حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ عرضه جهانی وان پلاس پرو ۱۰ رسما اعلام شد؛ ۱۰ فروردین ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، موبایل، وان‌پلاس

گوشی‌های هوشمند شرکت وان پلاس، علی‌الخصوص محصولات جدید آن خیلی جذاب و دوست‌داشتنی هستند. مدت‌هاست که طرفداران این شرکت منتظر عرضه جدیدترین پرچمدار این شرکت به صورت جهانی می‌باشند. بر اساس اخبار منتشر شده گویا تاریخ عرضه جهانی وان پلاس پرو ۱۰ حدودا ۳۱ مارس (۱۰ فروردین) خواهد بود. با ترنجی همراه باشید.

تاریخ عرضه جهانی وان پلاس پرو ۱۰؛ غول چینی وارد می‌شود

چند ماه پیش، OnePlus 10 Pro در بازار چین عرضه شد. در واقع این شرکت چینی بسیار جلوتر از برنامه معمول خود پیش رفت و این احتمالا یکی از تاثیرات ادغام دو شرکت OnePlus و Oppo در سال گذشته است. با این حال، این شرکت همچنان برنامه معمول خود را برای بازار جهانی یا حداقل برنامه‌ای که با سری وان پلاس ۹ ایجاد شده بود، حفظ کرد.

وان پلاس ۱۰ پرو با Snapdragon 8 Gen 1 در چین رسما معرفی شد

شرکت وان‌ پلاس به تازگی عرضه جهانی OnePlus 10 Pro را برای ۳۱ مارس (۱۰ فروردین) تایید کرده است. سخنرانی اصلی در ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت گرینویچ و ۷:۳۰ بعد از ظهر به وقت IST اعلام می‌شود و در پلتفرم‌های اصلی از جمله یوتیوب و توئیتر نیز به صورت زنده پخش می‌شود. این شرکت همچنین رویداد مذکور را از طریق صفحه اصلی خود هم پخش خواهد کرد.

گوشی OnePlus 10 Pro در ابتدا در ماه ژانویه در چین عرضه شد. این دستگاه برای ورود به بازارهای جهانی زمان نسبتا مناسبی را طی کرده است. علاوه بر این، در تیزرهای جدید برای عرضه جهانی، هیچ جا از OnePlus 10 اصلی، نامی برده نمی‌شود. بنابراین به نظر می‌رسد که باید کمی بیشتر منتظر بمانیم تا آن مدل نیز رسما به صورت جهانی عرضه شود. دیدن عرضه این دستگاه فوق‌العاده محبوب که مهر شرکت OnePlus تایید کننده عملکرد عالی آن است، بسیار جذاب و هیجان‌ انگیز به نظر می‌رسد.

تاریخ عرضه جهانی وان پلاس پرو ۱۰

البته دیدن عرضه نسخه پرو در زمان فعلی و عرضه نسخه اصلی در آینده بسیار عجیب است. در هر صورت، تمایل کاربران به نسخه اصلی ممکن است در نهایت کمی بی معنی باشد، چرا که خریداران و طرفداران این شرکت تا زمان عرضه نسخه عادی و اصلی دستگاه، نسخه پرو را خریداری خواهند کرد.

شرکت OnePlus با این واقعیت که تمام مشخصات OnePlus 10 Pro از قبل شناخته شده است، کاربران را مشغول خود می‌کند. شاید بخواهید بپرسید که چه چیزهای دیگری را باید انتظار داشت؟ شاید همه با این حرف هم نظر نباشند، اما به نظر می‌رسد این روشی است که OnePlus از طریق آن به ما می‌گوید منتظر نوآوری و شگفتی‌های جدیدی باشیم.

ماه معرفی وان پلاس ۱۰ پرو رسما تایید شد: اول ۲۰۲۲

در این بین ممکن است شاهد تفاوت در مشخصات نسخه جهانی وان پلاس ۱۰ پرو، ویژگی‌های اضافی یا حتی معمولی نسخه وان پلاس ۱۰ نیز باشیم. همه چیز را زمان مشخص خواهد کرد، اما باید این را نیز گفت که این شرکت در حال عرضه یک گوشی هوشمند جدید از سری OnePlus 10 در هند است.

مشخصات OnePlus 10 Pro

وقتی صحبت از مشخصات به میان می‌آید، OnePlus 10 Pro اساسا همان چیزی را ارائه می‌کند که اکثر پرچمداران سال ۲۰۲۲  ارائه می‌کنند. این دستگاه دارای یک پنل بزرگ ۶.۷ اینچی LTPO 2.0 از نوع AMOLED، با وضوح Quad HD+ و حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت است. صفحه نمایش دستگاه از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند.

از آن جایی که این صفحه نمایش از نوع LTPO 2.0 است، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که تنظیمات پویا در نرخ نوسازی، صرفه‌جویی در مصرف باتری را به همراه داشته باشد. این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام است که واحد پردازش گرافیک Adreno 730 را به همراه دارد. گوشی OnePlus 10 Pro دارای حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است.

تاریخ عرضه جهانی وان پلاس پرو ۱۰

هنوز مطمئن نیستیم که کدام نسخه برای بازارهای جهانی عرضه می‌شوند. از سوی دیگر، این دستگاه قدرت خود را از یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۸۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی دریافت می‌کند.

گوشی OnePlus 10 pro دارای چین سه گانه‌ای در بخش دوربین است. دوربین اصلی دستگاه یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی IMX789 سونی با پشتیبانی از OIS است. این دوربین اصلی با یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3.3 برابر و OIS همراه است. برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی نیز یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی در جلوی دستگاه تعبیه شده است.

به گفته GizChina، کارل پی که یکی از بنیانگذاران و کارمند سابق OnePlus است، اعلام کرده که شرکت Nothing تابستان امسال گوشی هوشمندی را تحت نام Nothing (1) معرفی خواهد کرد. به گفته وی، این دستگاه صنعت موبایل را تغییر خواهد داد و سیستم عامل Nothing OS را اجرا خواهد کرد. به نظر این کار تلاشی برای احیای روحیه OnePlus قبل از ادغام با Oppo است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان