حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات دوربین وان‌پلاس ۱۰ پرو فاش شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

با وجود اینکه هنوز زمان زیادی تا معرفی وان‌پلاس ۱۰ پرو باقی مانده است، اما شایعات زیادی درباره آن منتشر شده است. حتی هفته پیش نیز رندر های وان پلاس ۱۰ پرو منتشر شد، که طراحی شبیه به گلکسی اس ۲۱ سامسونگ را نشان می‌داد. در حال حاضر نیز، جزئیات دوربین وان‌پلاس ۱۰ پرو به بیرون درز کرده است.

جزئیات دوربین وان پلاس ۱۰ پرو لو رفت: قید دوربین پریسکوپی را بزنید!

به لطف اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده اند، متوجه شدیم که دوربین اصلی این گوشی هوشمند سه گانه خواهد بود. و متاسفانه دوربین پریسکوپی در پرچمدار آینده وان‌پلاس جایی نخواهد داشت. Ice Universe امروز این موضوع را تایید کرد و فاش کرد که OnePlus 10 Pro یک دوربین تله فوتو معمولی با زوم اپتیکال ۳.۳ برابر و دیجیتال ۳۰ برابر ارائه می‌‌کند. این موضوع می‌تواند برای طرفداران عکاسی ناامید کننده باشد.

پست Digital Chat Station

ما هیچ اطلاعات دیگری درباره سایر دوربین های استفاده شده در این تلفن هوشمند نداریم. اما همگی می‌دانیم که استفاده از یک دوربین اولترا واید به جز دوربین مذکور، بسیار محتمل است. و البته، این شرکت به همکاری با Hasselblad برای بهبود قابلیت‌های عکس‌برداری OnePlus 10 Pro ادامه خواهد داد.

اطلاعات کمی در مورد مشخصات فنی این گوشی هوشمند وجود دارد. اما گمانه زنی هایی وجود دارد مبنی بر آنکه این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۹۸ و حداقل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. انتظار می‌رود وان پلاس برای پرچمدار آینده خود به سراغ یک باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از فست شارژ ۶۵ واتی برود.

OnePlus 10 در اوایل سال ۲۰۲۲ برای رقابت با Samsung Galaxy S22 معرفی خواهد شد

مطالق با گزارش GizChina و به نقل از 91Mobiles، وان پلاس ممکن است سری بعدی گوشی های هوشمند پرچمدار خود را زودتر از انتظار معرفی کند. طبق آخرین داده ها، سری گوشی های هوشمند OnePlus 10 در حال حاضر در یکی از آخرین مراحل تست قبل از عرضه هستند. به گفته برخی منابع، پرچمداران جدید این شرکت چینی در اواخر ژانویه یا اوایل فوریه ۲۰۲۲ (اوایل بهمن ماه) رونمایی خواهند شد.

تاریخ معرفی و عرضه گلکسی S21 FE و گلکسی S22 سامسونگ فاش شد

ظاهراً OnePlus 10 زودتر از حد معمول معرفی می‌شود. به طوری که این گوشی هوشمند در زمان عرضه می تواند با سامسونگ گلکسی S22 رقابت کند. طبق شایعات، در تاریخ ۴ ژانویه (چهاردهم دی)، سامسونگ قرار است فلگ‌شیپ کیلر جدید خود یعنی Galaxy S21 FE را معرفی کند. و در ۸ فوریه (هجدهم دی)، پرچمداران گلکسی S22 رونمایی خواهند شد. سری OnePlus 9 در پایان ماه مارس سال جاری رونمایی شد. با این حال، این شرکت عرضه نسخه های بهبود یافته پرچمداران خود با پسوند T را کنسل کرد. شاید وان پلاس تصمیم گرفته شده است که به جای آن بر روی توسعه OnePlus 10 تمرکز کند.

وان پلاس ۱۰ با چیپست پرچمدار آینده کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۹۸ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این دستگاه دارای صفحه نمایش فلت ۶.۷ اینچی AMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز است. طبق شایعات، این گوشی هوشمند از شارژ سریع ۱۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این، رندرهای منتشر شده، به طراحی کاملا جدید ماژول دوربین موجود در قاب پشتی این تلفن هوشمند اشاره می‌کنند.

وان پلاس 9T رسما کنسل شد؛ پرچمداران سال آینده با ادغام OxygenOS و ColorOS معرفی می‌شوند

با توجه به مشخصات فنی و جزئیات دوربین وان‌پلاس ۱۰ پرو، آیا این گوشی هوشمند برای شما جذاب خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

مشخصات دورببن وان پلاس 10 پرو مشخص شد دورببن تله با زوم 3.3 ایکس تمام
مسخره کردید ما رو

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی