حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید وان پلاس ۱۰ پرو مشکلات صدا و دوربین این دستگاه را برطرف می‌کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، وان‌پلاس

شرکت وان‌پلاس با معرفی و عرضه وان پلاس ۱۰ پرو، روحی تازه در جسم شرکت خود دمید و اگرچه پیش از این محصولاتی عالی عرضه کرده بود، اما با این دستگاه جدید توانست موفقیت خود را بیشتر کند. به تازگی آپدیت جدید وان پلاس ۱۰ پرو منتشر شده است که مشکلات صدا و دوربین این دستگاه را برطرف می‌کند. با ترنجی همراه باشید.

آپدیت جدید وان پلاس ۱۰ پرو و رفع مشکلات مهم این دستگاه

وان پلاس در حال حاضر، به‌روز رسانی دیگری را برای یکی از پرچمداران جدیدتر خود، یعنی وان پلاس ۱۰ پرو ارائه می‌کند. اگرچه ممکن است این آپدیت زیاد مهم به نظر نرسد، اما این به‌روزرسانی در واقع برخی از مشکلات آزاردهنده در بخش صدا و دوربین را برطرف می‌کند، بنابراین بهتر است به محض در دسترس بودن، آن را نصب کنید.

این به‌روزرسانی که OxygenOS 12 A.14 نامیده می‌شود، همچنین شامل آخرین پچ امنیتی ماه می ۲۰۲۲ و همچنین برخی بهبودها در پایداری سیستم و بهینه‌سازی‌های مختلف دیگر است. در زیر، لیست کاملی از تغییرات موجود در آخرین به‌روزرسانی OnePlus 10 Pro آمده است:

آپدیت جدید وان پلاس ۱۰ پرو
بخش سیستم:
افزایش ثبات و بهبود عملکرد سیستم.
رفع مشکلی که در آن پخش موسیقی هنگام اتصال تلفن شما به کیت ماشین بلوتوث قطع و وصل می‌شود.
رفع مشکل نویز که ممکن است هنگام ضبط صدا رخ دهد.
آپدیت پچ امنیتی اندروید تا ۲۰۲۲.۰۵ .

بخش دوربین:
رفع مشکلی که در آن ممکن است در برخی موارد، عکس‌های HDR بیش از حد نوردهی شوند.

بخش شبکه:
ثبات و بهینه سازی تماس تلفنی.

به گفته PhoneArena، باید به خاطر داشته باشید در حالی که انتشار به‌روز رسانی از دوشنبه آغاز شده است، ممکن است چند روز دیگر طول بکشد تا وان‌پلاس آن را در ابعاد گسترده‌تری عرضه نماید، بنابراین اگر هیچ اعلانی دریافت نکردید، مجددا دستگاه خود را بررسی کنید. نظر شما در این مورد چیست؟! آیا این آپدیت را دریافت کرده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان