حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت وان پلاس 10 پرو چند روز مانده به مراسم جهانی 10 فروردین ماه افشا شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

تاریخ عرضه جهانی وان پلاس 10 پرو بالاخره چند روز پیش برای دهم فروردین ماه تایید شد و اطلاعات جدید اکنون قیمت این گوشی پرچمدار را در اروپا فاش کرده است. به نظر می‌رسد خوشبختانه وان پلاس 10 پرو برخلاف بعضی از رقبا قیمت نسخه قبلی خود را حفظ خواهد کرد.

همانطور که پیش از این در ترنجی اشاره کردیم، چند روز پیش، وان پلاس سرانجام تاریخ عرضه جهانی گوشی پریمیوم آینده خود، OnePlus 10 Pro را اعلام کرد. این پرچمدار در دهمین روز از سال 1401 در سطح جهانی معرفی خواهد شد و یک افشای جدید اکنون اطلاعات قیمتی را زودتر از این موعد ارائه کرده است.

اینطور که پیداست این اطلاعات توسط یک منبع آگاه و قابل اعتماد فاش شده است. او می‌گوید وان پلاس 10 پرو در بازار اروپا از قیمت 899 یورو شروع خواهد شد. ظاهراً این قیمت به خریداران مدل مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی را ارائه می‌دهد. این قیمت دقیقاً همان قیمتی است که OnePlus 9 Pro 5G در سال گذشته با آن در اروپا عرضه شد. این گوشی در ایالات متحده نیز 969 دلار قیمت داشت، بنابراین OnePlus 10 Pro نیز باید برچسب قیمتی در همین حدود و مشابهی را دریافت کند.

قیمت وان پلاس 10 پرو چند روز مانده به مراسم جهانی 10 فروردین ماه افشا شد

مشخصات وان پلاس 10 پرو

همانطور که احتمالا می‌دانید وان پلاس 10 پرو دارای صفحه نمایشی آمولد و 6.7 اینچی با رزولوشن QHD+ و نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز است. تراشه آن اسنپدراگون 8 نسل 1 و باتری نیز 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. در بخش تصویر برداری نیز وان پلاس از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی استفاده کرده است. باید احتمالاً بدانید که این گوشی چند ماه‌ پیش در چین عرضه شد. بنابراین انتظار نمی‌رود که مدل جهانی آن تفاوت زیادی با نسخه چینی داشته باشد. شاید تنها تفاوت در نسخه های حافظه و رم متفاوت باشد.

 

رقیب هموطن این گوشی، یعنی شیائومی 12 پرو در بازار اروپا 999 دلار قیمت دارد. وان پلاس 10 پرو را با توجه به برچسب قیمت شایعه شده 899 یورویی آن می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری