت‌هایی است که از این SoC استفاده می کند. به جز وان پلاس، تنها دو شرکت دیگر جزو اولین خریداران و استفاده کنندگان از این چیپست هستند که آن دو نیز Realme و Motorola می‌باشند.

مشخصات دوربین وان‌پلاس ۱۰ پرو فاش شد

دوربین وان پلاس ۱۰ پرو به لنز پریسکوپی با زوم 5X مجهز می‌شود

همچنین گفته می‌شود که OnePlus 10 Pro با یک باتری سنگین 5000 میلی آمپر ساعتی همراه شده است است که یک عمر باتری مناسب از آن انتظار می‌رود. به گفته phonearena، همچنین این دستگاه از شارژ سیمی 80 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. در نهایت، چینش دوربین عقب دستگاه احتمالا شامل یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی باشد که با یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در سمت چپ گوشه نمایشگر همراه شده است.

 

نظر شما درباره تاریخ معرفی و عرضه OnePlus 10 Pro چیست؟ آیا گوشی هوشمند توانایی به چالش کشیدن رقبای قدرتمند خود را دارد؟ آیا شما این دستگاه را خریداری خواهید کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان